Silnik nie równo chodzi na Pb95, na Pb98 jest ok

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Silnik nie równo chodzi na Pb95, na Pb98 jest ok

Post autor: chmurapawel » ndz maja 31, 2009 08:48

Jak w temacie silnik szrpie na wolnych obrotach na bezynie Pb95, pisałem juz wczesniej o moich problemach w tym temacie

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=238451

lecz nikt nie mół mi pomuc. Wiec wczoraj tankowałem samochód do pełna i pomyślałem sobie że zatankuje Pb98. Noi po kilku kilometrach samochód zaczoł lepiej chodzić. Po zrobieniu 40km wolne obroty praktycznie nie faluja. Dlaczego tak jest?
Ostatnio zmieniony ndz maja 31, 2009 09:15 przez chmurapawel, łącznie zmieniany 1 raz.



ZS12

Post autor: ZS12 » ndz maja 31, 2009 09:32

jeśli tankujesz na tej samej stacji może mają jakieś lipne paliwo



Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » ndz maja 31, 2009 09:34

ale tankuje to paliwo do przynajmniej 4 różnych samochodów i jest ok. Tylko w moim jest nie tak



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz maja 31, 2009 10:30

chmurapawel, dopisz jeszcze parę szczegółów, bo w wykazie silników GX może być na k-jetronicu lub ke- jetronicu. Więc czy ma sondę lambda? A co do otworu o którym piszesz w porzednim temacie to może fotka, albo jakiś rysunek o co chodzi. Może zanim znajdziesz rozwiązanie wlej jakiegoś płynu do paliwa do czyszczenia układu wtryskowego, typu STP czarny


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » ndz maja 31, 2009 13:23

mam sonde, którą już wymieniłem. Poprawy nie było.

Środek właśnie zamówiłem STP czarny

Otwór o który mi chodzi to regulacja CO tak pisze przynajmniej w INFO-TECH
Ostatnio zmieniony ndz maja 31, 2009 19:41 przez chmurapawel, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: C4NC3R » pn cze 01, 2009 17:46

chmurapawel, wyższa liczba oktanowa sprawia że spalanie mieszanki nie odbywa się w sposób stukowy, co jest pozytywne dla silnika i to może dlatego silnik pracuje lepiej :bigok:


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » pn cze 01, 2009 18:20

nie wiem ale niemoge dojsc co jest, a juz wszystko prawie posprawdzane, bede musiał tankować tylko V-POWER. Wtedy bedzie chyba oki :smoke:



Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: C4NC3R » pn cze 01, 2009 18:30

chmurapawel, jak nie szkoda Ci kasy to tankuj


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » czw cze 04, 2009 17:20

nie chodzi o kase. Chce żeby już chodził ok. Samochód traktuje jako hobby i chce żeby wszystko było igiełka :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 320 gości