Witam,
Mam taki problem, podczas jazdy do 3000 obrotow wszystko jest OK, gdy tylko je przekorcze turbo sie wylacza i auto zaczyna strasznie mulic. Na jedynce i dwojce czasem da sie "przeciagnac" wyzej ale tez nie zawsze...No i nie moge pojechac nim wiecej niz 130/140 km/h i 3100obrotow bo jest odciecie. Wystarczy ze zgasze i zapale ponownie silnik i problem znika a auto normalnie jedzie. Wiecie co to moze byc ?
Wylaczajace sie turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Wylaczajace sie turbo
Wpisz w szukaj słowo notlauf 1000 razy wałkowaneWariat pisze:Witam,
Mam taki problem, podczas jazdy do 3000 obrotow wszystko jest OK, gdy tylko je przekorcze turbo sie wylacza i auto zaczyna strasznie mulic. Na jedynce i dwojce czasem da sie "przeciagnac" wyzej ale tez nie zawsze...No i nie moge pojechac nim wiecej niz 130/140 km/h i 3100obrotow bo jest odciecie. Wystarczy ze zgasze i zapale ponownie silnik i problem znika a auto normalnie jedzie. Wiecie co to moze byc ?
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
I to prawda, że 1000 razy wałkowane i idę o zakład, że będzie 2000 razy zadawane jeszcze to pytanie, bo przeciętny użytkownik nie ma pojęcie o tym co to jest "notlauf"PinkFloyd pisze:Wpisz w szukaj słowo notlauf 1000 razy wałkowane
Chyba by się zdał dział na tym forum o nazwie "typowe usterki" czy coś takiego bo inaczej jutro lub pojutrze przeczytamy o
Wariat pisze:Wystarczy ze zgasze i zapale ponownie silnik i problem znika a auto normalnie jedzie. Wiecie co to moze byc ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 175 gości