Golf w ogniu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Golf w ogniu
No chyba mnie zlapala jakas zla passa bylem na wymianie oleju wszystko ladnie pieknie i kazalem mechanikowi wymienic uszczelke pod pokrywa zaworow (kupilem oryginal!!) odpalilismy auto i wszystko bylo ok, 500m przed domem golfik zgasl, otwieramy mache a tu : ogien no to gasnica i jazda, co sie okazalo olej wylecial na kolektor i zaczelo sie jarac potopilo izolazje i upalil sie przewod podcisnienia :/ nie wiem czemu sie tak stalo ze nowa oryginalna uszczelka wywinela taki numer... ale i tak kocham mojego golfika skubany inteligenty jest , jak chlodnica ciekla i nie bylo plynu to przypalil jona ze aku wyladowany i nie chcial zapalic, a teraz sam zgasl powtarzam sam!! bo przed momentem probowalem odpalic i zaskoczyl. i co wy na to?
Re: Golf w ogniu
zgasł bo podcisnienie sie potopilo no i wiazka, imoSwiRek pisze:No chyba mnie zlapala jakas zla passa bylem na wymianie oleju wszystko ladnie pieknie i kazalem mechanikowi wymienic uszczelke pod pokrywa zaworow (kupilem oryginal!!) odpalilismy auto i wszystko bylo ok, 500m przed domem golfik zgasl, otwieramy mache a tu : ogien no to gasnica i jazda, co sie okazalo olej wylecial na kolektor i zaczelo sie jarac potopilo izolazje i upalil sie przewod podcisnienia :/ nie wiem czemu sie tak stalo ze nowa oryginalna uszczelka wywinela taki numer... ale i tak kocham mojego golfika skubany inteligenty jest , jak chlodnica ciekla i nie bylo plynu to przypalil jona ze aku wyladowany i nie chcial zapalic, a teraz sam zgasl powtarzam sam!! bo przed momentem probowalem odpalic i zaskoczyl. i co wy na to?
a pewniekiem nie dokrecil pokrywy mechanior albo nie doczyscil,
ja bym pojechal i dym zrobil a moze zmienil..
w kazdym razie masz duzo fuksa ze nie przeniosl sie ogien na wiaske kabiny, moglbys juz drugiego szukac...
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
ja tak samo boszedł bym teraz do tego speca i jemu ogiń narobił i niech robi wsio na swój koszt nie ma co popuszczać później może od tego co sie stało coś więcej wydarzyć także niech lepiej poprawia s *#cenzura#*
[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/vw.gif[/img][/url]
najlepiej miim zdaniem byloby zrobic tak:
1. Sprezonym powietrzem wydmuchac ile sie da,
2. Umyc myjka wysokocisnieniowa
3. Dla pewnosci rozebrac i ewentualnei jeszcze doczyscuic., przy okazji rozbierania bedziesz widzial czy napewno wszelkie zniszczenia zauwazyles
1. Sprezonym powietrzem wydmuchac ile sie da,
2. Umyc myjka wysokocisnieniowa
3. Dla pewnosci rozebrac i ewentualnei jeszcze doczyscuic., przy okazji rozbierania bedziesz widzial czy napewno wszelkie zniszczenia zauwazyles
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
popieram w całej rościągłości a mechanika zmienić albo zjarać....najlepiej miim zdaniem byloby zrobic tak:
1. Sprezonym powietrzem wydmuchac ile sie da,
2. Umyc myjka wysokocisnieniowa
3. Dla pewnosci rozebrac i ewentualnei jeszcze doczyscuic., przy okazji rozbierania bedziesz widzial czy napewno wszelkie zniszczenia zauwazyles
U mnie też lał się olej na kolektor, ale nic się nie zjarało, olej się tylko stopniowo wypalał. Sprawdź dobrze, czy nie masz nieszczelności w układzie paliwowym (nie chlapneło gdzieś paliwskiem), zwłaszcza że zgasł (nie widzę powodu do tego, by zgasł, jeśli przyczyną pożaru miałby być olej).
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
panowie! czemu sie tak stalo ? juz wiem.... wina i uszczelki i mechanika. nie wiem jak jest w innych golfach ale ja poprzednio mialem uszczelke korkowa z 3 czesci a ta jest gumowa (a raczej metalowa i zalana guma) i jest ona w calosci, na szpilkach mocujacych pokrywe zaworow sa tak jakby dystanse a ta nowa uszczelka ma mniejsze dziury (jest tak jakby podkladka wsadzona, nie wiem czy ktos zrozumial o co mi chodzi) no i uszelka dochodzila do dystansow i dalej juz nie dolegala. mechanik zawinil bo nie sprawdzil... no i nieszczescie gotowe. teraz musze albo inna uszczelke(a robia juz chyba tylko takie jak kupilem) albo nowe szpilki, ktos wie jakie sa ich wymiary ? bo zamierzam sie do sklepu wybrac za moment.
wiem o oc ci chodzi z ta uszczelką, co do uszczelki to spokojnie jeszcze dostaniesz korkowąSwiRek pisze:panowie! czemu sie tak stalo ? juz wiem.... wina i uszczelki i mechanika. nie wiem jak jest w innych golfach ale ja poprzednio mialem uszczelke korkowa z 3 czesci a ta jest gumowa (a raczej metalowa i zalana guma) i jest ona w calosci, na szpilkach mocujacych pokrywe zaworow sa tak jakby dystanse a ta nowa uszczelka ma mniejsze dziury (jest tak jakby podkladka wsadzona, nie wiem czy ktos zrozumial o co mi chodzi) no i uszelka dochodzila do dystansow i dalej juz nie dolegala. mechanik zawinil bo nie sprawdzil... no i nieszczescie gotowe. teraz musze albo inna uszczelke(a robia juz chyba tylko takie jak kupilem) albo nowe szpilki, ktos wie jakie sa ich wymiary ? bo zamierzam sie do sklepu wybrac za moment
...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości