Air Ride - INFO Ogólne

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » śr cze 03, 2009 21:48

Sztywność na zakrętach zależy też od tego czy każde koło osobno ma zawory czy osiami jest połączone sterowanie. Ja mam z tyłu oś na 1 zaworze do góry i na 1 zaworze w dół zrobione i u mnie mocno się buja, muszę się wreszcie zebrać i zrobić by oba koła były osobno sterowane zaworami i wtedy rzetelnie będę mógł Wam napisać jaka jest różnica na air i na zwykłym zawiasie.
Ostatnio zmieniony śr cze 03, 2009 21:50 przez 1 6 D, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Luq@sz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: wt sie 21, 2007 22:58
Lokalizacja: "z"dolny ślask

Post autor: Luq@sz » pt cze 05, 2009 20:57

1 6 D, czekam w takim razie na relację od kogoś kto uzytkuje a nie tylko opiera się na domniemaniach



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Post autor: tomek08 » sob cze 06, 2009 21:18

Witam, tak jak pisze 1 6 D, zgadzam się z nim. Pozdrawiam.


Tomek

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » ndz cze 07, 2009 12:14

tomek08 pisze:można zrobić taki bajer, że w zakrętach by dopompowywało to koło które jest bardziej obciążone. Nawet już wiem jak.
:crazy:

Buja dlatego ze tak jak mówi 1 6 D, na oś są zastosowane tylko dwa zawory, jeden na spuszczanie, jeden do pompwania, co za tym idzie gdzy wpadniemy prawym kołem w dziure to powietrze przewodami poleci nam do lewego i tak bedzie sie działo dopuki nie wyjedziemy na prosta i koła się nie ustawią na tym samym poziomie, przy zastosowaniu osobnych zaworów na koło, mamy obieg zamkniety i praca lewego nie wpłyna w rzadnym wypadku na prace w prawym kole :green_fuck:


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Post autor: tomek08 » ndz cze 07, 2009 12:58

Witam, dokładnie to miałem na myśli. Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » ndz cze 07, 2009 18:00

Luq@sz pisze:1 6 D, czekam w takim razie na relację od kogoś kto uzytkuje a nie tylko opiera się na domniemaniach
Jak bym domniemywał to bym nic nie pisał .Grzeniu z forum Cultstyle miał Air i wywalił spytaj dla czego ......
Ostatnio zmieniony ndz cze 07, 2009 18:00 przez Dj Darecki, łącznie zmieniany 2 razy.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » ndz cze 07, 2009 18:29

Dj Darecki, a jak miał sterowanie zrobione, oddzielne zawory na każde koło czy na osie?



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » ndz cze 07, 2009 18:33

1 6 D pisze:Dj Darecki, a jak miał sterowanie zrobione, oddzielne zawory na każde koło czy na osie?
Nie wiem kolego .
Wg mnie sterowanie powietrzem będzie za wolne żeby jadąc szybko po dziurach wyrównało ciśnienia w kołach przeciwległych .


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » ndz cze 07, 2009 18:44

Chodzi mi o to czy miał 2 zawory na koło czy 2 zawory na oś zrobioną regulacje wysokości. Bo to robi dosyć sporą różnice w prowadzeniu.
Ostatnio zmieniony ndz cze 07, 2009 18:45 przez 1 6 D, łącznie zmieniany 1 raz.



wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » ndz cze 07, 2009 19:33

1 6 D, nie wplątuj się w bezsensowną rozmowe typu bo wujek od cioci babci Henryki mówil... Wiesz na czym sparawa stoi, jesli ktos miał źle zrobiony układ to trudno, wtedy lepszym wyjsciem jest założyc gwint :bigok: Tylko szkoda że brak wiedzy potem jest powielany :green_fuck: :grin:


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » ndz cze 07, 2009 19:39

wojtek_sari pisze:jesli ktos miał źle zrobiony układ to trudno
A jak jest dobrze zrobiony układ? jak to wszystko samoróbki . I wielkie gdybanie. Gwint to gwint ,a air to air 2 różne rzeczy :) . Nie długo Dj Bros odpali u siebie Air i będzie można pogadać jak się jeździ.


Ps. 1 6 D, 3 zawory na oś .


PozdraVWiam
Ostatnio zmieniony ndz cze 07, 2009 19:50 przez Dj Darecki, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Luq@sz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: wt sie 21, 2007 22:58
Lokalizacja: "z"dolny ślask

Post autor: Luq@sz » śr cze 17, 2009 19:14

i dalej nikt nie potrafi odpowiedzieć jak się śmiga na iairze przy stosownych prędkościach ? czyżby wszystkie airy były m0ontowane do motorków 1,4 ?? :chytry:



Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » śr cze 17, 2009 19:17

Luq@sz pisze:i dalej nikt nie potrafi odpowiedzieć jak się śmiga na iairze przy stosownych prędkościach ? czyżby wszystkie airy były m0ontowane do motorków 1,4 ?? :chytry:
Chyba air tylko do lansu jest, a nie do codziennej jazdy. Miałem już zbierać kasę na air'a ale ja używam samochód na co dzień i zrezygnowałem.


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » śr cze 17, 2009 22:54

Luq@sz pisze:stosownych prędkościach
Co masz na myśli pod tymi słowami? 130-150 na ograniczeniu 90? Ja jeszcze nie wytestowałem air w paru opcjach sterowania bo sesja w next tygodniu i trzeba było już na zaliczonkach być i zaliczać.W lipcu jest szansa na większy postęp.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości