pasek alternatora

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

problem

Post autor: dominik7 » wt sty 17, 2006 23:04

hmmmmmm...stary to mnie zagiales-u mnie takiego kolka nie ma.A tym bardziej na klucz 27.Duza ta sruba musi byc.



Artur D.
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: wt sty 10, 2006 10:37
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Artur D. » śr sty 25, 2006 10:04

To zależy, jaki to silnik. U mnie prowadnica jest bez żadnych ząbków i trzeba podciągnąć cały alternator (najprościej właśnie łomikiem lub rurą) i dopiero dokręcić śrubę na prowadnicy.
Pozdro :grin:



jendrula36
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 21:28
Lokalizacja: pajęczno

pasek alternatora

Post autor: jendrula36 » śr sty 25, 2006 11:14

dajcie spokuj z tymi łomami u mnie alternator napina się po popuszczczeniu śrub samoczynnie z za pomocą sprężyny .a taki duży klucz na śrubę z ząbkami to jest przy wspomaganiu.narazie



dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

problem

Post autor: dominik7 » śr sty 25, 2006 11:46

Dodam tylko jeszcze ze wczoraj ogladalem tvn turbo i tam mowili ze na ciag paska powinien byc taki ze by sie przekrecil max o 90 stopni.



Awatar użytkownika
marcin21c
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt wrz 30, 2005 00:18
Lokalizacja: skierniewice
Kontakt:

Post autor: marcin21c » śr sty 25, 2006 19:38

hej Bondas to twój goferek na zdjęciu obok? niezła furka podeślesz więcej albo daj link gdzie go można oglądc
zazdroszczę lakieru i alumków

pozdro :okej:


GOLFIK 1,3 NZ '91 de best kar

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 153 gości