[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn lut 02, 2009 20:10

a ten silnik z linku kaleczy :goof:



jgkurczak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:13
Lokalizacja: Nie wiem

Post autor: jgkurczak » pn lut 02, 2009 23:31

Broda6666 pisze:
jgkurczak pisze::rotfl: Chyba nie wiesz co mówisz :grin:
ta a ty zapewno juz wszystko robiles i wszystko wiesz...

[ Dodano: 02 Lut 2009 18:49 ]
... re=related

a to wszechwiedzacy??
Słuchaj gościu, nie mam zamiaru się tu spinać ale temat o turbo jest nawet podwieszony bo ciągle się powtarzał głównie przez takich żółtodziobów turbo w tym turbo w tamtym a turbo w czołgu a turbo w taczce a turbo w kosiarce. Proponuję posiedzieć na forum poczytać trochę, i wtedy się wypowiadać.

Już Ci odpowiedziałem powyżej co to jest za motor.



Awatar użytkownika
Broda6666
METALOWIEC
METALOWIEC
Posty: 1339
Rejestracja: pn cze 09, 2008 02:41
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Broda6666 » wt lut 03, 2009 00:26

no tak... bo jak ktos okazyjnie cos zajrzy na forum a nie non stop siedzie to juz trzeba zgnoic... szkoda gadac...



Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » pt cze 05, 2009 01:10

ja zalozylem walek z 2E na seryjnym kompie z AAM. Hm .. powiem tak, silnik inaczej pracuje, wogole ma jakis dziwny glos, taki pusty. Co do mocy, jest poprawa, lepsza dynamika na nizszych obrotów ale za to gora mi sie pogorszyła. Jade na zlot do Nysy to bede chciał go shamować i dac tu wykres.


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
mlody87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 756
Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
Lokalizacja: Lublin
Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
Silnik: auq+
Kontakt:

Post autor: mlody87 » pt cze 05, 2009 11:50

Y@RO pisze:ja zalozylem walek z 2E na seryjnym kompie z AAM. Hm .. powiem tak, silnik inaczej pracuje, wogole ma jakis dziwny glos, taki pusty. Co do mocy, jest poprawa, lepsza dynamika na nizszych obrotów ale za to gora mi sie pogorszyła. Jade na zlot do Nysy to bede chciał go shamować i dac tu wykres.
a z układem paliwowym cos robiłes czy pozostało orginalnie z AAM ??
wykres mile widziany bo sam jestem Ciekaw czy to cos dało na papierze.


VW forever..

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » pt cze 05, 2009 14:13

mlody87, wszystko to samo, teoretycznie wszystko seria, ale duzo osob mowi ze to jezdzi jak 90 KM ... na poprzednim wałku. Nie wiem ile mialem kucy wczesaniej, postaram sie na Nysie zrobic wykresik


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
Broda6666
METALOWIEC
METALOWIEC
Posty: 1339
Rejestracja: pn cze 09, 2008 02:41
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Broda6666 » ndz cze 07, 2009 15:59

mlody87 ja mam u siebie kompa i walek od ABS i roznica jest odczuwalna... od 2 biegu nie muli sie jak kiedys, chetniej sie wkreca, Vmax wzrosla ale nie wiem dokladnie o ile bo kiedys 160 to bylo max a teraz tylko na tyle mi prostej starczylo w Lbn zeby do 175 sie rozkajtac :P ale ogolnie mimo tylu opini wg mnie jest duzo lepiej niz bylo :green_fuck:


MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » ndz cze 07, 2009 16:27

a ja powiem tak, mam wykres z hamowni na wałku z 2E czyli GTi 115 KM. Wałek poprawił dół, gora jest gorsza, moze dlatego ze mam stozek bez zadnego profi dolotu. Wykres pokazał 71,8 KM przy 4450 obrotów a max moment to 134 NM przy 2080 obrotów. Jak ktos chce, moge pstryknac foto wykresu i tu wkleic.


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz cze 07, 2009 16:58

Y@RO pisze:a ja powiem tak, mam wykres z hamowni na wałku z 2E czyli GTi 115 KM. Wałek poprawił dół, gora jest gorsza, moze dlatego ze mam stozek bez zadnego profi dolotu. Wykres pokazał 71,8 KM przy 4450 obrotów a max moment to 134 NM przy 2080 obrotów. Jak ktos chce, moge pstryknac foto wykresu i tu wkleic.
robiłeś wykres z pomiarem AFR??



Awatar użytkownika
mlody87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 756
Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
Lokalizacja: Lublin
Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
Silnik: auq+
Kontakt:

Post autor: mlody87 » ndz cze 07, 2009 17:07

Broda6666 pisze:mlody87 ja mam u siebie kompa i walek od ABS i roznica jest odczuwalna... od 2 biegu nie muli sie jak kiedys, chetniej sie wkreca, Vmax wzrosla ale nie wiem dokladnie o ile bo kiedys 160 to bylo max a teraz tylko na tyle mi prostej starczylo w Lbn zeby do 175 sie rozkajtac ale ogolnie mimo tylu opini wg mnie jest duzo lepiej niz bylo
mój AAM przezemnie nie modzony a niewiem czy ktos inny cos przy nim robił 160 to spokojnie na 4 wyciaga i jeszcze mozna go bujac , 175 na gazie w 4 osoby to tez nie problem, takze hmm... ciekawe jak to sie na do serii.

Y@RO, wstaw tu wykres albo podeslij na pw gg bo chciałbym porównac pare rzeczy z serią , bo PS-y dosc zastanawiające a Moment jak w 90-tce wyszedł.


VW forever..

Awatar użytkownika
KoMaR245
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt kwie 14, 2009 17:26
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: KoMaR245 » ndz cze 07, 2009 17:41

ja wyciagłem 180 w 5 osób wiecej nie chciał iść czysta seria



Awatar użytkownika
Broda6666
METALOWIEC
METALOWIEC
Posty: 1339
Rejestracja: pn cze 09, 2008 02:41
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Broda6666 » ndz cze 07, 2009 17:46

KoMaR245 pisze:ja wyciagłem 180 w 5 osób wiecej nie chciał iść czysta seria
no moj pewnie by wiecej poszedl ale nie bylo juz gdzie sie rozpedzic... poprzednio mialem ABS-a i na trasie Lublin-Wlodawa juz jak sie do Wlodawy dojezdza w tym lecie na wszystkim seryjnym i tylko na glebie -40 200 i wiecej licznik wskazywal... duzo zalezy od ogumienia... wtedy lecialem na 185 a w obecnym mam z przodu 195 a z tylu 205 wiec spoooro zwalnia...



Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » ndz cze 07, 2009 19:14

toffic pisze:robiłeś wykres z pomiarem AFR??
co to jest ?
mlody87 pisze:bo PS-y dosc zastanawiające a Moment jak w 90-tce wyszedł.
jak w 90 ? przeciez AAM ma w serii 140 moment a ABS ma 145 ;)

Tylko zastanawia mnie dlaczego tak moj wolno jedzie :( MAX 140 - 150 km/h i wiecej nie moze :( mozliwe ze to przez koła ? 16" z przodu 7,5" na 205/45 a z tyłu 9" na 215/40 ?


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
Broda6666
METALOWIEC
METALOWIEC
Posty: 1339
Rejestracja: pn cze 09, 2008 02:41
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Broda6666 » ndz cze 07, 2009 19:46

Y@RO pisze:Tylko zastanawia mnie dlaczego tak moj wolno jedzie :( MAX 140 - 150 km/h i wiecej nie moze :( mozliwe ze to przez koła ? 16" z przodu 7,5" na 205/45 a z tyłu 9" na 215/40 ?
szerokosc ma duze znaczenie... myslisz ze czemu kolarze maja takie cienkie gumy :green_fuck:
moj jak kupilem byl strasznym mulem i osiagniecie 150 to bylo cos... teraz chetniej sie zbiera.... walek+komp to nie duzo kasy a wg mnie czuc roznice... i moze niektorzy powiedza ze po co i ze to nie ma sensu(wykresy z hamowni)...


MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości