tankowanie do pełna - problem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
tankowanie do pełna - problem
Witam wszystkich
Wczoraj nie udało mi się zatankować mojego mk5 1,6 Variant do pełna. Nie wiem czemu. Zwykle na prawie pustym baku tankuje do odbicia przez dystrybutor jakieś 50 - 51 litrów, wskazówka pokazuje wtedy full. Wczoraj weszło jedynie 44 litry i analogicznie wskazówka pokazła prawie pełny bak. Jak mozna ten problem rozwiązac by był tak jak dawniej ? Można cos samemu zaradzić, czy trzeba jechać do ASO, bo auto ma jeszcze gwarancję ?
Pozdrawiam
Michał
Wczoraj nie udało mi się zatankować mojego mk5 1,6 Variant do pełna. Nie wiem czemu. Zwykle na prawie pustym baku tankuje do odbicia przez dystrybutor jakieś 50 - 51 litrów, wskazówka pokazuje wtedy full. Wczoraj weszło jedynie 44 litry i analogicznie wskazówka pokazła prawie pełny bak. Jak mozna ten problem rozwiązac by był tak jak dawniej ? Można cos samemu zaradzić, czy trzeba jechać do ASO, bo auto ma jeszcze gwarancję ?
Pozdrawiam
Michał
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
Ja kiedyś miałem taką sytuację, że odbiło mi w około połowy baku... Myślałem, że nalałem do pełna, poszedłem zapłacić, wracam, odpalam... A tu połowa baku... Później okazało sie, że zepsuty był pistolet dystrybutora Tak więc najlepiej jak będziesz miał taką sytuację to podjedź odrazu do jakiegokolwiek innego dystrybutora i sprawdź czy tam Ci też będzie odbijał.Denat pisze:Gorzej jak zacznie odbijać w połowie napełniania baku.roman58 pisze:Jak ci odbiło to już nie kombinuj bo ci wyskoczy błąd w związku z odpowietrzeniem układu.
Pozdrawiam,
Wojtek
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10591
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
nie przesadzaj żaden błąd nie wyskoczy - nie ma takiej możliwości bo nie ma tam żadnego czujnika/sterownika odpowiedzialnego za to. Miałem to samo - najlepszym rozwiązaniem problemu jest: zdjęcie tylnej kanapy, wymontowanie pompy paliwa a następnie włożenie ręki w zbiornik i "wytarganie" takiej kulki odpowiedzialnej za odpowietrzanie zbiornika ponieważ często się zacina w tym modelu aczkolwiek powstaje w ten sposób pewien mankamet, tzn. przy pełnym zbiorniku słychać czasem takie bylgotanie ponieważ paliwo wpływa w "gardziel" ale słychać to słabiutko i tylko przez moment, dopóki nie wypalimy odrobiny paliwa. Natomiast jeżeli ty masz auto na gwarancji to nie kombinuj tylko jedź do ASO i niech robią tak jak mówiłem i wymieniałem tę kulkę albo po prostu trzeba ją wcisnąć/naprowadzić w takie zatrzaski ale i tak będzie miała tendencję do wyskakiwania - najlepiej jej się pozbyćroman58 pisze:Jak ci odbiło to już nie kombinuj bo ci wyskoczy błąd w związku z odpowietrzeniem układu.
Ostatnio zmieniony śr cze 03, 2009 22:45 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Już nie pamiętam jaki wyskoczył ale coś z układem przewietrzania .Tak sobie chciał dolać więcej do zbiornika.Niech chodzi na wolnych obrotach i odkręć korek wlewu paliwa czy nie zgaśnie.Rano zapytam w warsztacie co to było i dam znać jak będą pamiętać.
A więc co pamiętają to wyskoczył czujnik węgla aktywnego.
A więc co pamiętają to wyskoczył czujnik węgla aktywnego.
