1.6 SR i wasze problemy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzyzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1270
Rejestracja: sob maja 10, 2008 18:02
Lokalizacja: MALBORK
Kontakt:

Post autor: krzyzak » wt cze 09, 2009 21:10

siemanko zaczeły mi sie dziac dziwne zeczy z autkiem zgasłmi potem szarpał no i VW tool wykrył mi to:

00516 Czujnik pozycji przepustnicy – zamknięty przełącznik – F60
01087 Podstawowe ustawienia nie zaistniały.

KUMA KTOS COS Z TEGO ???????????????????????


Obrazek
Obrazek

:gora:-------------------krzyzako-wóz----------------------- :gora:

Awatar użytkownika
wójaszek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: pn paź 17, 2005 23:23
Lokalizacja: NIDZICA - brama na VWARMIĘ I MAZURY
Kontakt:

Post autor: wójaszek » wt cze 09, 2009 21:21

00516 Czujnik pozycji przepustnicy – zamknięty przełącznik – F60
01087 Podstawowe ustawienia nie zaistniały.

KUMA KTOS COS Z TEGO ???????????????????????
jasno i wyraznie przpustnica nie bangla chyba szykuje sie czyszczenie a potem adaptacja VAGiem :blush:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217495][img]http://img516.imageshack.us/img516/3865/c6b24316065aee5c.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » wt cze 09, 2009 23:21

jak padnie usczelka pod głowica czuc spadek mocy????objawi to tak znam ze tam olej w zbiorniczku płynu chłodzacego ale jest spadek mocy??? bo cos za czesto musze dolewac płyn do zbiorniczka czybaz e spowodowane to jest tym ze jest teraz gorąco ... po wymianie termostatu tak wydaje mi sie jakbym musiał czesciej dolewac
Ostatnio zmieniony wt cze 09, 2009 23:36 przez dimmer, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » śr cze 10, 2009 07:07

dimmer pisze:po wymianie termostatu tak wydaje mi sie jakbym musiał czesciej dolewac
obejrzyj czy nigdzie nie masz wycieku, u siebie przerabiałem pęknięty kruciec przy bloku ostatnio, objaw - raz na jakiś czas po trasie(nie zawsze) ze 20 minut od zatrzymania wyciekał płyn koło 100ml
co do uszczelki to nie zrozumiałem czy masz brudny płyn w zbiorniczku czy nie? wszystko zależy gdzie uszczelka pójdzie: może wydmuchać i płyn na zewnątrz ucieka, płyn do głowicy - zaczyna kopcić(choć nie zawsze) lub olej do płynu i w zbiorniczku wtedy będzie syf,
osłabienie wyczujesz tylko gdy płyn do głowicy będzie się dostawał a wtedy nie zawsze dostrzeżesz kopcenie, u szwagra schodzi 0,5l na 1000km i nic nie widać by kopcił


Obrazek

Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » śr cze 10, 2009 08:57

a to w zbiorniczku syfu nie ma normalnie jest kolor taki jak powinien byc musze obejrzec czy tam gdzies nie ucieka bo przed wymiana termostatu wszystko było w porządku i zaraz po wymianie zaczyna ubywac tak jakos szybciej...


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Awatar użytkownika
krzyzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1270
Rejestracja: sob maja 10, 2008 18:02
Lokalizacja: MALBORK
Kontakt:

Post autor: krzyzak » śr cze 10, 2009 23:15

wójaszek pisze:jasno i wyraznie przpustnica nie bangla chyba szykuje sie czyszczenie a potem adaptacja VAGiem
tak myslałęm oj tak myslałem.Tylko ze mi sie tylko VWTOOL dobrze łaczy ze sterownikiem a nie wiem jak nim zrobic adaptacje :)
WIE KTOS MOZE LUB MA INSTRUKCJE JAK ZROBIZ ADAPTACJE VWTOOL-em :chytry:

[ Dodano: 10 Cze 2009 23:17 ]
a i jeszcze jedno :) przez rok ubyło mi 0,5-1 centymetr płynu chłodzacego.Miało to prawo wyparowac gdzies czy gdzies moge miec wyciek ??????


