Witam.
Jakiś czas temu kupiłem Passata sedana lecz coś sprzedający mówił że paliwa nie ma i że trzeba go odrazu odpalać na gazie. Tak też robiłem , mam załozony BRC i zawsze miałem kłopoty z ustawieniem wolnych obrotów jak mu odkreciłem więcej gazu żeby miał moc to wolnych obrotów nie szło ustawić . Niestety przyszła zima i zaczeły sie problemy, więc wyciągnołem pompe paliwa okazało sie że szczotka sie urwała naprawiłem zaczeła działać lecz po zagrzaniu silnika i tak nie zszedł z obrotów i chodził jak na ssaniu. Gdzie szukać przyczyny co sprawdzić i jak ?? Najlepiej domowym sposobem. Moje gg 1228801 lub mejl czopor@wp.pl ps. przydał by mi schemat instalacji elektrycznej passata 35i sedan rocznik 90.
Darek
PASSAT 35i 1.8 mono wtrysk
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Krokowiec (regulator prędkości obrotowej biegu jałowego) to może być to. Jeśli tak, trzeba spróbować przeczyścić.
K... (przepraszam), ci co sprzedają auta to już naprawdę próbują robić z człowieka palanta... (nie ma paliwa i trzeba na benzynie - na 100% wiedział, że pompę szlag trafił. pojechałbym zatankować 5 l, i ściął z ceny 200-300 zł).
Czy w 1.8i (monowtrysk) nie powinno być czasem instalacji z komputerem, ustawiającym właściwą dawkę paliwa?
Może to też być np. walnięty czujnik temperatury sterujący wtryskiem - niebieski (nie wykrywa, że silnik jest nagrzany i nie wyłącza ssania), przedostawanie się dużych ilości lewego powietrza (podstawka gaźnika, węże i siłowniki podciśnieniowe aparatu zapłonowego i filtra powietrza), walnięta uszczelka pod kolektorem ssącym, walnięty przewód podciśnieniowy serwa hamulca lub membrana w serwie (jak to ostatnie, to b. mocno trza deptać hebel, żeby auto hamowało).
Na paliwie może podać wtedy więcej paliwa, żeby utrzymać prawidłowy współczynnik składu mieszanki (lambda) i obroty wzrosną, ale efekty mogą równie dobrze być odwrotne, zależy od skali i miejsca przedmuchu (u mnie różnie drzewiej bywało)
Na gazie jak ma komputer podłączony do sondy może być to samo.
K... (przepraszam), ci co sprzedają auta to już naprawdę próbują robić z człowieka palanta... (nie ma paliwa i trzeba na benzynie - na 100% wiedział, że pompę szlag trafił. pojechałbym zatankować 5 l, i ściął z ceny 200-300 zł).
Czy w 1.8i (monowtrysk) nie powinno być czasem instalacji z komputerem, ustawiającym właściwą dawkę paliwa?
Może to też być np. walnięty czujnik temperatury sterujący wtryskiem - niebieski (nie wykrywa, że silnik jest nagrzany i nie wyłącza ssania), przedostawanie się dużych ilości lewego powietrza (podstawka gaźnika, węże i siłowniki podciśnieniowe aparatu zapłonowego i filtra powietrza), walnięta uszczelka pod kolektorem ssącym, walnięty przewód podciśnieniowy serwa hamulca lub membrana w serwie (jak to ostatnie, to b. mocno trza deptać hebel, żeby auto hamowało).
Na paliwie może podać wtedy więcej paliwa, żeby utrzymać prawidłowy współczynnik składu mieszanki (lambda) i obroty wzrosną, ale efekty mogą równie dobrze być odwrotne, zależy od skali i miejsca przedmuchu (u mnie różnie drzewiej bywało)
Na gazie jak ma komputer podłączony do sondy może być to samo.
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 394 gości