Buczenie podczas jazdy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: wt maja 26, 2009 20:56
- Lokalizacja: Podkarpackie
Buczenie podczas jazdy.
Witam wszystkich. Posiadam Golfa V TDI 1,9 (nowy). Praktycznie po wyjechaniu z salonu zaobserwowałem zjawisko buczenia. Mianowicie mam dziwne buczenie między 1900-2000 potem 2900-3000 tyś. obrotów, po przekroczeniu tego przedziału, buczenie znika. Działa mi to na nerwy przeokrutnie. Buczenie jest słyszalne tylko podczas jazdy, na biegu jałowym tego nie zaobserwowałem. Co to może być, może źle wspawana siatka tłumika (fabrycznie). Co o tym myślicie, proszę o pomoc.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10589
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Buczenie podczas jazdy.
a czy buczy również na biegu jałowym w zakresie obrotów 1900-2000 i 2900-3000 ?lukasz1411 pisze:Witam wszystkich. Posiadam Golfa V TDI 1,9 (nowy). Praktycznie po wyjechaniu z salonu zaobserwowałem zjawisko buczenia. Mianowicie mam dziwne buczenie między 1900-2000 potem 2900-3000 tyś. obrotów, po przekroczeniu tego przedziału, buczenie znika. Działa mi to na nerwy przeokrutnie. Buczenie jest słyszalne tylko podczas jazdy, na biegu jałowym tego nie zaobserwowałem. Co to może być, może źle wspawana siatka tłumika (fabrycznie). Co o tym myślicie, proszę o pomoc.
a na postoju przy przegazowaniu pojawia się to buczenie??lukasz1411 pisze:Buczenie jest słyszalne tylko podczas jazdy, na biegu jałowym tego nie zaobserwowałem.
Jak przyspieszasz i zaczynasz słyszeć ten dźwięk.. to po odpuszczeniu gazu ustaje całkowicie?
Daj trochę więcej szczegółów... im więcej tym lepiej. Czy jak wciśniesz sprzęgło lub hamulec coś się zmienia?
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10589
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
lukasz1411, w Mk5 często w ramach gwarancji ASO wymienia obudowę kanału dolotu powietrza od przedniej kratki (grilla) do filtra paliwa a powód jest prozaiczny - nędzne wykonanie i po prostu takie zatrzaski trzymające całą obudowę w kupie się wyrabiają i wówczas obudowa ta ma tendencje do drżenia i hałasowania w pewnym zakresie obrotów, u mnie tak było w okolicach 3000 rpb, silikon załatwił sprawę, bo do ASO nie miałem po co jechać bo auto nie miało ważnej gwarancji - być może to, ale pewności nie mam, i dałbyś tak jak napisał EnJoy więcej szczegółów
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: wt maja 26, 2009 20:56
- Lokalizacja: Podkarpackie
Buczenie
Witam. Tak jak napisałem wcześniej zjawisko słyszalne jest tylko podczas jazdy. Na biegu jałowym tego nie ma, tylko podczas opisanych wyżej obrotach. Zastanawia mnie to tym bardziej, że samochód jest "nowy" (ma już rok). Dlaczego tylko w tym zakresie obrotów hmmm?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości