[mk3] ręczny.......jak?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Wydaje mi sie ze ta zaleznosc to normalna rzecz i to nie tylko w Golfikachzex pisze:słyszałem że jeśli ręczny robi sie dłuższy to znak że szczęki mogą być już zużyte, czy to prawda że takia zależnośc następuje w golfikach?

Reczny robi sie "dluzszy" wraz z zuzyciem szczek.
Podobnie jest np. z zucieciem klockow - wtedy opada poziom plynu hamulcowego w zbiorniczku.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Zależność powinna być zminimalizowana przez regulator czyli ta blaszkę między szczekami. Ale jak juz szczęki skończone albo bębny wydarte to może ten regulator nie wystarczać.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
ja mam pytanko
otoz wymienilem dzis szczeki w moim mk2 no i reczny podciagnalem juz chyba prawie na maxa lapie odrazu ale nie chce za cholere zachamowac z piskiem
mam opony 195 50 15. Tzn na piasku to zatrzymaja sie w miejscu ale na asfalcie to zatrzymuja sie bez blokowania kol :/ da sie cos z tym zrobic? dzieki


[img]http://images13.fotosik.pl/26/10e53d014d7e7f26.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości