napuchnięty wąz w mk2 oraz przerywanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Post autor: Damian3942 » ndz maja 31, 2009 22:17

no to uszczelka ja za naprawe w swoim dałem 350zł acz kolwiek dowiedziałem sie ze mozna taniej... i wlej tam potem płyn nie są drogie a jednak bezpieczniejsze ; :bigok:
oczywiście mowie o cenie razem z planowaniem glowicy bo inaczej nie polecam robić bo zaraz bedzie to samo
Ostatnio zmieniony ndz maja 31, 2009 22:21 przez Damian3942, łącznie zmieniany 2 razy.


passat b5 115KM AZM 2003r

mario1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn paź 27, 2008 22:53
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mario1987 » ndz maja 31, 2009 22:21

uszczelke moge zrobić sam juz robilem 3 miesiące temu.



Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Post autor: Damian3942 » ndz maja 31, 2009 22:23

to zostaje ci kwestia planowania glowicy i wlania płyny chłodniczego ja jeżdze na jakimś dynagelu... i jest ok


passat b5 115KM AZM 2003r

Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » ndz maja 31, 2009 22:25

Oprócz tego napuchniętego węza masz jakieś inne objawy?


Kopci na biało?
Maz w oleju koloru kawy z mlekiem ?
Podnoszący się stan oleju ?
Bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym ?
Ślady oleju w zbiorniczku wyrównawczym ?



Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Post autor: Damian3942 » ndz maja 31, 2009 22:29

jawirax pisze:Oprócz tego napuchniętego węza masz jakieś inne objawy?


Bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym ?
Ślady oleju w zbiorniczku wyrównawczym ?
bąbelków są bo pisał
a ślady oleju nie ma tez pisał :P


passat b5 115KM AZM 2003r

mario1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn paź 27, 2008 22:53
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mario1987 » ndz maja 31, 2009 22:31

do tego jeszcze na biało w ostatnim czasie troche dymnie ;/
tak teraz sobie pomyslalem o przekladce silnika. moze ktos z was ma na sprzedaż w dobrej cenie



Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Post autor: Damian3942 » ndz maja 31, 2009 22:35

no to raczej na pewno uszczelka ci poszła a o silniku moze cos na allegro znajdziesz


passat b5 115KM AZM 2003r

mario1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn paź 27, 2008 22:53
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mario1987 » ndz maja 31, 2009 22:40

ogolnie to mam 1.3 na gazniku i lpg. jaki silnik moglbym wsadzic zeby robic najmniej rzeźby i gazik działał

[ Dodano: 02 Cze 2009 14:41 ]
pytanie za 100 ptk. co zrobic z głowicą czy tylko krawędz czy calość jakie koszty itp. czy uszczelniacze dałbym rade sam wymienic? i teraz jeszcze takie pytanko. troche ot ale w jaki sposob sprawdzic dlaczego swieci mi sie czujnik cis oleju. panewki raczej wykluczam bo ich nie slychac wcale. podejrzewam ze moze gdzies masa z czujnika moze uciekac ale jak to najlepiej sprawdzic



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » wt cze 02, 2009 17:17

pompa moze się kończyć
Najpierw sprawdz czujnik ciśnienia oleju powinien być górnej części głowicy

[ Dodano: 02 Cze 2009 17:18 ]
jakie masz oznaczenie silnika?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

mario1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn paź 27, 2008 22:53
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mario1987 » wt cze 02, 2009 22:26

mowisz o pompie oleju. a czujnik to ten niebieski? bo wlasnie na głowicy mialem troszke nagrzebane w instalacji. i jeszcze pytanko odnosnie czyszczenia ukl chlodzenia. byla tam woda i jest troszke zakamieniony. czym to przeczyscic i jak :P
Ostatnio zmieniony wt cze 02, 2009 22:51 przez mario1987, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » wt cze 02, 2009 23:11

zalej ocet
bedzie smród jak sam chu... ale odpuści ci kamien
dzis juzn ie dam rady sprawdzic jakiej pojemnosci masz ikłąd i jaki roztwor ci zalecic


jjjuuuuttttrrrrroooo :grin:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

mario1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn paź 27, 2008 22:53
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mario1987 » czw cze 04, 2009 15:01

ok i ile go plukac...tzn po ile spuscic i zalac plyn?

[ Dodano: 04 Cze 2009 23:05 ]
uszczelka zrobiona...chodzi ;p. zyskał na mocy ale jeszcze regulacja przedemna

Problem szarpanie niestety nie ustał....nadal to samo
Ostatnio zmieniony pt cze 05, 2009 16:05 przez mario1987, łącznie zmieniany 1 raz.



klapol20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob cze 06, 2009 11:12
Lokalizacja: poznan

Post autor: klapol20 » sob cze 06, 2009 11:21

sprawdziłes palec i kopułke



masuo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: sob paź 04, 2008 14:18
Lokalizacja: Białystok

Post autor: masuo » sob cze 06, 2009 16:53

tez mysle ze uszczelka, i nalej dobrego plynu chlodniczego woda jest do bani :>



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 240 gości