Brak prądu na listwie od świec...TDI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Brak prądu na listwie od świec...TDI

Post autor: marcinvw » śr sty 18, 2006 21:38

Mam nastepujacy problem,na listwie swiec żarowych nie ma pradu kiedy wlaczam zapłon,2 tygodnie temu wymienialem wszytskie swiece bo moje byly zjarane wszystkie i bylo ok,a wczoraj znowu zapalil tak jak by bez grzania,tzn charakterystycznie sie zatrzepal przy zapalaniu i to przykuło moja uwage,sprawdzilem swiece wszytskie ok ale pradu niedostaja:(,bezpiecznik od swiec cały,i prąd do niego dochodzi...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

jarek44
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt lut 18, 2005 12:24
Lokalizacja: jędrzejów

Post autor: jarek44 » śr sty 18, 2006 22:04

szukaj dodatkowego bezpiecznika pod maska silnika u mnie jest umieszczony pod szyba w małej puszce a jest to kawałek alu blaszki a do puszki dochodzą dwa grube przewody w kolorze takim jak do listwy swiec żarowych


nowicjusz

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » śr sty 18, 2006 22:20

wlasnie to sprawdzalem i jest całe i prad tam dochodzi...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Post autor: RALFI » czw sty 19, 2006 09:08

marcinvw pisze:wlasnie to sprawdzalem i jest całe i prad tam dochodzi...
DODATKOWO JEST JESZCZE DUŻY BEZPIECZNIK 50A W TYCH BEZPIECZNIKACH POD KIEROWNICĄ I TO NA PEWNO TEN SIĘ PRZEPALIŁ WIĘC GO POSZUKAJ - MNIEJ WIĘCEJ JAK SIĘ PATRZY Z POZYCJI SIEDZĄCEGO KIEROWCY JEST ON PO PRAWEJ STRONIE U GÓRY WŁOŻONY POZIOMO (WYCIĄGNIJ PUŁKE BEZPIECZNIKÓW SZYBCIEJ GO ZNAJDZIESZ, POZDRAWIAM!!!!)



ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ryba_71 » czw sty 19, 2006 09:40

Gdybyb spalił się bezpiecznik to kontrolka podgrzewania świec żarowych najprawdopodobniej by przez jakiś czas po odpalenoiu mrugała.



Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Post autor: RALFI » czw sty 19, 2006 09:56

ryba_71 pisze:Gdybyb spalił się bezpiecznik to kontrolka podgrzewania świec żarowych najprawdopodobniej by przez jakiś czas po odpalenoiu mrugała.
NIEPRAWDA KOLEGO KONTROLKA ZACHOWUJE SIE PRAWIDŁOWO



Awatar użytkownika
fryta79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw sty 27, 2005 15:39
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: fryta79 » czw sty 19, 2006 10:10

witam
Ja miałem spalony ten duży bezpiecznik ale w TD to kontrolka od świec
nie paliła się tylo właśnie mrugała. Najlepiej sprawdzić ten duży 50A w puszce z przekaźnikami
jak jest dobry to zostaje jeszcze przekaźnik.
Albo moduł sterujący



ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ryba_71 » czw sty 19, 2006 10:57

RALFI pisze:
ryba_71 pisze:Gdybyb spalił się bezpiecznik to kontrolka podgrzewania świec żarowych najprawdopodobniej by przez jakiś czas po odpalenoiu mrugała.
NIEPRAWDA KOLEGO KONTROLKA ZACHOWUJE SIE PRAWIDŁOWO
U mnie po wyjęciu bezpiecznika znajdującego się nad przekaźnikami kontrolka mrugała wiec nie mów, że to nieprawda, potwierdzenie tego jest w poscie napisanym po twoim.
Może warto się zastanowić czy u Ciebie jest wszystko wporządku, a nie od razu negować.



Awatar użytkownika
BeBe_1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: czw sty 12, 2006 16:54
Lokalizacja: Biała Podl.

Post autor: BeBe_1 » czw sty 19, 2006 19:50

Wsilniku TDI w przypadku przepalenia bezpiecznika 50A lampka grzania świec będzie pokazywała grzanie. Bedzie się tak działo też po wyjęciu przekaźnika. To właśnie przekaźnik jest elementem wykonawczym. Proponuje odłączyć listwę od świec, wyjąć przekaźnik znajdujący się w gnieździe 12 zewrzeć styki 4/87 i 6/30 w gnieździe przekaźnika. Na listwie powinno pokazać się napięcie. Bezpiecznik 50A znajduje się za przekaźnikiem jeżeli nie pojawi się napięcie należy go sprawdzić następnie należy sprawdzić złącze przewodów w komorze silnika. oczywiście nastyku 6/30 gniazda przekaźnika powinno być napięcie.



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » czw sty 19, 2006 20:20

A moze to przekaznik, ale to tylko domniemania ,



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » czw sty 19, 2006 20:20

dzieki juz wszytsko dziala to jednak był bezpiecznik 50A,a ta kontrolka to mnie wku....,ona co by sie niedzialo to zachowuje sie tak samo,roznica w jej dzialaniu jest tylko silnik zimny pali sie dluzej,silnik goracy zapala sie na chwilke,i tylko tyle ...pozdrowka...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Re

Post autor: Razal » czw sty 19, 2006 20:32

marcinvw pisze:dzieki juz wszytsko dziala to jednak był bezpiecznik 50A,a ta kontrolka to mnie wku....,ona co by sie niedzialo to zachowuje sie tak samo,roznica w jej dzialaniu jest tylko silnik zimny pali sie dluzej,silnik goracy zapala sie na chwilke,i tylko tyle ...pozdrowka...
B.DOBRZE - TAK MA BYĆ !!!! :pub:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » pt sty 20, 2006 01:43

:pub: zgadzam sie w 100% z kolegą


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Post autor: RALFI » pt sty 20, 2006 09:08

ryba_71 pisze:
RALFI pisze:
ryba_71 pisze:Gdybyb spalił się bezpiecznik to kontrolka podgrzewania świec żarowych najprawdopodobniej by przez jakiś czas po odpalenoiu mrugała.
NIEPRAWDA KOLEGO KONTROLKA ZACHOWUJE SIE PRAWIDŁOWO
U mnie po wyjęciu bezpiecznika znajdującego się nad przekaźnikami kontrolka mrugała wiec nie mów, że to nieprawda, potwierdzenie tego jest w poscie napisanym po twoim.
Może warto się zastanowić czy u Ciebie jest wszystko wporządku, a nie od razu negować.
TEMAT DOTYCZYŁ SILNIKA TDI WIĘC TO JA MIAŁEM RACJE A ŻE W ZWYKŁYM DIESLU DZIEJE SIĘ INACZEJ TO JUŻ INNA BAJKA I POST NIE DOTYCZYŁ TEGO TEMATU



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 253 gości