opinie o produktach MTS-technik
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Panowie... juz pisane bylo w temacie i jeszcze raz wyjasnie... obecnie pojawiaja sie nowe dostawy MTS juz z logo MTS grawerowanym! tak jak teraz promocyjne gwinty do mk3/mk2 itp
do tej pory uzywano obudów firm podproducentów i tak robi nie tylko MTS kilka firm robiacych zawiasy ma obudoway jednakowe np powertech i inne
to ze jest jakies logo na obudowie inne niz MTS nie siwadczy o tym ze w srodku jest to samo idento.... niebawem wsyztskie produkty MTS beda miec i na obudowach logo MTS
np amorki mk2 i mk3 maja juz tloczony numer MTSVW002R i F na obudowach
jesli komus przeszkadza to to prosze kupowac TA technics poprostu - nikomu nie wpieramy MTS - wolny wybór...
do tej pory uzywano obudów firm podproducentów i tak robi nie tylko MTS kilka firm robiacych zawiasy ma obudoway jednakowe np powertech i inne
to ze jest jakies logo na obudowie inne niz MTS nie siwadczy o tym ze w srodku jest to samo idento.... niebawem wsyztskie produkty MTS beda miec i na obudowach logo MTS
np amorki mk2 i mk3 maja juz tloczony numer MTSVW002R i F na obudowach
jesli komus przeszkadza to to prosze kupowac TA technics poprostu - nikomu nie wpieramy MTS - wolny wybór...
Ostatnio zmieniony śr maja 20, 2009 10:04 przez MAPET, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Mapet dzięki, za kilka zdan wyjasnien.
Od sprzedawcy otrzymalem taka odpowiedz:
"Niektóre amortyzatory mogą nosić takie logo. Wynika to z faktu, iż do niektórych pozycji z oferty wykorzystywane są obudowy wyprodukowane przez tę firmę i dostarczane w "surowej" postaci do skompletowania z innymi podzespołami. Jest to powszechnie stosowana praktyka również wśród takich firm jak JOM / FK, które to korzystają z podzespołów zewnętrznych firm w dużo większym stopniu (oprócz obudowy również tłoczysko oraz uszczelniacze są innej produkcji). Wynika ona z ograniczonych mocy produkcyjnych, które na skutek kryzysu zwłaszcza na rynku niemieckim nie są powiększane w bieżącym okresie. Z informacji, które udziela nam producent wynika jednak, iż już wkrótce również obudowy amortyzatorów do Pana auta będą wykonywane w tej samej fabryce co pozostały asortyment. Nowa seria pojawi się w okolicach czerwca / lipca i wówczas oczywiście możemy wydłużyć okres prawa do zwrotu towaru jeśli nie był on zakładany i wymienimy na amortyzatory z logiem MTS, ale zapewniam, że jakość produktu będzie identyczna. Do tego czasu amortyzatory do MK4 będą dostarczane do nas w takich obudowach. Najbardziej wrażliwymi elementami amortyzatora nie są jednak obudowy lecz tłoczysko, mocowanie dolne oraz jakość uszczelniaczy, która jest nieporównywalnie wyższa w przypadku MTS-Technik niż w przypadku TA-Technix. Rozumiemy jednak, iż taka sytuacja może powodować wątpliwości co zgłosiliśmy i otrzymaliśmy potwierdzenie, iż już wkrótce problem zostanie usunięty."
Wiec nie bede juz sie z tym bujał po to zeby miec logo MTS, montuje w tym tyg.
Amortyzatory zalozone. Przod wybiera ladnie, tył nie wybiera w ogole tylko wali, jest zaj....... twardy.
Od sprzedawcy otrzymalem taka odpowiedz:
"Niektóre amortyzatory mogą nosić takie logo. Wynika to z faktu, iż do niektórych pozycji z oferty wykorzystywane są obudowy wyprodukowane przez tę firmę i dostarczane w "surowej" postaci do skompletowania z innymi podzespołami. Jest to powszechnie stosowana praktyka również wśród takich firm jak JOM / FK, które to korzystają z podzespołów zewnętrznych firm w dużo większym stopniu (oprócz obudowy również tłoczysko oraz uszczelniacze są innej produkcji). Wynika ona z ograniczonych mocy produkcyjnych, które na skutek kryzysu zwłaszcza na rynku niemieckim nie są powiększane w bieżącym okresie. Z informacji, które udziela nam producent wynika jednak, iż już wkrótce również obudowy amortyzatorów do Pana auta będą wykonywane w tej samej fabryce co pozostały asortyment. Nowa seria pojawi się w okolicach czerwca / lipca i wówczas oczywiście możemy wydłużyć okres prawa do zwrotu towaru jeśli nie był on zakładany i wymienimy na amortyzatory z logiem MTS, ale zapewniam, że jakość produktu będzie identyczna. Do tego czasu amortyzatory do MK4 będą dostarczane do nas w takich obudowach. Najbardziej wrażliwymi elementami amortyzatora nie są jednak obudowy lecz tłoczysko, mocowanie dolne oraz jakość uszczelniaczy, która jest nieporównywalnie wyższa w przypadku MTS-Technik niż w przypadku TA-Technix. Rozumiemy jednak, iż taka sytuacja może powodować wątpliwości co zgłosiliśmy i otrzymaliśmy potwierdzenie, iż już wkrótce problem zostanie usunięty."
Wiec nie bede juz sie z tym bujał po to zeby miec logo MTS, montuje w tym tyg.
Amortyzatory zalozone. Przod wybiera ladnie, tył nie wybiera w ogole tylko wali, jest zaj....... twardy.
Ostatnio zmieniony czw maja 21, 2009 23:19 przez Franek, łącznie zmieniany 3 razy.
speedracer
ja założyłem amortyzatory MTS do sprężyn -40 weitec'a. Bardzo ładnie siedzi a prowadzi się jeszcze lepiej. Nic nie stuka, ani nie dobija. Amory sprawują się bardzo ładnie, wybierają dziury i nierówności (szczególne zaskoczenie na nierównościach poprzecznych na drodze tzw. "hopkach"-auto sunie prosto i nie wybija się).
Zawsze jeździłem na serii więc nawet -40 to dla mnie za nisko ale za to auto zmieniło się nie do poznania )
Na tym zestawie jeżdżę dopiero 2 miesiące, ale przejechałem już 6000km bez najmniejszych zastrzeżeń.
Przy wymianie przekładasz seryjne odboje i osłony - pod warunkiem że są sprawne i nie zniszczone.- ja dałem nowe tylko z tyłu. Przygotuj się na dodatkowe wydatki (np. gumy, łożyska, drążek kierownicy, itp.) No chyba że niedawno robiłeś remont zawieszenia to OK. Ja rok temu robiłem zawieszenie i tym razem przy wymianie tylko drążek kierownicy musiałem wymienić, poza tym wszystko było ok i można było przełożyć.
Jeśli chodzi o tylne amortyzatory to podniosłem o jeden pierścień do góry (żeby było wyżej) No i dobrze zrobiłem bo jak mam pełny bak to siedzi idealnie równo. Oczywiste jest że jak siądą osoby do tyłu to trochę się ugnie, ale na serii robi tak samo, a nawet bardziej się uginał pomimo że stał wyżej. Nawet jak wożę ludzi z tyłu to wszystko jest OK. Miałem nawet z tyłu felgi 15", opony 195/50 i ET 13 i nic nie tarło (ale nadkola wyciąłem wcześniej) nawet z obciążeniem.
[ Dodano: 23 Maj 2009 10:23 ]
a no i oczywiście polecam MTS i na moich amorach był oczywiście wytłoczont nadruk MTS
ja założyłem amortyzatory MTS do sprężyn -40 weitec'a. Bardzo ładnie siedzi a prowadzi się jeszcze lepiej. Nic nie stuka, ani nie dobija. Amory sprawują się bardzo ładnie, wybierają dziury i nierówności (szczególne zaskoczenie na nierównościach poprzecznych na drodze tzw. "hopkach"-auto sunie prosto i nie wybija się).
Zawsze jeździłem na serii więc nawet -40 to dla mnie za nisko ale za to auto zmieniło się nie do poznania )
Na tym zestawie jeżdżę dopiero 2 miesiące, ale przejechałem już 6000km bez najmniejszych zastrzeżeń.
Przy wymianie przekładasz seryjne odboje i osłony - pod warunkiem że są sprawne i nie zniszczone.- ja dałem nowe tylko z tyłu. Przygotuj się na dodatkowe wydatki (np. gumy, łożyska, drążek kierownicy, itp.) No chyba że niedawno robiłeś remont zawieszenia to OK. Ja rok temu robiłem zawieszenie i tym razem przy wymianie tylko drążek kierownicy musiałem wymienić, poza tym wszystko było ok i można było przełożyć.
