[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Słuchaj gościu, nie mam zamiaru się tu spinać ale temat o turbo jest nawet podwieszony bo ciągle się powtarzał głównie przez takich żółtodziobów turbo w tym turbo w tamtym a turbo w czołgu a turbo w taczce a turbo w kosiarce. Proponuję posiedzieć na forum poczytać trochę, i wtedy się wypowiadać.Broda6666 pisze:ta a ty zapewno juz wszystko robiles i wszystko wiesz...jgkurczak pisze: Chyba nie wiesz co mówisz
[ Dodano: 02 Lut 2009 18:49 ]
... re=related
a to wszechwiedzacy??
Już Ci odpowiedziałem powyżej co to jest za motor.
ja zalozylem walek z 2E na seryjnym kompie z AAM. Hm .. powiem tak, silnik inaczej pracuje, wogole ma jakis dziwny glos, taki pusty. Co do mocy, jest poprawa, lepsza dynamika na nizszych obrotów ale za to gora mi sie pogorszyła. Jade na zlot do Nysy to bede chciał go shamować i dac tu wykres.
eSsssssssssss :))))
- mlody87
- Gadatliwa bestia
- Posty: 756
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
- Silnik: auq+
- Kontakt:
a z układem paliwowym cos robiłes czy pozostało orginalnie z AAM ??Y@RO pisze:ja zalozylem walek z 2E na seryjnym kompie z AAM. Hm .. powiem tak, silnik inaczej pracuje, wogole ma jakis dziwny glos, taki pusty. Co do mocy, jest poprawa, lepsza dynamika na nizszych obrotów ale za to gora mi sie pogorszyła. Jade na zlot do Nysy to bede chciał go shamować i dac tu wykres.
wykres mile widziany bo sam jestem Ciekaw czy to cos dało na papierze.
VW forever..
mlody87 ja mam u siebie kompa i walek od ABS i roznica jest odczuwalna... od 2 biegu nie muli sie jak kiedys, chetniej sie wkreca, Vmax wzrosla ale nie wiem dokladnie o ile bo kiedys 160 to bylo max a teraz tylko na tyle mi prostej starczylo w Lbn zeby do 175 sie rozkajtac ale ogolnie mimo tylu opini wg mnie jest duzo lepiej niz bylo :green_fuck:
MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...
a ja powiem tak, mam wykres z hamowni na wałku z 2E czyli GTi 115 KM. Wałek poprawił dół, gora jest gorsza, moze dlatego ze mam stozek bez zadnego profi dolotu. Wykres pokazał 71,8 KM przy 4450 obrotów a max moment to 134 NM przy 2080 obrotów. Jak ktos chce, moge pstryknac foto wykresu i tu wkleic.
eSsssssssssss :))))
robiłeś wykres z pomiarem AFR??Y@RO pisze:a ja powiem tak, mam wykres z hamowni na wałku z 2E czyli GTi 115 KM. Wałek poprawił dół, gora jest gorsza, moze dlatego ze mam stozek bez zadnego profi dolotu. Wykres pokazał 71,8 KM przy 4450 obrotów a max moment to 134 NM przy 2080 obrotów. Jak ktos chce, moge pstryknac foto wykresu i tu wkleic.
- mlody87
- Gadatliwa bestia
- Posty: 756
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
- Silnik: auq+
- Kontakt:
mój AAM przezemnie nie modzony a niewiem czy ktos inny cos przy nim robił 160 to spokojnie na 4 wyciaga i jeszcze mozna go bujac , 175 na gazie w 4 osoby to tez nie problem, takze hmm... ciekawe jak to sie na do serii.Broda6666 pisze:mlody87 ja mam u siebie kompa i walek od ABS i roznica jest odczuwalna... od 2 biegu nie muli sie jak kiedys, chetniej sie wkreca, Vmax wzrosla ale nie wiem dokladnie o ile bo kiedys 160 to bylo max a teraz tylko na tyle mi prostej starczylo w Lbn zeby do 175 sie rozkajtac ale ogolnie mimo tylu opini wg mnie jest duzo lepiej niz bylo
Y@RO, wstaw tu wykres albo podeslij na pw gg bo chciałbym porównac pare rzeczy z serią , bo PS-y dosc zastanawiające a Moment jak w 90-tce wyszedł.
VW forever..
no moj pewnie by wiecej poszedl ale nie bylo juz gdzie sie rozpedzic... poprzednio mialem ABS-a i na trasie Lublin-Wlodawa juz jak sie do Wlodawy dojezdza w tym lecie na wszystkim seryjnym i tylko na glebie -40 200 i wiecej licznik wskazywal... duzo zalezy od ogumienia... wtedy lecialem na 185 a w obecnym mam z przodu 195 a z tylu 205 wiec spoooro zwalnia...KoMaR245 pisze:ja wyciagłem 180 w 5 osób wiecej nie chciał iść czysta seria
co to jest ?toffic pisze:robiłeś wykres z pomiarem AFR??
jak w 90 ? przeciez AAM ma w serii 140 moment a ABS ma 145mlody87 pisze:bo PS-y dosc zastanawiające a Moment jak w 90-tce wyszedł.
Tylko zastanawia mnie dlaczego tak moj wolno jedzie MAX 140 - 150 km/h i wiecej nie moze mozliwe ze to przez koła ? 16" z przodu 7,5" na 205/45 a z tyłu 9" na 215/40 ?
eSsssssssssss :))))
szerokosc ma duze znaczenie... myslisz ze czemu kolarze maja takie cienkie gumy :green_fuck:Y@RO pisze:Tylko zastanawia mnie dlaczego tak moj wolno jedzie MAX 140 - 150 km/h i wiecej nie moze mozliwe ze to przez koła ? 16" z przodu 7,5" na 205/45 a z tyłu 9" na 215/40 ?
moj jak kupilem byl strasznym mulem i osiagniecie 150 to bylo cos... teraz chetniej sie zbiera.... walek+komp to nie duzo kasy a wg mnie czuc roznice... i moze niektorzy powiedza ze po co i ze to nie ma sensu(wykresy z hamowni)...
MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości