problem z rozruchem po zalaniu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem z rozruchem po zalaniu
witam,
Ostatnio niestety udało mi sie wpaść w dość głęboką kałuże. Po przejechaniu kilkunasty metro silnik zaczął sie dlawic i w koncu zgasl i nie chcial odpalic. Dopiero po wzięciu samochodu na hol udało się zapalić i po około godzinie silnik na tyle przesechł, ze przestał szarpać i można było spokojnie jechać.
Teraz mam problemy z odpalaniem samochodu rano (w ciagu dnia jest juz OK). Dopiero za 4 razem udaje sie odpalic. Rozrusznik kreci. Na zimnym silniku samochód dodatkowo się trochę dławi.
Wczoraj czyściłem styki pod kopułką i smarowałem kapturki od kabli świec smarem węglowym, za poradą znajomego mechanika. Ale niestety dzisiaj rano to samo, nie pomogło.
Czy ktoś ma jakiś pomysł. Będę wdzięczny. Z góry dzięki.
Ostatnio niestety udało mi sie wpaść w dość głęboką kałuże. Po przejechaniu kilkunasty metro silnik zaczął sie dlawic i w koncu zgasl i nie chcial odpalic. Dopiero po wzięciu samochodu na hol udało się zapalić i po około godzinie silnik na tyle przesechł, ze przestał szarpać i można było spokojnie jechać.
Teraz mam problemy z odpalaniem samochodu rano (w ciagu dnia jest juz OK). Dopiero za 4 razem udaje sie odpalic. Rozrusznik kreci. Na zimnym silniku samochód dodatkowo się trochę dławi.
Wczoraj czyściłem styki pod kopułką i smarowałem kapturki od kabli świec smarem węglowym, za poradą znajomego mechanika. Ale niestety dzisiaj rano to samo, nie pomogło.
Czy ktoś ma jakiś pomysł. Będę wdzięczny. Z góry dzięki.
pozdrawiam
MSz
MSz
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Ta parciana izolacja często odpada po latach, obejrzyj po prostu te kabelki, raczej nic im nie jest to owiń tylko na nowo. A na cewce pęknięć poszukaj. Pęknięcia cewki, zamoczenie okolicy kopułki i czujnika halla i ucieczka iskry to najczęstsze przyczyny takich kłopotów
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
A czujnik halla w którym miejscu się znajduje - mam silnik 1,6 75KM z 94 r.??
[ Dodano: 12 Cze 2009 10:41 ]
witam,
fachowiec sprawdzal kopulkę i palec i jest OK, podmieniłem też kable WN na nowe BERU, ale problem nie zniknął, dalej kłopoty z odpalaniem i szarpie na zimnym silniku.
Mechanik powiedział mi, że można by podmienić czujnik wtrysku, ale to tak z czaszki bez sprawdzania. Co o tym myślicie ?
[ Dodano: 12 Cze 2009 10:41 ]
witam,
fachowiec sprawdzal kopulkę i palec i jest OK, podmieniłem też kable WN na nowe BERU, ale problem nie zniknął, dalej kłopoty z odpalaniem i szarpie na zimnym silniku.
Mechanik powiedział mi, że można by podmienić czujnik wtrysku, ale to tak z czaszki bez sprawdzania. Co o tym myślicie ?
pozdrawiam
MSz
MSz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 87 gości