Czy nie pali za dużo?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kuntekinte
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: ndz gru 12, 2004 02:13
Lokalizacja: Piła,Bialystok,Galway
Kontakt:

Post autor: Kuntekinte » wt sty 17, 2006 16:41

Pinhead pisze:Wszystko zależy jak kto jeździ. Można 1.4 spalić 8 a można i 14l/100.

Niby jak te 14 L spalic?chyba że dziure w zbiorniku zrobisz.


Squad nocne mary :satan:

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » wt sty 17, 2006 17:00

Wystarczy miasto i spod każdych świateł ruszać z gazem w podłodze a na prostej trzymać go na 4000-4500rpm żeby mieć "moc pod kontrolą" :helm:


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
Kuntekinte
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: ndz gru 12, 2004 02:13
Lokalizacja: Piła,Bialystok,Galway
Kontakt:

Post autor: Kuntekinte » wt sty 17, 2006 17:08

Pinhead pisze:Wystarczy miasto i spod każdych świateł ruszać z gazem w podłodze a na prostej trzymać go na 4000-4500rpm żeby mieć "moc pod kontrolą"

jaką moc.jesli auto jest sprawne to nie jestes w stanie z tego wydusic 14 litrów tak jak i mocy. jeżeli mowisz tu o jakimś ekstrmalnych wyjatkach to tak samo mozna napsiac ze 2.0 wezmie 25litrów a to tez jest nie mozliwe


Squad nocne mary :satan:

michal_thcv
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 20:32
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: michal_thcv » wt sty 17, 2006 18:44

Mój 1,4 pali 10-12. Nie wiem, co mam z nim robić. Silnik OK działa tak jak powinien - oleju nie bierze pracuje równo obroty trzyma, termostat też dobry, może przez opony 185/70/14 zimówki, świece jednoelektrodowe NGK wymieniłem, przewody też nowe, kopułka wygląda na Ok pracuje tak jak, powinien - ale czy można wyregulować żeby zejść, chociaż do 10 na mieście. Zdaje mi się, że jeżdżę normalnie. Może mam instalację dupną - nie mam pojęcia. Bo jeśli chodzi o regulację to, co macie na myśli. Zapłon,.... I co dalej, da się samemu coś podregulować. Pali mi tak dużo a muł straszny. Dodam jeszcze, że jak zimny to dodam więcej gazu to tak jak by go zalewało, hamowało,? Jak się rozgrzeje to wcale nie jest lepiej.



Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » wt sty 17, 2006 18:49

michal_thcv pisze:Mój 1,4 pali 10-12. Nie wiem, co mam z nim robić. Silnik OK działa tak jak powinien - oleju nie bierze pracuje równo obroty trzyma, termostat też dobry, może przez opony 185/70/14 zimówki, świece jednoelektrodowe NGK wymieniłem, przewody też nowe, kopułka wygląda na Ok pracuje tak jak, powinien - ale czy można wyregulować żeby zejść, chociaż do 10 na mieście. Zdaje mi się, że jeżdżę normalnie. Może mam instalację dupną - nie mam pojęcia. Bo jeśli chodzi o regulację to, co macie na myśli. Zapłon,.... I co dalej, da się samemu coś podregulować. Pali mi tak dużo a muł straszny. Dodam jeszcze, że jak zimny to dodam więcej gazu to tak jak by go zalewało, hamowało,? Jak się rozgrzeje to wcale nie jest lepiej.
Mój 1,4 też zimą tyle palił (kiedy miałem)... Koles kupił niedawno i też tyle pali... Więc dla mnie to norma...


[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]

Awatar użytkownika
inters
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn mar 20, 2006 00:25
Lokalizacja: Grójec
Kontakt:

Post autor: inters » czw gru 28, 2006 02:36

Kuntekinte pisze:
Pinhead pisze:Wszystko zależy jak kto jeździ. Można 1.4 spalić 8 a można i 14l/100.

Niby jak te 14 L spalic?chyba że dziure w zbiorniku zrobisz.
e tam. ja mam golfa 1 z silnikiem 1,1 na gaźniku. teraz w zimę pali od 12 do 15l /100km jak się spokojnie jeździ. lata na trasie ok. 7km w jedną stronę i po kliku godzinach 7km spowrotem. nie ma się okazji dobrze rozgrzać. nie dość że dużo pali to jeszcze nie ma prawie w co jechać. na analizatorze spalin jest wszystko dobrze a auto nie jedzie jak trzeba. gaźnik regenerowany, nowe świece, przewody, kopułka z palcem.zmierzyłem mu ciśnienie. hahaha ma po 6bar na cylindrach. przed chwilą zarebrałem silnik i wymieniam pierścionki bo to do h.... nie podobne. zdrowy powinien mieć od 10 do 15bar.
ciekawe co z tego będzie. pozdr Piotr


inters

seba11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:06
Lokalizacja: elbląg

Post autor: seba11 » czw gru 28, 2006 18:30

Mój gofer 2e teraz w mieście przy spokojnej jeździe łyknie 11l,
a do pracy mam jakieś 30km i jak spokojnie jade 90-100km/h bez szaleństw to łyka 7 do 8, ale ostatnio groziło mi spuźnienie i musiałem depnąć średnio 160 to wzioł mi 11l, i cały czas była decha i decha. pisze oczywiście o wskazaniach kompa, a ztego co kiedyś liczyłem to u mnie dobrze wskazuje.



bartas_pn
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt sty 31, 2006 19:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bartas_pn » czw gru 28, 2006 19:16

moj kumpel mial vento 1.8 gt, caly czas decha decha i tylko decha, cieszyl sie jak mial spalanie 13-14 :)


+ za pomoc

Awatar użytkownika
WilQ
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 13:48
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: WilQ » pt mar 16, 2007 16:45

Kuntekinte pisze:
Pinhead pisze:Wszystko zależy jak kto jeździ. Można 1.4 spalić 8 a można i 14l/100.

Niby jak te 14 L spalic?chyba że dziure w zbiorniku zrobisz.
Spalisz i więcej jeżeli bedziesz go dusił


http://rapidshare.com/files/12664559/Golf_III_by_WilQ.wmv.html ----------> Filmik Golf by Wilq

Awatar użytkownika
inters
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn mar 20, 2006 00:25
Lokalizacja: Grójec
Kontakt:

Post autor: inters » sob mar 17, 2007 11:50

Witam
zrobiłem silnik, po 10bar na cylindrze, i nic to nie dało. nie poradziłem sobie z tym złomem.
Włożyłem diesle 1,4d z polo. Teraz pali 4l ON /100km przy takiej samej jeździe. Już mam święty spokój.Dieselek pięknie pasuje do 1,1benzyna. cała przykładka zajęła mi 12 godzin, włącznie z podłączniem świec żarowych tak jak jest to zrobione oryginalnie.
Jak ktoś chce to powiem jak i co po kolei robić. Pozdrawiam Piotr


inters

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 311 gości