Silniki Mk2 NZ a SC

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Pieciaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn sty 02, 2006 20:21
Lokalizacja: Polska

Silniki Mk2 NZ a SC

Post autor: Pieciaa » śr sty 18, 2006 19:32

Mam takie pytanie:: Czym rozni sie silnik NZ od silnkia SC prucz roznicy w mocy??? Dodam ze to silniczki 1.3


..-----..

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » śr sty 18, 2006 20:23

SC 1272 75 72 4R 44 Golf III 87-89 kk Pierburg 2E3
NZ 1272 75 72 4R 40 Golf II/Jetta 5/87-7/88 i, kat VW Digijet
Sc ma gaźnik, a NZ pełny wtrysk - digifant
Czasem użyj opcji "szukaj"



Pieciaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn sty 02, 2006 20:21
Lokalizacja: Polska

Post autor: Pieciaa » śr sty 18, 2006 21:04

A oprucz roznicy w zasilaniu to jest jaks roznica w konstrukcji silnika jeszcze??


..-----..

Awatar użytkownika
PRZEMOR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt lis 19, 2004 23:07
Lokalizacja: MYSŁOWICE
Kontakt:

Post autor: PRZEMOR » czw sty 19, 2006 00:07

A wiec tak:
-SC 47 kW 97N*m3100 obr/min
NZ 40 kW 99 N*m 3200 obr/min
Oba silniki maja układ wtryskowy Digijet z ta roznica ze SC nie ma katalizatora,a NZ go ma(wiadomosci z ksiazkiObsługa i naprawa VW golf 2,Wydawnictwo Auto)
silnik sc ma wieksze stezenie CO,pozatym wszystkie inne dane sa identyczne



Pieciaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn sty 02, 2006 20:21
Lokalizacja: Polska

Post autor: Pieciaa » czw sty 19, 2006 19:14

Sliczne dzieki koledze ze podpowiedz :))


..-----..

Awatar użytkownika
łyssy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: sob lut 04, 2006 23:57
Lokalizacja: limanowa

Post autor: łyssy » pn lut 06, 2006 20:14

POWIEDZCIE MI JAK DODAC MOCY MOJEMU 13 NZ DIGIJET Z KATALIZATOREM?



Awatar użytkownika
RedmaN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: pn paź 24, 2005 23:53
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: RedmaN » pn lut 06, 2006 20:28

Wyrzuć kata :)



Awatar użytkownika
collo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob sty 01, 2005 18:06
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: collo » pn lut 06, 2006 20:39

wlasnie wywal kata a jak bedzie ok to ja tez go wywale



Awatar użytkownika
łyssy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: sob lut 04, 2006 23:57
Lokalizacja: limanowa

Post autor: łyssy » pn lut 06, 2006 23:00

OK ,SPOKO, WYWALE JAK TYLKO ZIMA SIE SKONCZY BO NA RAZIE NIE MAM WARÓNKÓW, TYLKO CZY KTOŚ JUŻ PRÓBOWAŁ GO WYWALIĆ? CZY TO DZIAŁA?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



ochus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw lut 02, 2006 09:55
Lokalizacja: Poznań

Post autor: ochus » wt lut 07, 2006 10:45

Wywaliłem tzn.wyprułem z niego ceramikę i może jest ciut lepiej.Mulił mi i sądziłem że to wina zawalonego kata.Okazało się że miałem problem z powietrzem na dolocie(nie szczelna odma)



Awatar użytkownika
collo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob sty 01, 2005 18:06
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: collo » wt lut 07, 2006 17:19

i jak spalanie nie jest wieksze sonda nie wariuje?



ochus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw lut 02, 2006 09:55
Lokalizacja: Poznań

Post autor: ochus » śr lut 08, 2006 11:11

Nie wspomniałem że jeżdzę na LPG więc sondą się nie przejmuje bo instalka II gen.
A co cylindrom lżej , to lżej.



Awatar użytkownika
collo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob sty 01, 2005 18:06
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: collo » czw lut 09, 2006 21:19

jak sie jezdzi na gazie wszystko jest ok, pewnie jest nieco slabszy, zbiornik masz w kole? jakiej firmy jest urzadzonko



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 174 gości