Dobranie tarcz oraz klocków do GTI XX Jahre
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 346
- Rejestracja: ndz cze 25, 2006 13:20
- Lokalizacja: Głowno kolo Łodzi
- Kontakt:
Fahoo, ja jeździłem już na nacinanych tarczach (Brembo MAX) i jeździło mi sie świetnie!! co prawda na 239 milimetrowej tarczy i dlatego teraz tez chciałem coś nacinanego... ale chyba jednak zdecyduje się na gładkie tarcze, bo brembo nie produkuje maxów w tym rozmiarze za ATE powerdisc podobno lepiej nie ryzykować. i w sumie to juz chyba rozważam tylko dwuch producentów TRW(139,74pln/szt.) i brembo(196,9pln/szt.). Jak myślicie ktore lepsze??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2315410#2315410
Wydaje mi sie że w Twoim przypadku czekaja Cie tylko gładkie tarcze.Kwiatoshi pisze:Fahoo, ja jeździłem już na nacinanych tarczach (Brembo MAX) i jeździło mi sie świetnie!! co prawda na 239 milimetrowej tarczy i dlatego teraz tez chciałem coś nacinanego... ale chyba jednak zdecyduje się na gładkie tarcze, bo brembo nie produkuje maxów w tym rozmiarze za ATE powerdisc podobno lepiej nie ryzykować. i w sumie to juz chyba rozważam tylko dwuch producentów TRW(139,74pln/szt.) i brembo(196,9pln/szt.). Jak myślicie ktore lepsze??
Nawet gdybys chciał a nie chcesz z tego co piszesz to ATE PD nie sa produkowane w 288mm tylko 280mm
sam mam XX jahre i tez miałem ostatnio mały zgryz z tarczami i w jakim rozmiarze maja być ale juz ogarnałem
zakładam ATE PD 280mm
opinie co do tego że sa ble i w ogóle kaszana to sobie między bajki moge włożyc prawda jest taka że
1 trzeba dobrze założyc jakiekolwiek tarcze a nie tylko nacinane wtedy zazwyczaj nie ma póxniej z nimi problemu
2. dobrac dobre klocki do tarcz w przypadku ATE PD klocki ATE power pads
pozdrawiam
To że ATE PD i Ferodo pewnie premier bo sa najbardziej popularne nie zdaja egzaminu to raczej pewne, mimo że na forum ludzie mówia ze takie połaczenie jest ok.
Premiery to standardowe klocki to gladkich tarcz
Kazde nacinane bardziej zuzywaja klocki i za miekkie beda pylić a za twarde moga piszczeć i ewentualnie zwichrowac tarcze
Co do 288mm to bym spokojnie sugerowal gładkie w tym momencie żadne 280mm gładkie czy nacinane nie beda tak dobre jak 288mm
przyklad testowany w octavii kumpla pare latek temu niby to tylko 8 mm ale w samej konstrukcji jest znaczna róznica bo droga hamowania wyglada zupełnie inaczej
Premiery to standardowe klocki to gladkich tarcz
Kazde nacinane bardziej zuzywaja klocki i za miekkie beda pylić a za twarde moga piszczeć i ewentualnie zwichrowac tarcze
Co do 288mm to bym spokojnie sugerowal gładkie w tym momencie żadne 280mm gładkie czy nacinane nie beda tak dobre jak 288mm
przyklad testowany w octavii kumpla pare latek temu niby to tylko 8 mm ale w samej konstrukcji jest znaczna róznica bo droga hamowania wyglada zupełnie inaczej
Był MK3 ABF 20 jahre.
Nowy nabytek - Suzuki Swift Sport
Nowy nabytek - Suzuki Swift Sport
TRW maja bezapelacyjnie niższą cenę i osobiście bym je chyba zakupił.W intercarsie zawsze gdy pytam o klocki to wciskają ferodo a tarcze proponują TRW ,więc myślę ,ze są ok-dużo tego sprzedaja a Brembo nie proponują ,może mają nizszą marżę na nie?
Wszystko kewstia ceny ,nie mogą sprzedawać tarcz, które zaraz się rozpadną.Problemy z tarczami były tylko z BREMBO z dziwnych źródeł w małych sklepach ,tak było swego czasu.Na pierwszy rzut oka było widać ,że to podróba.Zawsze pytam sprzedawcę :a co jeśli mi się zwichrują?
On na to ,że to mało prawdopodobne aby się pogieła, bo nie mieli zwrotów moze 1-2%
Jeśli się uszkodzi wysyłają do producenta i jest wymiana na nowe.
Wszystko kewstia ceny ,nie mogą sprzedawać tarcz, które zaraz się rozpadną.Problemy z tarczami były tylko z BREMBO z dziwnych źródeł w małych sklepach ,tak było swego czasu.Na pierwszy rzut oka było widać ,że to podróba.Zawsze pytam sprzedawcę :a co jeśli mi się zwichrują?
On na to ,że to mało prawdopodobne aby się pogieła, bo nie mieli zwrotów moze 1-2%
Jeśli się uszkodzi wysyłają do producenta i jest wymiana na nowe.
Fahoo ma racje ze TRW to dobra firma i tez bym takie zakupil:) jesli chodzi o klocki TRW tez sa bardzo dobre bo juz zrobilem na nich 30 tys i jeszcze sie nie zdarly, pewnie niedlugo zaczna sie trzec ale 30 tys zrobilem tylko ze troche piszcza bo sa chyba twarde:)))
VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]
-
- Użytkownik
- Posty: 346
- Rejestracja: ndz cze 25, 2006 13:20
- Lokalizacja: Głowno kolo Łodzi
- Kontakt:
Fahoo, Chyba kupie sobie gładkie tarcze Brembo. Wiem ze TRW jest dobrą firmą bo sam bardzo cenie ich klocki (chyba najlepszy stosunek cena/jakość). Ale że kiedyś jeździłem na tarczach brembo i zrobiły na mnie świetne wrażenie!! to właśnie brembo wybiorę. Ale teraz jeszcze sprawa klocków hamulcowych.... Kolega miał w mitsubishi eclipse EBC red stuff i bardo mi poleca. Jeździł ktoś na tym klocku?? jak się będzie zachowywał z gładkimi brembo?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2315410#2315410
red stuff beda juz do mocniejszych aut podobno /pisze co słyszałem od userów w www.tuningforum.pl/
podpobno trzeba te klocki najpierw rozgrzac zeby uzyskać max siłe hamowania.Lepszym rozwiązaniem było by chyba green stuff ale ta cena.
Napisz do tego gościa u którego ja brałem on ma BREMBO I FERODO na komplet może zrobił by ci dobrą cenę.zadzwon to niewiele kosztuje a info bedzie co i jak .Ja też jestem ciekaw co powie.
podpobno trzeba te klocki najpierw rozgrzac zeby uzyskać max siłe hamowania.Lepszym rozwiązaniem było by chyba green stuff ale ta cena.
Napisz do tego gościa u którego ja brałem on ma BREMBO I FERODO na komplet może zrobił by ci dobrą cenę.zadzwon to niewiele kosztuje a info bedzie co i jak .Ja też jestem ciekaw co powie.
Ostatnio zmieniony wt cze 02, 2009 17:13 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 144 gości