katalizator

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » śr cze 03, 2009 18:11

Drifter, czyli odprezyles silnik, takie wydechy to przy doladowanych silnikach sie stosuje.. za portkami powinna byc zwezka i pozniej przelot, wtedy silnik nie jest odprezony a spaliny szybko sobie uciekaja... a tak zmniejszyles cisnienie i wydaje mi sie, ze tylko efekty dzwiekowe daja wrazenie
Drifter pisze:sprawuje sie super



Awatar użytkownika
Drifter
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 740
Rejestracja: sob mar 31, 2007 11:21
Lokalizacja: SIERADZ
Kontakt:

Post autor: Drifter » śr cze 03, 2009 18:44

silnik jest odprezony przygotowany pod kompresor lub turbinke, za kolektorem jest to co powinno byc i przez cale autko kwasówka :D roznica kolosalna, wystarczy ze zmienie koncowy tlumik na serie i autko przestaje jechac :) mierzone na G-Tech-u... w kazdym bądz razie roznica jest :D i ciesze sie z tego


Obrazek MK II by Drifter ----> Sprzedany

Bóg dał nam nogi żebyśmy mogli dojść tam gdzie nie dojedziemy na glebie

Awatar użytkownika
tomek0o7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: pn maja 01, 2006 00:03
Lokalizacja: NEL \ BI \ DW

Post autor: tomek0o7 » czw cze 04, 2009 01:46

3majcie koledzy :) Zestaw Plug & Play :bigok:

http://www.allegro.pl/search.php?string ... &country=1



Awatar użytkownika
memberofhs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: śr sty 21, 2009 21:53
Lokalizacja: Ruda
Kontakt:

Post autor: memberofhs » czw cze 04, 2009 09:15

Właśnie koledzy, jak to się ma sprawa ze strumienicami? DObre to? Czy bujda jak magnetyzery i ceramizery? Co byście polecali do mk2 GTD z IC? Przelot? Może od kolektorów do końca goła rura?



Awatar użytkownika
Drifter
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 740
Rejestracja: sob mar 31, 2007 11:21
Lokalizacja: SIERADZ
Kontakt:

Post autor: Drifter » czw cze 04, 2009 11:21

nie polecam strumiennicy ;/ lepszym rozwiazaniem jest rura :) ale w GTD przelot nie bardzo bo bedzie kopcił


Obrazek MK II by Drifter ----> Sprzedany

Bóg dał nam nogi żebyśmy mogli dojść tam gdzie nie dojedziemy na glebie

Awatar użytkownika
memberofhs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: śr sty 21, 2009 21:53
Lokalizacja: Ruda
Kontakt:

Post autor: memberofhs » czw cze 04, 2009 13:01

To co radzicie do GTD? Mam sportowy końcowy wydech z mk2 1.8. Buczy to w miarę, pod tunelami daje radę, na ulicy to z daleka mnie słychać. Nikt mi nie wierzy na słowo, jak mówię, że mam diesla, dopiero przy aucie rozdziewają gęby, bo nie wierzą, żeby z diesla wyciągnąć cokolwiek na wzór benzyny.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 446 gości