Temperatura.....Jak wymienić termostat w VW Golf 1.9 TD
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Temperatura.....Jak wymienić termostat w VW Golf 1.9 TD
Witam wszystkich od niedawna jeżdżę golfem III 1.9 TD martwi mnie temperatura silnika ponieważ maksymalnie grzeje się on do ok 60 - 67 stopni. Więc mam pytanie czy to normalne bo wydaje się że powinna być ok 90 stopni dlatego chcę wymienić termostat....proszę o pomoc?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Jeżeli termostat nie jest w pozycji zamknietej (gdy temperatura jest niska) to woda krązy po całym obiegu, równiez przez chłodnicę i niestety temperatura nie podniesie się do krańcowych górnych przedziałów bo płyn zostaje schłodzony. No i ogrzewanie jest takie sobie i wszystko co z tym związane.Michnik pisze:A jeszcze jedno: jakie są skutki złego działania termostatu? Oczywiście zapewne negatywne
Jezeli się mylę to poprawcie mnie.
- j_jasiu
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
- Kontakt:
To chyba w samym gaźniku (ale pierwsze słysze o czymś takim), ssanie automatyczne jest np w gaźniku pierburg 2EE (silnik 1.6 PN), bo jeżeli chodzi o normalny termostat to jest on w pompie wodnej i kosztuje od 24 - 50 PLN w zależności od firmy. Ja kupiłem niemiecki za 30 PLN.r30q pisze:ok a jeszcze jedt cos takiego w mk2
TERMOSTAT GAŹNIKA: 1.6-1.8 GAŹNIK; DO SSANIA AUTOMAT - 182zl
nie znam sie na mk2 i nei wiem ktore maja ssanie automatyczne ?
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
NO tak tylko jakie są negatywne skutki? No bo to, że silnik chłodniejszy to nie lepiej?mar_tec pisze:Jeżeli termostat nie jest w pozycji zamknietej (gdy temperatura jest niska) to woda krązy po całym obiegu, równiez przez chłodnicę i niestety temperatura nie podniesie się do krańcowych górnych przedziałów bo płyn zostaje schłodzony. No i ogrzewanie jest takie sobie i wszystko co z tym związane.Michnik pisze:A jeszcze jedno: jakie są skutki złego działania termostatu? Oczywiście zapewne negatywne
Jezeli się mylę to poprawcie mnie.
BRAK SUPER HIPER OGRZEWANIA W GOLFIKU !!!Michnik pisze:NO tak tylko jakie są negatywne skutki? No bo to, że silnik chłodniejszy to nie lepiej?mar_tec pisze:Jeżeli termostat nie jest w pozycji zamknietej (gdy temperatura jest niska) to woda krązy po całym obiegu, równiez przez chłodnicę i niestety temperatura nie podniesie się do krańcowych górnych przedziałów bo płyn zostaje schłodzony. No i ogrzewanie jest takie sobie i wszystko co z tym związane.Michnik pisze:A jeszcze jedno: jakie są skutki złego działania termostatu? Oczywiście zapewne negatywne
Jezeli się mylę to poprawcie mnie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości