Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 31, 2009 08:37

finch pisze:Może ktoś się spotkał z takim problemem?
No właśnie ja przerabiałem ten temat i powiem Ci,że to właśnie chodzi o tą kompresję :chytry: .
finch pisze:Zimą zwaliłbym to na brak kompresji i w ogóle ale teraz temperatury są daleko od zera
Hmm :-k ,jak mam to rozumieć,że niby na zimę kompresja idzie spać,a na lato powraca :grin: ? Przecież sam napisałeś,że problem powstaje po nagrzaniu się silnika gdy świece już nie grzeją,więc temperatura otoczenia nie ma wpływu na odpalanie silnika,jedynie na czas jego ostygnięcia :bigok:
Zrób pomiary ciśnienia w cylindrach i sprawdź na ciepłym (pracującym) silniku,czy po zdjęciu odmy nie kopci z niej za bardzo :bajer: .



arwam

Post autor: arwam » ndz maja 31, 2009 08:41

finch,

mała kompresja , lejące końcówki wtryskiwaczy, zły kąt wtrysku, lub kończąca się pompa wtryskowa.
takie przyczyny mogą być dlautrudnionego rozruchu na ciepło.
u ciebie stawiam na kąt wtrysku lub końcówki wtryskiwaczy



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 31, 2009 09:01

arwam pisze:u ciebie stawiam na kąt wtrysku lub końcówki wtryskiwaczy
Ale gdyby miał dobrą kompresję,to na lekko podlewających wtryskach lub przestawionym kącie wtrysku,po nagrzaniu też by palił,skoro na zimnym nie ma problemu...



arwam

Post autor: arwam » ndz maja 31, 2009 23:17

Michaś_1977,

nie do końca tak jest ale w większości przypadków tak jak mówisz



finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Post autor: finch » pn cze 01, 2009 03:21

michaś maiłem na myśli że zimą złe palenie zwaliłbym na kompresje a nie jej zmiany ;). Wiem że w silniku był zmieniany rozrząd może coś nie jest tak ustawione, i pompa mnie martwi bo jest cała "spocona" nie wiem czemu ale coś mi podpowiada że problem leży w układzie wtryskowym... <myśli>


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

arwam

Post autor: arwam » pn cze 01, 2009 05:11

finch, zobacz czy jak wyciągniesz przyspieszacz czy będzie lepiej palić



finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Post autor: finch » pn cze 01, 2009 09:02

arwam jakbyś zgadł, pali lepiej. Przykładowo jak potrzebuje ze 4 obroty wału żeby zapalić bez przyśpieszacza to z przyśpieszaczem pali po dwóch. Co to znaczy? :-k


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn cze 01, 2009 09:23

Że trzeba poluzować 4 śróby trzymające pompe i pochylic ją w strone silnika, tak z milimetr, w miejscu, w którym pompa wchodzi w osłone rozrządu masz znak, dla odniesienia, na pompie masz nadlew, a na osłonie jest nacięcie.

[ Dodano: 01 Cze 2009 09:25 ]
albo uszczelnić pompe :] +mod łukiego

[ Dodano: 01 Cze 2009 09:26 ]
bo jak ci cieknie pompa to wewnątrz napewno nie trzyma fabrycznego cisnienia, z tąd też rozjechany kąt wtrysku

[ Dodano: 01 Cze 2009 09:31 ]
Śróby mocujące pompe dokręcasz momentem 25Nm



finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Post autor: finch » pn cze 01, 2009 14:13

t0mal :prayer: wielkie dzięki bałem się że komprecha siedzi. Zadzwonię do znajomego on jest dobrym mechanikiem(za wtrysk sam się wolę nie brać) i poproszę żeby mi wtrysk ustawił i do rozrządu zajrzał jeszcze przy okazji bo może ktoś coś popaprał przy zmianie paska ;-k ??. W każdym bądź razie jeszcze raz wielkie dzięki.


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

arwam

Post autor: arwam » wt cze 02, 2009 09:31

t0mal pisze: +mod łukiego
o ile już to bardzo delikatnie bo potem będzie słaby w górnych obrotach i będzie więcej palił



ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » wt cze 02, 2009 20:48

jakie będą objawy niedomykającego sie zaworu (rozważam opcje skrzywionego, bo kiedyś przeskoczył mi rozrząd i troszkę sie silnik zaparł) i najwazniejsze czy wyjdzie to na pomiarze kompresji??


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

arwam

Post autor: arwam » wt cze 02, 2009 21:26

ronuch,

będzie takie fukanie albo w dolocie albo wyraźne mocniejsze pojedyncze podmuchy z wydechu



finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Post autor: finch » wt cze 02, 2009 21:38

ronuch logika ;) jeżeli zawór się pokrzywił -> nie dolega do gniazda w głowicy. Jeżeli nie dolega do gniazda znaczy że cylinder jest nie szczelny, a jeżeli cylinder jest nie szczelny to??


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » wt cze 02, 2009 21:44

ok czyli na dniach bede mierzyl, ale narazie musze doprowadzic go do ladu bo konczy mi sie przeglad (tzn powycierac przecieki :grin: )
Ostatnio zmieniony wt cze 02, 2009 21:46 przez ronuch, łącznie zmieniany 1 raz.


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość