1.8 GX nie zapala na benzynie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
webster1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 19:49
Lokalizacja: Lisków k. Kalisza Wielkopolska

1.8 GX nie zapala na benzynie

Post autor: webster1987 » wt cze 02, 2009 20:20

Witam i przepraszam jeśli był owy temat poruszany wcześniej ale szukajka coś szwankuje.

więc tak. ostatnio z przyczyn finansowych nie jeździłem na PB i niestety także na niej nie zapalałem auta. zatankowałem bene i auto nie chce na niej pracować, zero reakcji. czy to przez pompkę paliwa? dodam że zanim zatankowałem dziś auto długo miało rezerwę (a może i jeszcze mniej) czy w GX-ach są dwie pompki paliwa? jak sprawdzić czy są dobre?
Ostatnio zmieniony wt cze 02, 2009 20:44 przez webster1987, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
...radek...
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: pn paź 31, 2005 22:41
Lokalizacja: krakóVW

Post autor: ...radek... » wt cze 02, 2009 21:10

w tym temacie znajdziesz jak sprawdzic pompe http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=238597 :bigok: prawdopodobnie padla pompa. na przyszlosc nie radze jezdzic z pustym bakiem :okej:
Ostatnio zmieniony wt cze 02, 2009 21:12 przez ...radek..., łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
webster1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 19:49
Lokalizacja: Lisków k. Kalisza Wielkopolska

Post autor: webster1987 » wt cze 02, 2009 23:16

więc tak... pompkę sprawdziłem nie wyciągając jej z baku. odpiąłem wtyczkę która do niej dochodziła, podłączyłem zasilanie z innego akumulatora i pompka się odezwała... probówką sprawdziłem z tatą czy dochodzi prąd do tej wtyczki i okazało się że nie... ani na zapłonie ani podczas kręcenia rozrusznikiem.
nie wiem co dalej... :(

[ Dodano: 02 Cze 2009 22:40 ]
opisze tą wtyczkę... w osłonie idą 3 kable. fioletowy (sądzę że od poziomu paliwa) który idzie gdzieś dalej i dwa które wchodzą we wtyczkę (brązowy i czerwono żółty) te dwa kable odchodzą od tej wtyczki i biegną też gdzieś dalej podejrzewam że do drugiej pompki...

brązowy kabel to raczej masa tak?



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » wt cze 02, 2009 23:38

a tak skomplikowaną rzecz jak bezpiecznik sprawdzałeś??


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » wt cze 02, 2009 23:42

tak jak pisze MAREK 74, u mnie w mk2 to jest nr. 18 w skrzynce bezpiecznikow.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
webster1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 19:49
Lokalizacja: Lisków k. Kalisza Wielkopolska

Post autor: webster1987 » wt cze 02, 2009 23:44

i po co te złośliwości? w miejscu bezpiecznika podłączone są kable które idą do przełącznika gaz benzyna... żaden z kabli się nie wysunął... nie znalazłem żadnych przepalonych bezpieczników...

[ Dodano: 02 Cze 2009 23:45 ]
w mojej jettcie bezpiecznik fuel pomp (czy jakoś tak) jest pod piątką



RED TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr sty 21, 2009 00:18
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
Kontakt:

Post autor: RED TDI » śr cze 03, 2009 00:21

Kolego a masz cokolwiek wachy w baku? Nawet jak masz to moze prostu długo zaciągać jak wyjechałeś wczesniej do zera.
Ja ostatnio przez głupote (za droga stacja była po drodze :) ) wyjechałem całe PB z baku (gazu nie mam) i zanim mój GX zaciągnął paliwo jak zalałem to sie skonczył akumulator, tak długo zaciągał paliwo, podpiałęm drugi z TDIka i po jeszcze 4-5 próbach zaciągnał i wreszcie zapalił....
wniosek jest jeden, nie oszczędzajmy 3gr na paliwie, szkoda zdrowia naszych VW
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
webster1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 19:49
Lokalizacja: Lisków k. Kalisza Wielkopolska

Post autor: webster1987 » śr cze 03, 2009 08:49

tak ma paliwo w baku... może to niewiele ale 10 litrów wlałem więc chyba powinno wystarczyć... tak czy inaczej nie nie ma napięcia na wtyczce do pompki paliwa

[ Dodano: 03 Cze 2009 15:25 ]
uszkodzony jest przekaźnik pompy paliwa... póki co nie mam zamiennika więc temat zawieszam

[ Dodano: 06 Cze 2009 17:54 ]
przekaźnik kupiony okazyjnie za 10zł :grin:
pompki pracują lecz problem nie do końca rozwiązany... auto nie zapala na benzynie na ciepłym silniku. na zimnym zapala od ręki. gdy na rozgrzanym odpalę auto na gazie i przełączę na benzynę, pracuje normalnie... zacznę coś z tym robić dopiero po sesji w szkole i mam nadzieję że jeśli będzie taka potrzeba uzyskam od was pomoc...
Ostatnio zmieniony sob cze 06, 2009 17:56 przez webster1987, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 237 gości