Opinie na temat G60

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Walus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
Lokalizacja: Piaseczno / W-wa

Opinie na temat G60

Post autor: Walus » pn cze 01, 2009 16:44

Panowie planuje zakup Golfa G60 a slyszalem rozne opinie na temat tego ze to wadliwe auta i ze sie psuja. Auto chce uzytkowac na codzien nawet i w zime a nie ukrywam ze wyjazdy na tory oraz inne wscieki takze i moje pytanie brzmi jak to sie ogolnie sprawuje czy faktycznie sa jakies makabryczne problemy czy kompresor jest trudny w utrzymaniu. Czytalem troche na temat ale przewaznie to jak usunac usterki.

jesli moj temat jest w nie odpowiednim dziale prosze o przeniesienie.

Pozdrawiam


White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » pn cze 01, 2009 17:43

Z tego co się pisze na forum, to kompresory są słabe, ale przecież dasz do regeneracji to długo pojeździsz...

A co do mocy to wiadomo :) 160KM w MK2 robi swoje...

Poza kompresorem to wszystko jak w normalnym Golfie. G60 bardzo dużo pali, więc jeździć nim na co dzień to droga sprawa, a LPG to chyba nie masz zamiaru włożyć...


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » pn cze 01, 2009 17:59

jedze golfem g60 od 3 lat zregenerowałm kompresor i jezdze na org kólku, i smigam nie miałem wiekszych problemów z nim... no raz mi pompa paliwowa sie spaliła.... po zatym z silnikiem i układem napedowym nie miałem zadnych problemów... olej i filtry sie w pore wymienia i sie jezdzi... dam ci rade jesli masz wybór to kupuj g60 w jak najwiekszym stopniu orginalnosci....



Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » pn cze 01, 2009 18:24

Xabingo pisze:G60 bardzo dużo pali,
Jeździłeś G że wiesz? Poprzyj dowodami. :chytry:



Awatar użytkownika
Walus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
Lokalizacja: Piaseczno / W-wa

Post autor: Walus » wt cze 02, 2009 09:21

http://moto.allegro.pl/item650532486_go ... _ceny.html konkretnie ten egzemplarz


White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082

KOSIARZ1023
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob sty 19, 2008 15:49
Lokalizacja: WSE

Post autor: KOSIARZ1023 » wt cze 02, 2009 09:40

Witam
U mnie spalanie wynosi około 10 po mieście 9 w trasie i gdy się mocno ciśnie to 15-18(bardzo mocno). gdy się chce to można zejsc do 7 ale gdy zaczął mnie wyprzedzac lublin to przestałem byc oszczedny. Dosc droga jest eksploatacyjna (oleje, świece , części zamienne) i nie warto isc na skróty jeśli chcesz utrzymac auto w dobrej kondycji. Do tej pory nie miałem z nim praktycznie żadnych problemów.

Tak poza tematem linka prędkościomierza w golfie jest taka sama jak w corrado? Lub może ktoś wie gdzie można dostac taniej. (nowa 220zł w płocku i trzeba czekac dwa tygodnie)
Dlaczego w tym golfie do którego podałeś link nie widac silniczka krokowego (chyba ze jest tam gdzieś schowany) filtr węglowy chyba też ma wyrzucony.
Ostatnio zmieniony wt cze 02, 2009 09:56 przez KOSIARZ1023, łącznie zmieniany 1 raz.



Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » wt cze 02, 2009 09:48

Xabingo pisze:G60 bardzo dużo pali
u mnie spalanie przy spokojnej jezdzie mieszanej 7l trasa , trasa róznie od80-170km/h 8.3 l , gazu na trasie 10l przy 120-180km/h miasto przy bucie 13.5l .... rózne sa opinie o spalaniu.... mozliwe ze i 15 pali u mnie tez tyle palił przy walnietej sondzie.. :helm:



maciej712
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: śr kwie 08, 2009 17:53
Lokalizacja: RADOM
Kontakt:

Post autor: maciej712 » wt cze 02, 2009 18:46

hmm zastanawia mnie to co jest napisane w treści aukcji że G daje 1,0 a po dotarciu 1,2 Bara chyba kólko zmienione ... ale na małym kólku 170 KM ??



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt cze 02, 2009 19:54

KOSIARZ1023 pisze: Tak poza tematem linka prędkościomierza w golfie jest taka sama jak w corrado? Lub może ktoś wie gdzie można dostac taniej. (nowa 220zł w płocku i trzeba czekac dwa tygodnie)
Corrado ma impulsatory do liczników (nowsze modele). Tam linki nie ma. W pierwszych g60 jakie wychodziły była linka taka jak w golfie g60. Ta linka jest droga, bo to jest do skrzyni 02A i bardzo rzadko była stosowana (głównie impulsator tam wchodzil)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt cze 02, 2009 19:58

Mam taką nową linke na zbyciu za 0,5L %% oddam, sorry za OT



g60
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt maja 11, 2007 19:00
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: g60 » wt cze 02, 2009 20:22

Walus pisze:slyszalem rozne opinie na temat tego ze to wadliwe auta i ze sie psuja.
Nic sie nie psuje, jak sie o to dba, moje G po 5 latach użytkowania (w tym 3 rajdowo!!!) po rozebraniu okazało sie być w stanie idealnym,dlatego do rajdówki powędrował 20V T a G60 czeka na nową bude w wersji RALLY



Awatar użytkownika
marek orzech
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 14:22
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: marek orzech » śr cze 03, 2009 17:41

jezdze g juz ponad rok, eksploatuje auto na codzien, bywa ze nawet po 100 km dziennie. I stwiedzam jak sie dba tak jak o kazde auto to sie nic nie dzieje, choc wiadomo samochod juz ma pare wiosenek i trzeba byc gotowym ze moze sie cos zdazryc
z samym kompresorem tez nie ma problemu pamietajac o podstawowych zasadach jak temp oleju i na czas wykonana regeneracja:)



Edition-Man
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 11:57
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Edition-Man » sob cze 06, 2009 01:07

G60 Kompressor nie jest taki zly jak sie slyszy to jest wszystko kwestja pielegnacji.
Kumpel mial Golfa G60 i pszelecial nim 200tkm i byl ten kompressor dalej kompletnie orginalny, tylko ze on zawsze powoli jezdzil asz motor mial 80 Stponi Temperatury oleju i dopiery w tedy mu po garach dawal a pod koniec zawsze ostatnie 2 kilometry powoli jechal zeby sie znowu olej shlodzil i Kompressor.



Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » sob cze 06, 2009 10:17

Edition-Man pisze:Kumpel mial Golfa G60 i pszelecial nim 200tkm i byl ten kompressor dalej kompletnie orginalny, tylko ze on zawsze powoli jezdzil asz motor mial 80 Stponi Temperatury oleju i dopiery w tedy mu po garach dawal a pod koniec zawsze ostatnie 2 kilometry powoli jechal zeby sie znowu olej shlodzil i Kompressor.
I dobrze robił, tylko debile cisną na zimnym silniku...


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości