G-lader w 9A

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Dr.Adi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz maja 03, 2009 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

G-lader w 9A

Post autor: Dr.Adi » sob maja 30, 2009 00:14

Czy jest taka możliwość w 9A żeby włożyć G-lader ? Spotkał się z tym kimś , słyszałem że nie można w ABF chyba tak ale w 9A ? chodzi o G60..



Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » sob maja 30, 2009 02:45

możliwość jest zawsze, ale jako coś to dobry kompressor a nie G-lader, np: Eaton


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » sob maja 30, 2009 11:00

Temat poruszany wielokrotnie przy różnej masci silników. Szukajka wypluwa kilkadziesiąt podobnych wątków. Kompletne wyjaśnienie co trzeba zrobić znajdziesz tutaj:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=236808

W 9A jest natrysk na denko tłoka i układ wydechowy 55mm. Kolektor ssący trzeba robić samemu, lub rzeźbić na oryginalnym (średnio korzystne rozwiązanie). W jaki sposób go wykonać znajdziesz tutaj:

http://bugalon.vwgolf.pl/ssacy.html

Jeszcze raz bardzo proszę, używajcie szukajki.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Edition-Man
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 11:57
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Edition-Man » sob cze 06, 2009 01:03

Czegos takiego jeszcze nie slyszalem, ale slyszalem i widzialem Silnik 2 Litroy 9A z glowica silnike 1.8 KR, calkiem normalnie to bez pszerubek pasowalo, po ustawieniu mial na hamowni prawie 150km.



Awatar użytkownika
gino_gti
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: pn cze 25, 2007 18:32
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: gino_gti » śr lip 22, 2009 23:54

Edition-Man,

słuchaj nie chce być marudny ale w każdym temacie widze Twoje posty które nie koniecznie coś wnoszą, raczej ejest to normalne że głowica z 16V Kr pasowaął na blok 9a a co do lepszych osiągów to sa 2 powody 1,8 ma lepsze kanały zreszta już jest kilka tematów na temat głowic z 1.8 i 2,0 no i KR ma ostrzejsze wałki od 9a zreszta z tymi silnikami mozna cuda Tworzyc.
Dr.Adi pisze:Czy jest taka możliwość w 9A żeby włożyć G-lader ? Spotkał się z tym kimś , słyszałem że nie można w ABF chyba tak ale w 9A ? chodzi o G60..
prędzej doąłdujesz abfa niz 9a bo raczczej Kjtronic sie do tego nie nadaje wiec i tak musisz robic swapa na digi


MK I with ABF +

MK III with R5 2.2 20V T 4x4 (under construction)

Passat b4 with 1Z ++

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości