witam.
Ostatnio cos sie zaczelo zlego dziac z moim golfikiem, zawsze palil na dotyk bez zadnych problemow, ale jakos 3 tygodnie temu cos sie zaczelo pierniczyc.
Po przekreceniu kluczyka auto sie odpala, ale jak tylko zlapie 'jalowe' obroty, momentalnie gasnie, po kilku probach i dodawaniu gazu przy odpalaniu auto sie podkreci powiedzmy do 3000 obr i mimo, ze caly czas wciskam gaz, to obroty spadaja i auto gasnie. Zanim bede mogl gdzies autem pojechac musze je odpalac srednio od 3 do i 35 razy, zeby zalapal.
Sytuacja ta nie przydarza sie za kazdym razem. Tzn. przez kilka dni auto pali normalnie za pierwszym razem i przy ponownej probie rozruchu sa problemy. Po czym nagle znikaja... i po jakims czasie sie pojawiaja.
Bylem przed wczoraj u kumpla, podpial komputer i wyszedl jakis blad centralki silnika, ktory usunal, po usunieciu bledu, wsyzstko dzialalodo dzis, ale to pewnie zbieg okolicznosci bo jak juz mowilem porblemy nie zdarzaja sie przy kazdej probie rozruchu. W poniedzialek pojade jeszcze raz na komputer, zeby bardziej szczegolowo zbadac silnik.
Teraz pytanie do znawcow, ma ktos pojecie co tu sie moze dziac?
Jesli komputer nic w poniedzilaek nie wykaze udam sie do mechanika, ale moze ktos z was juz mial taki problem i potrafi go zdiagnozowac?
pozdrawiam
duze problemy z odpaleniem silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- szczeki_bt
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: wt lut 17, 2009 22:30
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- szczeki_bt
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: wt lut 17, 2009 22:30
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Kontakt:
benzyna 1,6, 75 KM (z sekwencyjna instalacja lpg ;p)
Ostatnio zmieniony ndz cze 07, 2009 12:00 przez szczeki_bt, łącznie zmieniany 1 raz.
Mam podobny problem wiec też licze na porade
Silnik 1.6 100KM+sekwencja. Po czytaniu postów na podone tematy wymieniłem czujnik halla, problem nadal występuje. Głównie wtedy jak przejade jakiś krótszy odcinek zgasze silnik to potem przez jakieś 5-20 min nie chce odpalić, samochód też potrafi zgasnąć podczas jazdy i też ta sama sytuacja(Jest to dość irytujące szczególnie na warszawkich skrzyżowaniach:(). Na zimnym silniku odpala w zasadzie zawsze.
Jeśli chodzi o elektryke zostało już wymienione:
1. Czujnik halla
2. kable napięciowe
3. świece
4. Kopułka aparatu zapłonowego
5. Palec rozdzielacza
6. Akumulator
Z autem walczyłem sam, próbowało też ze 2 "specjalistów" nikt nie jest w stanie tej usterki usunąć. Może ktoś miał podobny problem i sobie z nim poradził? Pomocy
Silnik 1.6 100KM+sekwencja. Po czytaniu postów na podone tematy wymieniłem czujnik halla, problem nadal występuje. Głównie wtedy jak przejade jakiś krótszy odcinek zgasze silnik to potem przez jakieś 5-20 min nie chce odpalić, samochód też potrafi zgasnąć podczas jazdy i też ta sama sytuacja(Jest to dość irytujące szczególnie na warszawkich skrzyżowaniach:(). Na zimnym silniku odpala w zasadzie zawsze.
Jeśli chodzi o elektryke zostało już wymienione:
1. Czujnik halla
2. kable napięciowe
3. świece
4. Kopułka aparatu zapłonowego
5. Palec rozdzielacza
6. Akumulator
Z autem walczyłem sam, próbowało też ze 2 "specjalistów" nikt nie jest w stanie tej usterki usunąć. Może ktoś miał podobny problem i sobie z nim poradził? Pomocy
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
barszczu, próbuj podmienić przekaźnik od zasilania sterownika silnika, górny rząd po lewej, nie pamietam dokładnie który, było o tym na forum (częsta awaria w tych silnikach) znajdziesz szukajką w jakiej jest pozycji dokładnie.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 83 gości