Post
autor: Paweł Marek » śr sty 18, 2006 22:41
Ptrzebne jest to w niektórych autach, gdzie ped powietrza wpada prosto do dolotu. W Golfach mamy doloty w błotniku i jest to na cholerę neipotrzebne. Osobiście wywaliłem to ograniczenie z mojej starej jetty z gaźnikiem jak Twój, oraz z MK3 GTI żonki i uzyskałem tylko pozytywne efekty polegające na wzroście mocy silnika. Gazownicy zakładają to standardowo bez wzgledu czy trzeba czy nie. Nie wszyscy na szczecie. Np moje Vento 2.0 tego nie miało zwężenia od początku i chodzi super.
[ Dodano: Sro Sty 18, 2006 9:44 pm ]
A stożki właśnie wkłada sie pod maska i tam sa problemy bo ciśnienie powietrza rośnie w czasie jazdy. Zreszta co ci szkodzi spróbować. W końcu to pierwsza generacja, i tak na wieki nie ustawisz instalki gazowej, bo wystarczy że filtr powietrza sie zbrudzi i już moga być problemy z wolnymi
[ Dodano: Sro Sty 18, 2006 9:45 pm ]
Nie mozna sie godzić na taka ingerencję w dolocie, bo i tak mikser ogranicza osiagi na benzynie, a tu jeszcze to. I mół gotowy.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.