Obrazek
Obrazek

:gora:-------------------krzyzako-wóz----------------------- :gora:

Awatar użytkownika
mariosol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: czw gru 28, 2006 19:18
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: mariosol » czw cze 11, 2009 10:47

krzyzak pisze:
a i jeszcze jedno przez rok ubyło mi 0,5-1 centymetr płynu chłodzacego.Miało to prawo wyparowac gdzies czy gdzies moge miec wyciek ??????
u mnie jest podobnie z tym ubywaniem i sie nie przejmuje :-)Zbyt mały ubytek zeby cos siew działo.


[url=http://imageshack.us][img]http://img3.imageshack.us/img3/6210/boradr3.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/][img]http://img3.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/w280.png[/img][/url]
MOJA BYŁA BORKA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250987

Awatar użytkownika
krzyzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1270
Rejestracja: sob maja 10, 2008 18:02
Lokalizacja: MALBORK
Kontakt:

Post autor: krzyzak » czw cze 11, 2009 21:23

pany a dzisiaj taki bład mi wyskoczył :

00533 Regulacja kontroli jałowego powietrza

a o co teraz kaman :(


Obrazek
Obrazek

:gora:-------------------krzyzako-wóz----------------------- :gora:

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » ndz cze 14, 2009 11:49

Ile litrów płynu chłodniczego wchodzi w naszych silnikach?



Awatar użytkownika
lolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 20:30
Lokalizacja: KR

Post autor: lolek » ndz cze 14, 2009 14:41

Witam!

Mam od pewnego czasu (tj. około miesiąca) problemy polegające na tym ,ze potrafi czasami sam zgasnąć na skrzyżowaniu a próba kolejnego uruchomienia się nie udaje lub odpali ale ledwo co i z dodaniem gazu(już nie raz zablokowałem skrzyżowanie :|. Oprócz tego po ponownym odpaleniu nie ma mocy tak jak by paliwo nie dochodziło (zdarza mi się to prawie codziennie, czasami w jedna stronę do pracy przejadę bez kłopotów a z powrotem już nie ) jest nawet ciężko ruszyć, nie mówiąc o przyspieszaniu, ale co dziwne po ponownym zgaszeniu i odpaleniu wszystko wraca do normy, wiec to może jest jakiś czujnik ? Potrafi tez nagle podczas jazdy szarpnąć coś takiego jak przy redukcji biegu i nagle traci moc i znowu to samo, czyli ponowne odpalenie mu pomaga. A gdy jest wysoka temp. zewnętrzna to falują mu obroty czasami spada nawet do ~500 obrotów(przy mniejszych temp. na zewn. obroty tak bardzo nie wariują). W tym tygodniu wybieram się do mechanika ale chciałbym usłyszeć wasze sugestie, może ktoś z was miał co podobnego?

Z góry dziękuje i pozdrawiam

Konrad
Ostatnio zmieniony ndz cze 14, 2009 14:48 przez lolek, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
krzyzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1270
Rejestracja: sob maja 10, 2008 18:02
Lokalizacja: MALBORK
Kontakt:

Post autor: krzyzak » ndz cze 14, 2009 23:09

lolek, ja stawiam ze to moze byc przepustnica.Ostatio miałem to samo i po podłaczeniu do VAGa wyszły mi błedy przepustnicy.Czyli mozliwe ze czeka ciebie czyszczenie i adaptacja.CHYBA ZE SIE MYLE :)


Obrazek
Obrazek

:gora:-------------------krzyzako-wóz----------------------- :gora:

sEB-q
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt cze 16, 2009 09:58
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: sEB-q » wt cze 16, 2009 10:04

Witam , mam pytanie , mianowicie w moim Golfie IV 1998 dzieje sie coś takiego , jak jest włączona klima to wszystko działa i jest fajnie cichutko, jak klime wyłącze z okolic paska dochodzą regularne stuki , jakby coś latało luźno, dzieje się to tylko podczas postoju na biegu jałowym, jak z powrotem klimę włączę stuki ustają i znów jest cicho.........
Ostatnio zmieniony wt cze 16, 2009 10:05 przez sEB-q, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » śr cze 17, 2009 06:48

sEB-q pisze:paska dochodzą regularne stuki
proponowałbym sprawdzić wszystkie rolki przy pasku może któraś się skończyła


Obrazek

sEB-q
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt cze 16, 2009 09:58
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: sEB-q » śr cze 17, 2009 07:46

ok od tego zacznę .. pytam bo auto świeżo kupione wiec człowiek przewrażliwiony.....



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 157 gości