[mk II] ciężko pali diesel
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- chabina
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: śr lut 23, 2005 20:08
- Lokalizacja: Wieluń / Wawa
- Kontakt:
[mk II] ciężko pali diesel
jak teperatura spadnie kolo zera to ciezko odpala tzn trzeba dosc długo krecic rozrusznikiem zanim dygnie w tamtym roku nawet przy wiekszych mrozach palił praktycznie na dotyk
dodam ze przyspiesznik działa i zawsze go wyciągam świece raczej tez są ok
ciezko zapala tylko na zimnym silniku na ciepłym wszystko gra
co moze byc przyczyną??
dodam ze przyspiesznik działa i zawsze go wyciągam świece raczej tez są ok
ciezko zapala tylko na zimnym silniku na ciepłym wszystko gra
co moze byc przyczyną??
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Świece żarowe możesz łatwo sprawdzić przy pomocy kabelka. Przypinasz go do plusa odkręcasz (zdejmujesz) kabelki ze świec i tym kabelkiem dotykasz świec z góry. Jak się bedzie iskrzyło (lekko) to świeca jest dobra jak nie bedzie-świeca spalona. Możesz to również zrobić za pomocą kontrolki 12V jeden koniec do + drugi do świecy-jak zaświeci to jest dobra jak nie zaświeci to jest spalona
No tak, świeca moze być dobra (nie spalona) ale może słabiej grzać. Ja miałem taką sytuację że 2 świece były dobre ale wolno się nagrzewały. Powodowało to że nie mogłem rano odpalić samochodu, musiałem go długo kręcić. Wymieniłem te 2 świece i jest OK.Cizes pisze:Świece żarowe możesz łatwo sprawdzić przy pomocy kabelka. Przypinasz go do plusa odkręcasz (zdejmujesz) kabelki ze świec i tym kabelkiem dotykasz świec z góry. Jak się bedzie iskrzyło (lekko) to świeca jest dobra jak nie bedzie-świeca spalona. Możesz to również zrobić za pomocą kontrolki 12V jeden koniec do + drugi do świecy-jak zaświeci to jest dobra jak nie zaświeci to jest spalona
Ja bym na twoim miejscu wykręcił świece i sprawdził jak sie szybko nagrzewają. Wystarczy do tego akumulator przewody i świece.
A moze to tylo zwykły filtr paliwa którego zapomniales wymienic przed zimą bo jak autko sie zagrzeje to ciepłe paliwo latwiej przechodzi przez przypchany filtr??
Jak Filter OK to jak piszą koledzu powyzej tyle ze nie polecam sprawdzania kabelkiem "czy iskrzy" bo mozna dziadostwa narobic tylko sprawdzic rezystancje miernikiem (0,9-1,2 ohm) jak nie przewodzi prądu wogole to swieca martwa! wystarczy odkrecic szyne zasilającą i posprawdzac kazdą z osobna!
Jak Filter OK to jak piszą koledzu powyzej tyle ze nie polecam sprawdzania kabelkiem "czy iskrzy" bo mozna dziadostwa narobic tylko sprawdzic rezystancje miernikiem (0,9-1,2 ohm) jak nie przewodzi prądu wogole to swieca martwa! wystarczy odkrecic szyne zasilającą i posprawdzac kazdą z osobna!
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 199 gości