[GOLF MK2] 4x4 R5 TDI BITURBO By DynoSoft - 438KM i 850Nm
Moderator: G0 Karcio
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: czw gru 06, 2007 21:48
- Lokalizacja: Warszawa-Ursus
- Kontakt:
guluwroc pisze: 10.770s
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
![Obrazek](http://img96.imageshack.us/img96/543/33961447.jpg)
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
![dol :dol:](./images/smilies/dol.gif)
![Obrazek](http://img96.imageshack.us/img96/543/33961447.jpg)
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
Silnik podobno jest 15 KM cięższy niz 1,9 ponieważ blok jest alu.cowboy pisze:wynik miażdży cyce
to wynik z nitro ?
guluwroc, ile mniej więcej waży taki silnik AXE - wiecej niz 220kg ?
czy da się sprzęgło 240mm z poprzecznego AXE pożenić z wzdłużnym BPE, BPD z Tourega gdzie seryjnie jest 260mm
Co do sprzęgła to nie wiem czy da sie pozenic .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości