wałek shrick+chip RS2 co i jak..
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
wałek shrick+chip RS2 co i jak..
witam. ostatnio robiłem regeneracje kompresora(łozyska listwy zimeringi itd) przy okazji zmieniłem wałek rozrzadu z seryjnego na shricka 268-276( który juz czeka kilka miesiecy ) po czym zrobiłem z 100km jazdy(w odcinkach po 20km) sprawdziłem i ustawiłem ustawiłem zapłon jak trzeba ( odpieta wtyczka niebieska odłaczona odma przygazowane 3 razy do 3tys obr i ustawiono 6 stopni przed gmp) kompresor jeszcze sie dociera wiec nie przekraczam w jezdzie 2.5 tys obr... mam pytanie w jakim zakresie obr silnika bedzie najwiekszy momet i moc na tym wałku + chip rs2 .? narazie nie testuje ale jakzrobie około 600-800km mysle ze bedzie mozna przycisnac do konca.... na kompresorze mam org kołko i tak zostanie bo nie chce podwyzszac moc przez zakładanie małego kołka i robienie kompresora co pół roku(zmiana listw np)... jesli ktos robił takie modyfikascje lub sie orientuje i wie jak to bedzie chodzic prosze o wszystkie opinie i komentarze.... pazdrawiam...
- marek orzech
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 14:22
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
-
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
no zmieniłem wałek chip (moj brat Kamil g60 pisał chyba z toba lukas.g60) no jest róznica ale rewelacji az takiej nie ma.. moze temu ze sie przyzwyczaiłem do tej mocy.... kompresor niezle pompuje weze w oczach puchna jak sie przygazuje... dobrze mówicie trzeba bedzie dac troche mniejsze kółko bedzie napewno lepiej.... teraz mam zamiar wkładac klime wiec i IC bedzie inny... nie wiem czy troiche nie pogorszy sprawy z powietrzem doładowanym.. sie zobaczy
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
wałek shrick+chip RS2 co i jak..
witam. po długiej przerwie wstawiłem mniejsze kółko i rezultaty są pozytywne, musiałem tylko po dokręcać opaski na złączach przewodów dolotowych bo zerwało 2 razy , ale przez doładowanie naprawdę super golf jeździł , jednak panewki siadły i jedna obróciło więc teraz czekam na wiosnę i zmianę wału ( obróciło na 1 cyl. na kobrowodzie ) , włożyłem klime ale nie wiedziałem że te ustrojstwo tyle waży i do tego mniejszy IC w miejscu gdzie za bardzo zimne powietrze nie dociera do niego mimo org, plastików...
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
wałek shrick+chip RS2 co i jak..
wg przelicznika z tabeli na podstawie MFA 0.6 Bara na org kółku a na mniejszym nie pamietam dokładnie bo długo nie pojeździłem ale cheba cos 0.7 czy 0.75 coś takiego ale nie wiem czy to jest prawdziwe cisnienie , grunt że przy przygazowaniu przewód przed przepustnica był naprawdę twardy i nie miałem wstawionego bypassa .... , zastanawiam sie czy napewno nie pasuję wał z silnika 9A kolega z forum pisął że ma inne wykorbienia a mam igłę stan
wałek shrick+chip RS2 co i jak..
Będę śledził temat bo też szykuje się z modami w moim g60. Na razie jest wylot rs z kompressora i gąbkowa wkładka pipercross + nawiercona pucha i wywalona zwężka. Też planuje zapodać kółko 68mm + rozwiert kompressora, do tego wałek ale nie na 100%, na pewno będzie fmic i trochę przeróbek z dolotem (2 stożki w stylu swg). jak przeczytałem o Twojej panewce to mnie ciary przeszły bo w czerwcu zatarła mi sie panewka na 2 garze i wymieniłem silnik, kupiłem go po okazyjnej cenie i z mniejszym przebiegiem, i bierze mniej oleju, ale nie chciałbym znów zmieniać silnika i jak to z tym wałem z 9A ? nie jest to to samo ? póki co to mam zerwany klinek na wale w tym drugim silniku i mam nadzieje że rowek dobry i tylko klinek i kółko do wymiany
wałek shrick+chip RS2 co i jak..
no mi mniej więcej tyle samo pompuje na ostrym wałku i kółku 68 , według wskaźnika VDO pokazuje max 0,8 bar
p.s. KArol a nie lepiej wstawić 1,8T , zamiast tego PG
p.s. KArol a nie lepiej wstawić 1,8T , zamiast tego PG
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
wałek shrick+chip RS2 co i jak..
Ja mam już zamówiony zestaw:
1/ Kółko 68mm
2/ Wałek na wzór schricka 276/268
3/ Wkładka K&N
4/ Regulator paliwa 4bar
5/ Odpowiedni bypass
6/ Wydech policzony dokładnie pod mój sprzęt a nie shit z TA Technix - będę wykonywał sam z kwasówki na wymiar od A do Z
7/ Zostawiam dolot ori Rallye bo wielkość IC jest nie do *#cenzura#*
8/ Krótki pasek
9/ Chip RS3
Zobaczymy jaki wynik osiągnę, silnik "podobno" miał 46k mil jak go ściągałem ze stanów więc teroretycznie igła.
1/ Kółko 68mm
2/ Wałek na wzór schricka 276/268
3/ Wkładka K&N
4/ Regulator paliwa 4bar
5/ Odpowiedni bypass
6/ Wydech policzony dokładnie pod mój sprzęt a nie shit z TA Technix - będę wykonywał sam z kwasówki na wymiar od A do Z
7/ Zostawiam dolot ori Rallye bo wielkość IC jest nie do *#cenzura#*
8/ Krótki pasek
9/ Chip RS3
Zobaczymy jaki wynik osiągnę, silnik "podobno" miał 46k mil jak go ściągałem ze stanów więc teroretycznie igła.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości