szarpie kierownicą [MK2]
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
szarpie kierownicą [MK2]
Witam !!!Tak jak w temacie...
skręcając w prawo (ostatnio również w lewo) słyszę łomot jakby ktoś walił dużym młotkiem w elementy zawieszenia...A przy okazji WYRYWA mi kierownice z rąk :niewiem: Przeguby są OK!!! Problem ten pojawia sie nagle i tak samo znika(najczęsciej po długim postoju).....Znajomy mechanior powiedział ze to moze być poduszka pod silnikiem.....Jak myślicie ma racje????A może macie podobne doświadczenia????troche mam mało kasy akurat i nie chce ładować kaski na niepotrzebne częsci...Poradzcie coś może ktoś akurat miał to co ja....
skręcając w prawo (ostatnio również w lewo) słyszę łomot jakby ktoś walił dużym młotkiem w elementy zawieszenia...A przy okazji WYRYWA mi kierownice z rąk :niewiem: Przeguby są OK!!! Problem ten pojawia sie nagle i tak samo znika(najczęsciej po długim postoju).....Znajomy mechanior powiedział ze to moze być poduszka pod silnikiem.....Jak myślicie ma racje????A może macie podobne doświadczenia????troche mam mało kasy akurat i nie chce ładować kaski na niepotrzebne częsci...Poradzcie coś może ktoś akurat miał to co ja....
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
ja mialem amory wywalone max - na zakrecie - czyli skrecone kola - to trzaslo kierownica i tracilem kontrole prawie nad autkiem....tak samo po wjechaniu w dziure - tak jakby przez sek mialem wrazernie ze auto zatrzymuje sie na moment i trzesie nim strasznie .... przewalone... tak jezdzilem az wywralo wachacz z beli z przodu - cala zawiecha do roboty
===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)
(O===vw===O)
dokladnie. ja mialem to samo jajo. i to jeszcze w trasie mi wyszlo bicie kierownicy masakryczne. pozniej przeszlo. ale strachu sie najadlem. okazalo sie ze jedne z przegubow byl OK a przy okazji smar sie potentegowal i go przylapywalo.greg pisze:polecam rozebrać gumy - osłony przegubów - ze smaru robi się klucha która powoduje właśnie takie bicie z szarpaniem kierownicą. Wyjąć przeguby zewnętrzne - wymyć i od nowa przesmarować.
jesli to nie to to moze lozyska w piastach? ale te bys juz dawno slyszal...
pzdr
Marek
Pozdrawiam!
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
OK!Dzięki za pomoc!!!Czyli szrpanie kiera może być spowodowane smarem w manżecie ale jak wyjasnić łomot wydobywajacy sie podczas skręcania???Wali tylko wtedy kiedy samochod jest na biegu jak wcisnę sprzęgło to od razu przestaje łomotać....
Pozdro
Pozdro
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
jak lomocze na skreconych kolach przy przenoszeniu napedu z silnika na kola lub odwrotnie to na 100% sa wywalone przeguby. jesli Cie nie stac chwilowo na nowki, nie masz innych uzywek a potrzebujesz to zrobic na szybkensa tymczasowke lub chcesz byc pewien ze to zeczywiscie to i nie boisz sie usmarowac to zamien przeguby wewnetrzne lewy z prawym. albo sie od razu rozsypie albo jeszcze na tym pojezdzisz i to nawet zdrowo.
pzdr
Marek
pzdr
Marek
Pozdrawiam!
ja miałem dokładnie to samo co ty, a mianowicie wyrywało mi kierownicę z ręki przy skręcie, przyczyną było to że pękł kapciuch(osłona) na przegubie i cały smar został wymyty przez wodę i zacinał sie przegub, radzę Ci sprawdż kapciuchy na przegubach i nasmaruj od nowa(jeżeli masz to co ja, to jak tego nie zrobisz to raz dwa zajedziesz przeguby)
...
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
OK dzięki za porade WAM wszystkim !!!No to goferek będzie delikatnie traktowany bo do końca miesiąca musi wytrzymać:((((
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Autko zrobione:)))
Usterka: prawy przegób zewnętrzny wywalony i rozerwana przednia poduszka silnika
Dzięki za pomoc w temacie
Usterka: prawy przegób zewnętrzny wywalony i rozerwana przednia poduszka silnika
Dzięki za pomoc w temacie
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 144 gości