Ostatnio zmieniony czw cze 04, 2009 14:35 przez roman58, łącznie zmieniany 1 raz.
nie przesadzaj żaden błąd nie wyskoczy - nie ma takiej możliwości bo nie ma tam żadnego czujnika/sterownika odpowiedzialnego za to. Miałem to samo - najlepszym rozwiązaniem problemu jest: zdjęcie tylnej kanapy, wymontowanie pompy paliwa a następnie włożenie ręki w zbiornik i "wytarganie" takiej kulki odpowiedzialnej za odpowietrzanie zbiornika ponieważ często się zacina w tym modelu aczkolwiek powstaje w ten sposób pewien mankamet, tzn. przy pełnym zbiorniku słychać czasem takie bylgotanie ponieważ paliwo wpływa w "gardziel" ale słychać to słabiutko i tylko przez moment, dopóki nie wypalimy odrobiny paliwa. Natomiast jeżeli ty masz auto na gwarancji to nie kombinuj tylko jedź do ASO i niech robią tak jak mówiłem i wymieniałem tę kulkę albo po prostu trzeba ją wcisnąć/naprowadzić w takie zatrzaski ale i tak będzie miała tendencję do wyskakiwania - najlepiej jej się pozbyć[/quote]
Dzisiaj sprubuje ponownie zatankować do pełna na innej stacji. Zobaczę czy sie uda, jak nie to do ASO
Pozdrawiam,
Michał
Dzisiaj sprubuje ponownie zatankować do pełna na innej stacji. Zobaczę czy sie uda, jak nie to do ASO
Pozdrawiam,
Michał
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10591
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
ale problem może się powtarzać jeżeli ta kula w zbiorniku - o której pisałem ma tendencje do zacinania się - najlepiej ją wyrzucić wtedy problem z odpowietrzaniem zginie raz i na zawsze, zresztą mi doradził pracownik ASO VW, żeby ją wyrzucićDenat pisze:
Dzisiaj sprubuje ponownie zatankować do pełna na innej stacji. Zobaczę czy sie uda, jak nie to do ASO
Pozdrawiam,
Michał
Ostatnio zmieniony czw cze 04, 2009 14:30 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.
Wczoraj dolełem do pełna na innej stacji i tym razem nie było problemów. Weszło tyle ile trzeba, wskazówka skoczyła na koniec skali. Wyglada to na przypadek lub defekt dystrybutora. Zobaczymy przy następnym tankowaniu.mettenos pisze:ale problem może się powtarzać jeżeli ta kula w zbiorniku - o której pisałem ma tendencje do zacinania się - najlepiej ją wyrzucić wtedy problem z odpowietrzaniem zginie raz i na zawsze, zresztą mi doradził pracownik ASO VW, żeby ją wyrzucićDenat pisze:
Dzisiaj sprubuje ponownie zatankować do pełna na innej stacji. Zobaczę czy sie uda, jak nie to do ASO
Pozdrawiam,
Michał
Pozdrawiam,
Michał
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10591
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
u mnie z początku też problem występował sporadycznie aż w końcu odpowietrznik zaciął się na dobre i niestety trzeba było się go pozbyćDenat pisze:
Wczoraj dolełem do pełna na innej stacji i tym razem nie było problemów. Weszło tyle ile trzeba, wskazówka skoczyła na koniec skali. Wyglada to na przypadek lub defekt dystrybutora. Zobaczymy przy następnym tankowaniu.
Pozdrawiam,
Michał
OK, powoli przygotuje się psychicznie na przyszłą wizytę w ASO, chociaż mam ciągle nadzieje, że nie będzie ona konieczna.mettenos pisze:u mnie z początku też problem występował sporadycznie aż w końcu odpowietrznik zaciął się na dobre i niestety trzeba było się go pozbyćDenat pisze:
Wczoraj dolełem do pełna na innej stacji i tym razem nie było problemów. Weszło tyle ile trzeba, wskazówka skoczyła na koniec skali. Wyglada to na przypadek lub defekt dystrybutora. Zobaczymy przy następnym tankowaniu.
Pozdrawiam,
Michał
Pozdrawiam,
Michał
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 215 gości