Spadajace obroty po nagrzaniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr sty 18, 2006 23:01

Goofi pisze:ym wachadle przy lince predkosc
absolutnie nie. Tam ma być maleńki luz i nic poza tym. Regulujesz tak jak pisałem tymi sróbami, i nie bedzie żadnych problemów z wolnymi bo regulację mozna dostosować do takich zmian w dolocie jakie są.

[ Dodano: Sro Sty 18, 2006 10:05 pm ]
Przejachałem jettą zagazowana z gaźnikiem jak Twój 150 tys. km i wiem co piszę. Problemy z wolnymi obrotami na gazie pojawiły się dopiero jak reduktor się zestarzał i po jego regenracji ustąpiły. A na benzynie również, ale wtedy jak uszkodził się gaźnik, bo jeżdziłem na suchym gaźniku czyli tylko na gazie i na skutek pęknięcie takiej membrany od zubozania/wzbogacania mieszanki poziom paliwa w gaźnkku był za wysoki.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » śr sty 18, 2006 23:24

Jutro pomacam przy gazniku i zdejme zwezke i odezwe sie :)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr sty 18, 2006 23:28

Z tym że chyba jasne jest że jak zdejmiesz zwężkę to regulacja gazu też będzie konieczna, bo na bank spadną ci obroty jałowe albo będzie silnik gasnął oraz spadnie moc silnika bo mieszanka gazowo-powietrzna bedzie za uboga. Ale po ustawieniu odpowiednim poprawa osiągów pewna


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » śr sty 18, 2006 23:32

Paweł Marek pisze:Z tym że chyba jasne jest że jak zdejmiesz zwężkę to regulacja gazu też będzie konieczna, bo na bank spadną ci obroty jałowe albo będzie silnik gasnął oraz spadnie moc silnika bo mieszanka gazowo-powietrzna bedzie za uboga. Ale po ustawieniu odpowiednim poprawa osiągów pewna
Tylko ja tej regulacji fachowo nie dokonam bo nie mam analizatora spalin, moge jedynie cos sobie pokrecic i moze nie rozregulowac bardziej :chytry:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr sty 18, 2006 23:37

No. Ja to zawsze robiłem na nosa. Dosłownie wachałem spaliny i jak zaczynało śmierdzieć z rury czy to na gazei czy na benzynie to trochę jeszcze zubożałem mieszanke. Tak mi sie udawało już że jak jechałem w końcu na analizator to zwykle było ok. Kwestia wprawy i czułego nosa. Oczywiście nikomu nie polecam :)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » śr sty 18, 2006 23:52

Hehe, masz nosa do spalinek :P u mnie w tej chwili zeby bylo oszczedniej, to przy pierwszym przegladzie gazu, gazownik mi go podkrecil na moje zyczenie, nie wiem czy teraz na zime nie powinienem go troche odkrecic, ale nie wiem ile obrotow na regulacji sie przy tym robi



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 77 gości