pomocy brak iskry

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

cinek11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 16:21
Lokalizacja: B_vwCE

pomocy brak iskry

Post autor: cinek11 » wt cze 09, 2009 14:24

od tygodnia zmagam sie z przyczyna braku iskry wymianilem kable palec kopulke czujnik halla i dalej jej nie mam sprawa wyglada tak przy przekreceniu stacyjki podaje iskre a jak krece to juz jej nie ma przelecialem juz wszystkie kable prad dochodzi do cewki ale tylko jak przekreece zaplon to podaje iskr raz i to jest koniec co to moze byc dodam tylko ze silnik to 2.0 8v



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt cze 09, 2009 15:02

cinek11 pisze:rzy przekreceniu stacyjki podaje iskre
gdzie ta iskra jest ??? na czym ???
moze tylko jest napięcie dochodzące np do cewki a wyjścia WN juz nie



Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7389
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » wt cze 09, 2009 15:02

cinek11 pisze:wymianilem kable palec kopulke czujnik halla i dalej jej nie mam
a samą cewkę wymieniałeś/podmieniałeś?


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

cinek11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 16:21
Lokalizacja: B_vwCE

Post autor: cinek11 » wt cze 09, 2009 15:26

no wlasnie sprawdzam jeszcze raz cewke ja ja wyciaglem zawiazel do mechanika i ja sprawdzil i mowi ze jest dobra ale razem z nia jest jakis modul i tego nie moze sprawdzic nie mam gdzie podmienic tej cewki bo jest jakas dziwna i nikt z moich znajomych takiej nie ma



Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7389
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » wt cze 09, 2009 15:28

Z Twojego ABS-a pasuje do 2E, podmieniałeś?


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt cze 09, 2009 15:39

cinek11 pisze:jakis modul
to jest moduł wzmocnienia :bigok: :bigok:
zintegrowany wraz z cewka :)

[ Dodano: Wto Cze 09, 2009 15:41 ]
cinek11 pisze:bo jest jakas dziwna
żadna dziwna taka jak AAM ABS



Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » wt cze 09, 2009 16:23

witam mialem 2e silnik i troche z nim przezylem poszukaj na forum postow ktore ja zaczolem jest tam troche info o iskrze i dzialaniu cewki w 2e. zacznil od halla wyciag caly zaplon (zaznacz jak byl wsadzony) masz kostke na 3 piny powinna byc oznaczona + 0 - ... podlaczasz go pod napiecie 12v na + i - a na pinie 0 powinno zmieniac sie napiecie raz jest raz nie ma.. jak bedziesz krecic powoli trybem. aha mirzac to jedna koncowka do masy a druga do "0"... Cewka dziala tak:1 masa ..2 sterowanie z kompa (impulsy masy)...3 +12V
"Pod klapką" są zaciski 1 i 15 (zaciski uzwojeń cewki :15 jedna strona pierwotnego, 1 druga strona pierwotnego połączona z wtórnym). z kompa do cewki idzie przewod 7.... a do kompa od hallla sygnaly wchodza na przewodzie 44. beda to impulsy prostokatne jesli bedziesz krecic rozrusznikiem. albo reka krecac trybem halla ale musisz wtedy wyjac swiece albo kable odlaczyc.



Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Post autor: d.milas » śr cze 10, 2009 18:35

Jeszcze od iskry jest przekaznik, numeru w tej chwili nie pamiętam, ale z powodzeniem znajdziesz go na tym forum. Ja mialem w swoim tak, ze po przekreceniu stacyjki iskra byla, podczas krecenia iskra znikla. Przekaznik ten znajduje sie w skrzynce bezpiecznikow, bodajze jego nr to 32 ale pewnosci nie mam.


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

cinek11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 16:21
Lokalizacja: B_vwCE

Post autor: cinek11 » wt cze 16, 2009 08:56

i masakra jakas sprawdzilem juz wszyskiech elektromechanikow jezdze z tym autem na lewecie do nich w koncu trafilem ja goscia bylego szpeca z servisu vw widze ze facet troche grzeszy inteligencja dlatego pisze na forum mowi mi ze bardzo czesto sie zdarzalo u niego ze zaminiki czjnika polozenia walu nie odczytywaly wogole impulsow i w moim przypadku tak wlasnie sie dzieje najprawdopodobniej dodam cze ten czujnik wyminilem a stary jest faktycznie zniszczony i nie da sie go naprawic z i dlatego kieruje do was prosbe czy ktos ma moze pozyczyc orginalny czujnik polozenia walu aby sprawdzic tylko czy to jest to orginal kosztuje jakie 550zl i kupie go jesli sie okaze ze to tego wina bo naprawde juz mam dost wydawania pieniedzy na wszystko co powie mechanik do wymiany juz sie tego nazbieralo najlepiej ktos ze slaska jak cos to piszcie na forum ewentualnie sygnal lub sms na 500128978 a ja odzwonie mieszkam kolo siewierza i prosze gdzies bilisko pozdrawiam i czekam



Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » wt cze 16, 2009 09:00

Kolego to jest niemożliwe, zamiennik też musi działać, może akurat ten też jest uszkodzony.



cinek11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 16:21
Lokalizacja: B_vwCE

Post autor: cinek11 » wt cze 16, 2009 09:38

owszem on sam w sobie dziala tylko mowi ze minimalnie daje inne parametry i najlepiej jest to sprawdzic na orginalnym czujniku czujnik kupilem z numeru kat. ze starego i mu mowilem ze musi byc dobry a on pokazal mi jeden taki sam nowy i mowil ze tez kupil kiedyś facetowi nowy zamienik i prosze dopiero wziol nowy z serwisu sprwdzil i zaczol dzialac teraz juz nie ma dostepu a orginala i dlatego szukam od kogos pozyczyc



Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » wt cze 16, 2009 09:46

Ten czujnik może być od innego golfa nie koniecznie z tym samym silnikiem, nie masz kogoś znajomego który posiada VW lub nawet SEATA, AUDI przecież to te same silniki, a czujnik szedł jeden do więkrzości silników, różnią sie cyhyba ilością kabli



cinek11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 16:21
Lokalizacja: B_vwCE

Post autor: cinek11 » wt cze 16, 2009 09:55

no wlasnie ze wy tym problem ze wszyscy maja juz disle a jak juz kogos znajde to ma 2.0 gti ale rok 92 a tam nie ma czujnika walu ja mam 95 i go mam nie wiem czym sie to rozni dlatego szukam na forum moze komus ezy w garazy czy cos podobnego



Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » wt cze 16, 2009 09:58

na szrocie byłeś?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 287 gości