Falowanie obrotów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Falowanie obrotów
Witam , zauważyłem że falują mi obroty , tzn jak włączę elektroniczny obrotomierz , to pokazuje on 900 - 950 i tak sobie falują , słuchając silnika jest słyszalne falowanie , takie jak by trzęsienie. Czy to jest normalne ? i gdzie szukać ? przyczyny ? Byłem tez u mechanika i niby miałem zapłon przestawiony om parę stopnie , wyjechałem od niego kasę wziął i dalej to samo.Czasem po zmianie biegu czuje jak by zadławienie a potem dopiero wchodzą obroty, tak jak by miał ubytek obrotów lub się zakrztusił, ale to jest czasami.
Wymienione zostały:
Przewody zapłonowe
Świece zapłonowe
Kopułkę
Palec
Flirt powietrza
Filtr paliwa
Pompa paliwa
Czujnik temp. silnika niebieski
Cewkę wraz z modułem zapłonowym
Sczytywałem z kompa błędy ( wszystko OK)
Sonda lambda działa prawidłowo
Ruszałem podstawą gumową ( nie ma różnicy)
Zapłon jest ustawiony.
Rozrząd ustawiony prawidłowo.
Odma sprawdzona szczelna.
I mam jeszcze jedno pytanie jak to możliwe ze u mnie sonda lambda ma tylko jeden przewód czarny ? od sondy idzie jeden czarny przewód gdzie tam do wiązki.
Wymienione zostały:
Przewody zapłonowe
Świece zapłonowe
Kopułkę
Palec
Flirt powietrza
Filtr paliwa
Pompa paliwa
Czujnik temp. silnika niebieski
Cewkę wraz z modułem zapłonowym
Sczytywałem z kompa błędy ( wszystko OK)
Sonda lambda działa prawidłowo
Ruszałem podstawą gumową ( nie ma różnicy)
Zapłon jest ustawiony.
Rozrząd ustawiony prawidłowo.
Odma sprawdzona szczelna.
I mam jeszcze jedno pytanie jak to możliwe ze u mnie sonda lambda ma tylko jeden przewód czarny ? od sondy idzie jeden czarny przewód gdzie tam do wiązki.
Ostatnio zmieniony śr cze 03, 2009 19:34 przez jawirax, łącznie zmieniany 3 razy.
- ziolo115
- Ma gadane
- Posty: 248
- Rejestracja: wt kwie 18, 2006 14:12
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
- Kontakt:
a nie powinien być żółty?? nie jestem pewnien ale wydaje mi sie ze powinien być żółty. a co do sondy to w AAM'ie jest sonda jednoprzewodowa czyli wszystko ok.jawirax pisze:Czujnik temp. silnika niebieski
Ostatnio zmieniony śr cze 03, 2009 16:46 przez ziolo115, łącznie zmieniany 1 raz.
Niebieski, bo kupowałem doi kodu silnika.ziolo115 pisze:a nie powinien być żółty?? nie jestem pewnien ale wydaje mi sie ze powinien być żółty. a co do sondy to w AAM'ie jest sonda jednoprzewodowa czyli wszystko ok.jawirax pisze:Czujnik temp. silnika niebieski
Aha czyli z sondą OK , teraz tylko te obroty falujące.
Ostatnio zmieniony śr cze 03, 2009 16:48 przez jawirax, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Odma OK , sonda była sprawdzana na komputerze i przez elektromechanika i działa poprawnie.dani3lo pisze:jak nie pomoze odma sprawdz sonde...
Ruszałem też podstawą wtrysku , i niby różnicy nie ma , tzn jak przegiąłem ją w jeden bok to obroty nic nie wariowały , tylko było słychać lekką zmianę pracy ślinika takie tryyyyy cieniutkie przechodzące w syczenie.To tak taki objaw jak się aparatem reguluje zapłon i zmienia się praca p[przy każdym kawałku obrotu praca silnika , to to sam jest przy przegięciu podstawy.Tylko po przegiecie nie zmienia sie parca suilnika tak ze skaczą obroty czy siem dusi czy dławi, zmienia sie tak jak opisłąem.
Ostatnio zmieniony śr cze 03, 2009 19:32 przez jawirax, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 361 gości