Jeśli chodzi o tylne amortyzatory to podniosłem o jeden pierścień do góry (żeby było wyżej) No i dobrze zrobiłem bo jak mam pełny bak to siedzi idealnie równo. Oczywiste jest że jak siądą osoby do tyłu to trochę się ugnie, ale na serii robi tak samo, a nawet bardziej się uginał pomimo że stał wyżej. Nawet jak wożę ludzi z tyłu to wszystko jest OK. Miałem nawet z tyłu felgi 15", opony 195/50 i ET 13 i nic nie tarło (ale nadkola wyciąłem wcześniej) nawet z obciążeniem.
[ Dodano: 23 Maj 2009 10:23 ]
a no i oczywiście polecam MTS i na moich amorach był oczywiście wytłoczont nadruk MTS
Był Golf III AFN.... teraz Leon FR ARL:
http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=32&t=46933
http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=32&t=46933
chodzi o to ze kileich do sprezyny na tym amorku jest ok 2 cm nizej wspawany wiec mozna np majac spreyzny -40 obnizyc dodatkowo o ok 2 cm auto
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Jeżdżę od jesieni na amorach mts i springach H&R i na początku było super ale z czasem amory robiły się coraz miększe, aż zaczęło mi obcierać. Na początku mogłem posadzić z tyłu dwie dorosłe osoby i bagaż i było w porządku, a teraz to 2 z tyłu nie posadzę bo trze niemiłosiernie. Kumpel nie cały miesiąc temu kupił taki sam zestaw amorów i sprężyn to jego golf jest o wiele twardszy niż mój. Nie jestem z nich teraz zadowolony i żałuję zakupu :/
a moze to sprezyny sie ubily skad wiesz ze to wina amorków?
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
maksio200, dziwna sprawa sprawdz może Ci amorki wylały, ja śmigam na amorach mts i sprężynach eibach jakieś pół roku i jak założyłem to tak jest do tej pory , na razie nie narzekam i jestem zadowolony
Ostatnio zmieniony śr cze 03, 2009 14:25 przez darkkrk, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje byłe mkIII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166720
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/06a380425da433fb.html][img]http://images43.fotosik.pl/164/06a380425da433fbm.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/06a380425da433fb.html][img]http://images43.fotosik.pl/164/06a380425da433fbm.jpg[/img][/url]
Witam serdecznie!
Chciałem zapytać co sądzicie o takim oto zestawie
SPRĘŻYN: http://www.allegro.pl/item649100513_spr ... chnik.html
AMORTYZATORÓW http://www.allegro.pl/item598835833_598835833.html
Chciałem zapytać co sądzicie o takim oto zestawie
SPRĘŻYN: http://www.allegro.pl/item649100513_spr ... chnik.html
AMORTYZATORÓW http://www.allegro.pl/item598835833_598835833.html
przejedź sie z kimś kto ma gwint to zobaczysz prawdziwe trzymanie no i prawdziwą glebeMiłosz1976 pisze:lepiej sie trzma zakretow!!!!!
Moja Lalka
viewtopic.php?f=91&t=457579&p=5511261#p5511261
V.A.G. PUŁTUSK I WYSZKÓW
viewtopic.php?f=45&t=364001&start=1246
viewtopic.php?f=91&t=457579&p=5511261#p5511261
V.A.G. PUŁTUSK I WYSZKÓW
viewtopic.php?f=45&t=364001&start=1246
dobre ale zobacz czy cały kit nie wyjdzie taniejMarat pisze:Witam serdecznie!
Chciałem zapytać co sądzicie o takim oto zestawie
SPRĘŻYN: http://www.allegro.pl/item649100513_spr ... chnik.html
AMORTYZATORÓW http://www.allegro.pl/item598835833_598835833.html
kup caly zestaw od razu a nie osobno bo jest taniej!Marat pisze:Chciałem zapytać co sądzicie o takim oto zestawie
SPRĘŻYN: http://www.allegro.pl/ite...ts_technik.html
AMORTYZATORÓW http://www.allegro.pl/item598835833_598835833.html
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
oczywiście że taniej ale amorków nie kupujesz na rok tylko kilka sezonów Ci posłuża, prawda??? nie lepiej dołożyć parę groszy i kupić sobie zawieszenie które będziesz mógł dostosowac do swoich wymagań??? warto to przemysłećwallec pisze:dobre ale zobacz czy cały kit nie wyjdzie taniej
Moja Lalka
viewtopic.php?f=91&t=457579&p=5511261#p5511261
V.A.G. PUŁTUSK I WYSZKÓW
viewtopic.php?f=45&t=364001&start=1246
viewtopic.php?f=91&t=457579&p=5511261#p5511261
V.A.G. PUŁTUSK I WYSZKÓW
viewtopic.php?f=45&t=364001&start=1246
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości