Modyfikacja pompy - govenor mod

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » czw kwie 02, 2009 19:06

tomogolf2 pisze:silnik pracuje na okolo 950ob dodam gazu i odejme to spada do 600 az buja autem i nie chcą wzrosnac dopuki nie dodam ciutki gazu wtedy spowrotem na 950 wskakuje
jak wszystko dobrze poskładne to pewno bedzie za mały wydatek sczątkowy, spróbuj wkręcić troche śrube wydatku[1 - 2 obr] i ustawić na nowo wolne obroty.


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

marten1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lut 23, 2009 20:15
Lokalizacja: Bytom

Post autor: marten1981 » pt kwie 03, 2009 08:29

jak wszystko dobrze poskładne to pewno bedzie za mały wydatek sczątkowy, spróbuj wkręcić troche śrube wydatku[1 - 2 obr] i ustawić na nowo wolne obroty.[/quote]

zgadza sie 99% to jest to tylko z tym obracaniem ostroznie:)

[ Dodano: 03 Kwi 2009 08:52 ]
[quote="tomogolf2"]no i to jest chyba rozwiazanie mojego problemu, usunołem ta krotsza srezynke, ale nie dalo rady utrzymac go na obrotach a do 1500 obr trza bylo wciskac gaz prawie do polowy potem szybciej i od 2000 szedł az do konca

wydaje mi sie ze o jeden zabek machnales sie przy zakladaniu dzwigni na walek z wielowypustem....przerabialem to samo w zeszla sobote rozbieralem to 5 razy i skladalem

najwazniejsze to sie nie poddawac :grin:


AAZ+boost pin+dawka+mbc 1.2bara+gov mod=:):):):):):):):)

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pt kwie 03, 2009 15:53

eh, no cos jest nie tak.zwiekszylem dawke to problem jest jeszcze wiekszy, obroty wyregulowalem na 950 i jak dodam gazu tak do 3000ob i puszcze to spadaja ze az silnik gasnie :crazy: jak zmnieszylem to jest w miare ok ale za to nie ma mocy;/ i juz nawet nie kopci jak zmieniam biegi ;/ co to zrobic?


Zauwazyłem 1 ciekawa rzecz u mnie te ciegno w ktorym sie dodaje podkalaki jest wygiete jak na rysunku to ma tak byc? Obrazek nie jest w lini prostej tylko w taki sposob jak na rusynku przedstawilem za pomoca czarnej linii
Ostatnio zmieniony pt kwie 03, 2009 20:18 przez tomogolf2, łącznie zmieniany 2 razy.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt kwie 03, 2009 20:49

tomogolf2 pisze:eh, no cos jest nie tak.zwiekszylem dawke to problem jest jeszcze wiekszy, obroty wyregulowalem na 950 i jak dodam gazu tak do 3000ob i puszcze to spadaja ze az silnik gasnie jak zmnieszylem to jest w miare ok ale za to nie ma mocy;/ i juz nawet nie kopci jak zmieniam biegi ;/ co to zrobic?
u mnie było podobnie to lekko zwiekszyłem obroty śruba od obrotów (wolnych) + lekko przyspieszyłem kat wtrysku delikatnie i od tamtej pory jest OK. A było tak że jak wyprzedzałem i 4rpm zmieniałem bieg na wyższy (z 4 na 5) to silnik mi gasł :crazy:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

marten1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lut 23, 2009 20:15
Lokalizacja: Bytom

Post autor: marten1981 » pt kwie 03, 2009 21:43

tomogolf2 pisze:Zauwazyłem 1 ciekawa rzecz u mnie te ciegno w ktorym sie dodaje podkalaki jest wygiete jak na rysunku to ma tak byc? nie jest w lini prostej tylko w taki sposob jak na rusynku przedstawilem za pomoca czarnej linii
witaj jesli ta czarna linia oznacza wygiecie tych widelek w dol to tak chyba nie moze byc,raczej napewno,bo nie wiem chyba ze chodzi ci o te odsadzenie symetryczne po obydwu stronach widelek to tak ma byc....moze dlatego ze masz to pokrzywione tak Ci swiruje silnik....mowisz ze gasnie to moze sproboj na ograniczniku dzwigni (ta sruba z kontra 10)podciagnac, moze za nisko schodzi ja tez tym regulowalem wszystko metoda prob i bledow, przyznam szczerze ze kata wtrysku nie ruszalem a korci mnie niesamowicie,podobno po takich modach dobrze jest ciut przyspieszyc....z tym gasnieciem to dziwne bo przy gov modzie zawsze jest problem z wolno spadajacymi obrotami......zobacz co z tymi widelkami porownaj z tymi co chlopaki poprzesylali no a przede wszystkim ventil


AAZ+boost pin+dawka+mbc 1.2bara+gov mod=:):):):):):):):)

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pt kwie 03, 2009 23:55

no wlasnie sa tak wygiete te widełki, symetrycznie, wygladaja jakby tak mialo byc.... ale wszedzie widzialem proste...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » pt kwie 03, 2009 23:57

tomogolf2 pisze:no wlasnie sa tak wygiete te widełki, symetrycznie, wygladaja jakby tak mialo byc.... ale wszedzie widzialem proste...
TYlko przy prostowaniu to ostrożnie, bo to troche kruche jest, i łatwo można popsuć


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

zawa84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob kwie 08, 2006 12:51
Lokalizacja: 64-980
Kontakt:

Post autor: zawa84 » ndz cze 07, 2009 22:19

Czy govenor mod i pozostawienie fabrycznych ustawien pompy ma sens ? Seryjny AAZ + tylko boost pin ,Turbo KKK K03


Zawa 84

arwam

Post autor: arwam » pn cze 08, 2009 05:38

zawa84 pisze:Czy govenor mod i pozostawienie fabrycznych ustawien pompy ma sens ? Seryjny AAZ + tylko boost pin ,Turbo KKK K03
raczej nie ma to sensu bo wolno się rozpędza i szkoda paliwa marnować na wysokie obroty jeśli nie podkręcisz dawki bo silnik wtedy będzie za słaby w górnych obrotach.



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » pn cze 08, 2009 15:37

Juz ktoś dluzej pojezdzil z tym modem?? duzo wiecej silniczek pali? a i jakiej wielkosci mają być te podkladeczki?( chodzi o wielkosc nie o grubosc)


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

zawa84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob kwie 08, 2006 12:51
Lokalizacja: 64-980
Kontakt:

Post autor: zawa84 » pn cze 08, 2009 17:39

czyli govenor +podkrecenie dawki+ ponowne ustawienie wydatku i + podkrecenie chociaz by KKK K03 ma już sens? Do 3500 tys ładnie przyspiesza pozniej juz wolniej, jednak i tak moge go wkercic do ponad 4500 i wiecej na 4 , 5 biegu.

[ Dodano: 08 Cze 2009 17:44 ]
Narazie jestem na etapie regeneracji zwykłej K03 i czekam na manometr. Nie chce duzych mocy tylko troszke go uelastycznić .


Zawa 84

arwam

Post autor: arwam » pn cze 08, 2009 20:03

Dzikuvip pisze:Juz ktoś dluzej pojezdzil z tym modem?? duzo wiecej silniczek pali? a i jakiej wielkosci mają być te podkladeczki?( chodzi o wielkosc nie o grubosc)
jeśli ie często wychodzisz poza skalę obrotka to nie ma wpływu na spalanie.
ja już dwoma golfami od 4 lat jeżdżę i nie zaobserwowałem żadnych negatywnych skutków



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » pn cze 08, 2009 22:19

arwam pisze:nie zaobserwowałem żadnych negatywnych skutków
Jest jeden: skala obrotomierza robi się za krótka :satan:



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » pn cze 08, 2009 23:36

Mam zamiar sie wziąsc za tego govenor moda.
mam pompe z tego co tu wszyscy piszą starszą bez tych cięgiełek od ustawiania obrotow, czyli jak rozbiorę górę pompy to nie będę musiał wyciągać zadnej mniejszej sprężynki tylko dołożyć podkładki??


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości