Problem z rozrządem 1.8 AAM

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jancik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw lis 10, 2005 17:09
Lokalizacja: Bytom

Problem z rozrządem 1.8 AAM

Post autor: jancik » wt sty 17, 2006 09:44

Mam taki problem.Na moim rozrządzie wg strzałek pasek jest o jeden ząbek przestawiony,a silnik chodzi idealnie co to może być grane.Chcę wymienić pasek i nie wiem czy stary jest założony porawnie czy nie.Pomocy!!!



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt sty 17, 2006 10:01

Jeden ząbek to nie tragedia i benzyniak będzie chodził, gorzej w dieslu. Kup pasek i ustaw rozrząd według książki, tylko nie zapomnij potem sprawdzić zapłonu.



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » wt sty 17, 2006 10:58

Sprawdź srtan paska i kół zębatych.

Trzeba by przełożyć na prawidłowe nastawy (na znaki). A potem ustawić zapłon.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

jancik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw lis 10, 2005 17:09
Lokalizacja: Bytom

Post autor: jancik » wt sty 17, 2006 12:02

Właśnie jestem po wymianie.Strzałki idealnie dopasowane,zapłon ustawiony,a silnik się krztusi i jest o wiele słabszy.Teraz to już zgłupiałem,co tu jest grane??



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » wt sty 17, 2006 13:25

Albo był nieprawidłowo ustawiany zapłon (ja też raz wyjechałem z regulacji i d...., tyle, co przestawiliśmy, o tyle zapłon był za późny, dopiero reset kompa i ponowna regulacja i dopiero było ok).
Możesz mieć np. uszkodzone (ścięte) kliny ustalające koła pasowe na wale korbowym i waku rozrządu.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

jancik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw lis 10, 2005 17:09
Lokalizacja: Bytom

Post autor: jancik » wt sty 17, 2006 14:21

Zapłon był ustawiony dobrze ,sprawdzony na lampę,ale z tymi klinami to trzeba będzie sprawdzić.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości