Palec, kopulka, kable. Mialem to samo, czyscilem przepustnice, krecilem aparatem zaplonowym i nic. Obroty falowaly, przerywalo przy przyspieszaniu a po 2500rpm magicznie sie odtykal i jechal normalnie.
Winna byla kopulka. Prad z niej spier dalal.
Falowanie obrotów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kopułkę mam nową i sprawną , wiec odpada ,a starej było to samo , przekładałem inną od innego i to samo.CLAU pisze:Palec, kopulka, kable. Mialem to samo, czyscilem przepustnice, krecilem aparatem zaplonowym i nic. Obroty falowaly, przerywalo przy przyspieszaniu a po 2500rpm magicznie sie odtykal i jechal normalnie.
Winna byla kopulka. Prad z niej spier dalal.
W takim razie jest nie jest dobrze. Krokowiec do rozkrecenia i czyszczenia. Ewentualnie popsuta gumowa podstawa wtrysku i lapie lewe powietrze. Filtrow paliwa tez nie zaszkodzi wymienic.
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D
[color=red][size=150][b]SPRZEDAM[/b]:
Oryginalna lewa przednia szyba + uszczelka szyby + korbotronic lewy![/size][/color]
[color=red][size=150][b]SPRZEDAM[/b]:
Oryginalna lewa przednia szyba + uszczelka szyby + korbotronic lewy![/size][/color]
Z całym szacunkiem ale wy czytacie co ja napisałem na początku postu ? ze filtr tez wymieniłem na nowyCLAU pisze:W takim razie jest nie jest dobrze. Krokowiec do rozkrecenia i czyszczenia. Ewentualnie popsuta gumowa podstawa wtrysku i lapie lewe powietrze. Filtrow paliwa tez nie zaszkodzi wymienic.
Te sprawy co napisałeś właśnie mnie zastanowiły Kkrokowiec , gumowa podstawa wtrysku , ktory może powodować zasysanie powietrza lewego.Pytanie - czy ten krokowiec się jakoś tam czyści ? czy jak ? bo z tego co mi wiadomo to jest to tylko zawór wolnych obrotów i jego nie można wyczyścić bo jest on elektroniczny cały w zabudowanym plastiku.Pytanie czy złą praca zaworu tego może powodować to ze nie można wyregulować zapłonu i auto drga oraz zamula? i czy uszkodzona podstawa wytrysku też może dawać takie objawy ? bo niby ruszłąme nią mocno na boki i parca silnika sie nie zmieniala.
A oba filtry paliwa zmieniales ?
Podstawa wtrysku moze miec na krawedziach uszczerbki gumy przez ktore dostaje sie powietrze, moze zle dociskac etc.
Krokowca rozkrecasz, czyscisz styki. Trzeba uwazac aby nie polamac zaczepow obudowy, sa sredniotrwale.
Podstawa wtrysku moze miec na krawedziach uszczerbki gumy przez ktore dostaje sie powietrze, moze zle dociskac etc.
Krokowca rozkrecasz, czyscisz styki. Trzeba uwazac aby nie polamac zaczepow obudowy, sa sredniotrwale.
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D
[color=red][size=150][b]SPRZEDAM[/b]:
Oryginalna lewa przednia szyba + uszczelka szyby + korbotronic lewy![/size][/color]
[color=red][size=150][b]SPRZEDAM[/b]:
Oryginalna lewa przednia szyba + uszczelka szyby + korbotronic lewy![/size][/color]
Problem trzęsienia silnikiem dalej jest i nie możnością wyregulowania zapłonu tak aby silnik pracował normalnie.Nie odpala od razu trza pokręcić potem gaśnie , dopiero za drugim razem odpala. :( coś jest nie tak z zapłonem , bo jest molowaty ,a ustawionym zaplonie na lampe silnik chodzi jak rakieta , ma moc , i przyspziesza tak jak ma byc , tyle ze chodzi jak traktor , stukoczący odglos i metaliczny, jak sie wruci na tren co był wtedy choiz normnalnie ale nie ma mocy kaput, o co chodiz opanowie pomuzcie bo juz ma nerwice od tego problemu gdzie twki p[rzyczyna ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 217 gości