Mały problem z rozrządem.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Mały problem z rozrządem.
Wymieniłem pasek rozrządu (nowy firmy GATES) i pompę wodną (DOLTZ). Po złożeniu okazało się że coś piszczy. Padło na pompę wodną. No to pompa poszła na gwarancję dostałem drugą. Załozyłem i znowu piszczy tylko,że dopiero jak auto się rozgrzeje. No to się wkurzyłem i kupiłem pompę firmy SKF. Założyłem i znowu pisk. Ale dodam ,że piszczy tylko na wolnych obrotach. Myślałem myślałem i wymyśliłem, że założe stary paske rozrządu (pompa jest napinaczem) i o dziwo przestało piszczeć. Znaczy piszczy, ale naprawdę cicho i tylko na talkich obrotach koło 900 obr/min.
Może ktoś mi powie co może być przyczyną?? Pasek rozrządu był lipny, czy może któreś kółka są wyjechane i nie tak to chodzi. Bo teraz nie wiem co zrobić. Czy zostawić to na starym pasku (jest jeszcze w miarę dobry, żednych pęknięć, ani wyjechanych zębów) czy kupić nowy, czy co zrobić. Nie wiem czy jest sens kupować nowy, bo jak będzie to samo, to mnie szlag trafi. No i ktoszkę z kasą już krócho się zrobiło przez te piszczenie. Poradźcie mi.
Może ktoś mi powie co może być przyczyną?? Pasek rozrządu był lipny, czy może któreś kółka są wyjechane i nie tak to chodzi. Bo teraz nie wiem co zrobić. Czy zostawić to na starym pasku (jest jeszcze w miarę dobry, żednych pęknięć, ani wyjechanych zębów) czy kupić nowy, czy co zrobić. Nie wiem czy jest sens kupować nowy, bo jak będzie to samo, to mnie szlag trafi. No i ktoszkę z kasą już krócho się zrobiło przez te piszczenie. Poradźcie mi.
to też jest wazne, i to warto sprawdzićrurov pisze:Okazało się że miałem za bardzo napiety pasek rozrządu.
Ostatnio zmieniony wt sty 17, 2006 07:18 przez misiek, łącznie zmieniany 1 raz.
...
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Dzisiaj doszedłem, co jest przyczyna piszczenia paska jak auto się rozgrzeje.
A mianowicie. Jak auto jest zimne pasek jest taki luźny, że prawie sam spada z kółka rozrzadu jak się go pociągnie. Natomiast jak autko się rozgrzeje, to pasek robi się tak caisny, że cięzko go obrócić juz nie o 90 stopni, ale nawet o 45.
Co może być przyczyna tego stanu rzeczy. Pasek róznież był załozony stary i też tak się działo. Miał ktos taki przypadek?? Albo ma jakiś pomysł co z tym zrobić??
Kupić nowy pasek, czy jest coś innego przyczyną??
A mianowicie. Jak auto jest zimne pasek jest taki luźny, że prawie sam spada z kółka rozrzadu jak się go pociągnie. Natomiast jak autko się rozgrzeje, to pasek robi się tak caisny, że cięzko go obrócić juz nie o 90 stopni, ale nawet o 45.
Co może być przyczyna tego stanu rzeczy. Pasek róznież był załozony stary i też tak się działo. Miał ktos taki przypadek?? Albo ma jakiś pomysł co z tym zrobić??
Kupić nowy pasek, czy jest coś innego przyczyną??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 314 gości