Odczyt bledow
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Odczyt bledow
Witam,
Na wstepie dodam odczyt VAG-COM 4.9
Przed usunieciem bledow silnik chodzil rowno, po usunieciu obroty faluja czasami gasnie po 20 km znowu zalapie bledow i silnik nie kuleje.
16786- uszkodzenie przeplywu recyrkulacji spalin zbyt duzy przeplyw zbyt duza opornosc
18044- magistrala CAN zabezpieczenie - brak sygnalu zbyt duza opornosc
16955- przelacznik stopu/hamulca uszkodzenie zbyt duza opornosc
Na wstepie dodam odczyt VAG-COM 4.9
Przed usunieciem bledow silnik chodzil rowno, po usunieciu obroty faluja czasami gasnie po 20 km znowu zalapie bledow i silnik nie kuleje.
16786- uszkodzenie przeplywu recyrkulacji spalin zbyt duzy przeplyw zbyt duza opornosc
18044- magistrala CAN zabezpieczenie - brak sygnalu zbyt duza opornosc
16955- przelacznik stopu/hamulca uszkodzenie zbyt duza opornosc
zrv
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
bład 16955 jest dalej po wymianie wyłacznika i skasowaniu błędu? lampy stopu działają prawidłowo? zwykłe żarówki czy LED?
18044 to chyba od poduszek
a pierwszy to słynny zawór EGR lub masz gdzieś lewe powietrze (nieszczelność pomiędzy przepustnicą a głowicą na dolocie)
18044 to chyba od poduszek
a pierwszy to słynny zawór EGR lub masz gdzieś lewe powietrze (nieszczelność pomiędzy przepustnicą a głowicą na dolocie)
Ostatnio zmieniony pn cze 08, 2009 11:49 przez Jacek75, łącznie zmieniany 1 raz.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=egr tu masz zdjęcie zaworu na pierwszym obrazku.
Zawór wymaga adaptacji po wymianie. Błąd może byc spowodowany uszkodzeniem potencjometru lub wiązki/wtyczki/komputera sterującej nim. Lewe powietrze też może dawac mylny sygnał, że EGR jest do bani.
Zawór może być zapchany i się nie domyka. W sytuacji odłaczenia rośnie spalanie paliwa.
Zawór wymaga adaptacji po wymianie. Błąd może byc spowodowany uszkodzeniem potencjometru lub wiązki/wtyczki/komputera sterującej nim. Lewe powietrze też może dawac mylny sygnał, że EGR jest do bani.
Zawór może być zapchany i się nie domyka. W sytuacji odłaczenia rośnie spalanie paliwa.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 260 gości