Odczyt bledow

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Mirek-zrv
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob lut 14, 2009 00:16
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Odczyt bledow

Post autor: Mirek-zrv » ndz cze 07, 2009 20:34

Witam,

Na wstepie dodam odczyt VAG-COM 4.9

Przed usunieciem bledow silnik chodzil rowno, po usunieciu obroty faluja czasami gasnie po 20 km znowu zalapie bledow i silnik nie kuleje.

16786- uszkodzenie przeplywu recyrkulacji spalin zbyt duzy przeplyw zbyt duza opornosc
18044- magistrala CAN zabezpieczenie - brak sygnalu zbyt duza opornosc
16955- przelacznik stopu/hamulca uszkodzenie zbyt duza opornosc


zrv

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » pn cze 08, 2009 10:08

Na początek wymień wyłącznik świateł stopu na pedale hamulca.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Mirek-zrv
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob lut 14, 2009 00:16
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: Mirek-zrv » pn cze 08, 2009 10:43

wymieniony, bez zmian


zrv

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » pn cze 08, 2009 11:42

bład 16955 jest dalej po wymianie wyłacznika i skasowaniu błędu? lampy stopu działają prawidłowo? zwykłe żarówki czy LED?

18044 to chyba od poduszek

a pierwszy to słynny zawór EGR lub masz gdzieś lewe powietrze (nieszczelność pomiędzy przepustnicą a głowicą na dolocie)
Ostatnio zmieniony pn cze 08, 2009 11:49 przez Jacek75, łącznie zmieniany 1 raz.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Mirek-zrv
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob lut 14, 2009 00:16
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: Mirek-zrv » pn cze 08, 2009 12:13

Proszę o dokładne napisanie gdzie szukać z tym zaworem egr


zrv

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » pn cze 08, 2009 13:02

Kod literowy silnika?


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Mirek-zrv
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob lut 14, 2009 00:16
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: Mirek-zrv » pn cze 08, 2009 13:08

AZD


zrv

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » pn cze 08, 2009 13:13

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=egr tu masz zdjęcie zaworu na pierwszym obrazku.
Zawór wymaga adaptacji po wymianie. Błąd może byc spowodowany uszkodzeniem potencjometru lub wiązki/wtyczki/komputera sterującej nim. Lewe powietrze też może dawac mylny sygnał, że EGR jest do bani.
Zawór może być zapchany i się nie domyka. W sytuacji odłaczenia rośnie spalanie paliwa.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 260 gości