brakuje mocy, pomocy !!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
brakuje mocy, pomocy !!!
Czołem!
Proszę o pomoc w następującej sprawie.
Otóż dziś wracając do domu po przejechaniu ok 70 km mój Golf (1.9 TDI AXR) stracił moc.
Stało się to nagle, jechałem niewiele ponad 100 km/h przed skrzyżowaniem wrzuciłem na luz a potem po włączeniu się do ruchu mocno się zdziwiłem. Wciskam gaz, silnik powoli nabiera obrotów lecz prędkości nie przybywa. I tak na wszystkich biegach. Nie stwierdziłem kopcenia z wydechu. Do domu dojechałem jednak miałem wrażenie że jadę zdezelowanym autobusem wycieczkowym a nie 100 konnym dieslem. Nigdy wcześniej nic takiego nie miało miejsca, silnik chodził jak rakieta, niedawno byłem na przeglądzie i żadnych błędów na komputerze nie stwierdzono. Co mogło się zepsuć i jakie mogą być orientacyjne koszty naprawy.
Pozdr.
Proszę o pomoc w następującej sprawie.
Otóż dziś wracając do domu po przejechaniu ok 70 km mój Golf (1.9 TDI AXR) stracił moc.
Stało się to nagle, jechałem niewiele ponad 100 km/h przed skrzyżowaniem wrzuciłem na luz a potem po włączeniu się do ruchu mocno się zdziwiłem. Wciskam gaz, silnik powoli nabiera obrotów lecz prędkości nie przybywa. I tak na wszystkich biegach. Nie stwierdziłem kopcenia z wydechu. Do domu dojechałem jednak miałem wrażenie że jadę zdezelowanym autobusem wycieczkowym a nie 100 konnym dieslem. Nigdy wcześniej nic takiego nie miało miejsca, silnik chodził jak rakieta, niedawno byłem na przeglądzie i żadnych błędów na komputerze nie stwierdzono. Co mogło się zepsuć i jakie mogą być orientacyjne koszty naprawy.
Pozdr.
Nothing's Forgotten, Nothing is ever Forgotten...
-
- Użytkownik
- Posty: 464
- Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
- Lokalizacja: inowrocław
- Kontakt:
- Dzordz-VwBora
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz sie 24, 2008 12:09
- Lokalizacja: Newcastle Upon Tyne - UK / Modliborzyce (Lubelskie)
- Kontakt:
Byłem dziś u mechanika, podłączył komputer i wyszło że wadliwy jest czujnik ciśnienia doładowania. Wykasował błąd i Golfik jeździ teraz trochę lepiej, jednak nie zbiera się tak jak dawniej tj. po wciśnięciu gazu nabiera obrotów i dopiero po 2000 dostaje kopa od turbosprężarki. Czy coś można na to poradzić czy nie obędzie się bez wymiany w/w czujnika??
Nothing's Forgotten, Nothing is ever Forgotten...
-
- srebrna strzała
- Posty: 120
- Rejestracja: śr maja 28, 2008 07:13
- Lokalizacja: Warszawa/Ząbki/Prudnik
- Kontakt:
dzisiaj przytafiło mi się to samo...
u mnie rura wychodząca z IC została przetarta przez rolkę umieszczoną nad nią.
Efekt taki że w w układzie nie było ciśnienia i auto jeździ zamulone, i ten sam błąd co u Ciebie.
Może nasze usterki mają podobny powód
u mnie rura wychodząca z IC została przetarta przez rolkę umieszczoną nad nią.
Efekt taki że w w układzie nie było ciśnienia i auto jeździ zamulone, i ten sam błąd co u Ciebie.
Może nasze usterki mają podobny powód
Ostatnio zmieniony wt cze 09, 2009 23:22 przez rakutom, łącznie zmieniany 1 raz.
raku
-------------------------------------------------------
Materiały budowlane w Warszawie
-------------------------------------------------------
Materiały budowlane w Warszawie
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Hehehe - czujnik zadziałał dobrze - wykrył zbyt wysokie ciśnienie w dolocie ( 17965 Charge Pressure Control, Positive Deviation ) 0 odnotowany został w ecu błąd >>> czujnik to ty zostaw w spokoju! Pierwsze co zrobisz > to podjedziesz do tego mechaniora >>> no i tu sobie zapisz > vag - grupa silnik > wchodzisz w blok wartości mierzonych > ustawiasz grupę 011 > w lewym dolnym rogu blokujesz nastawy > zaczyna migać lampka od świec żarowych > otwierasz maskę > znajdujesz turbinkę (nisko za silnikiem) > tam jest taka gruszka i przy niej jest cięgno > to cięgno ma chodzić co 11 s góra> dół >>>>>>> Jeżeli stoi praktycznie w miejscu > no to masz zapieczone kierownice w turbince > dodatkowo przy całych oględzinach sprawdzasz stan wężyków gumowych - jeden odchodzi od gruszki przy turbo > mają być idealnie szczelne. Najlepiej napisać zapytanie na regionalnym - kto ma vag-a w okolicy i może chwilę czasu poświęcić, żeby ci logi porobić> pewnie wyjdzie dużo taniej.
Jak chcesz to w sobotę będe we wrocku > w weekendy można mnie dorwać w okolicach Wyższej Szkoły Handlowej lub Wrocław - Leśnica.
Jak coś to na PW pisz.
Jak chcesz to w sobotę będe we wrocku > w weekendy można mnie dorwać w okolicach Wyższej Szkoły Handlowej lub Wrocław - Leśnica.
Jak coś to na PW pisz.
Witam ponownie!
Dziwna sprawa z moim golfem, jeździ jak dawniej - przyspiesza żwawo, wszystko OK.
Mam pytanie co dalej, wymieniać czujnik ciśnienia doładowania czy zostawić go w spokoju.
Boję się że znów może nawalić jak pojadę gdzieś dalej. Co robić ???
Dziwna sprawa z moim golfem, jeździ jak dawniej - przyspiesza żwawo, wszystko OK.
Mam pytanie co dalej, wymieniać czujnik ciśnienia doładowania czy zostawić go w spokoju.
Boję się że znów może nawalić jak pojadę gdzieś dalej. Co robić ???
Nothing's Forgotten, Nothing is ever Forgotten...
to nie to błąd czujnika MAP wyskakuje gdy ciśnienie jest tak duże, że wychodzi poza zakres pomiaru czujnika ... masz problem z przeładowaniem (najprawdopodobniej) ... zależy jaki to był błąd i czy po wykasowaniu powróciłDon_Sulco pisze:Byłem dziś u mechanika, podłączył komputer i wyszło że wadliwy jest czujnik ciśnienia doładowania
Ostatnio zmieniony wt cze 16, 2009 16:41 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 215 gości