palen pisze:Ten "Bałwanek" o którym pisałeś jest podstawowym elementem do wymiany z amortyzatorami... Sam wymieniałem amorki to wiem
Ten bałwanek broni amortyzator przed dobijaniem do końca stąd te tłuczenie przy większym załadunku. A co do tulejek w tylnej belece, to można je ocenić na "oko" w jakim są stanie: jeśli są popękane itp należy je wymienić... Myślę że u ciebie to ten BAŁWANEK jest winny, bo jeśli były by to tuleje to stukało by cały czas!!
Szkoda, że tego wcześniej nie wiedziałem

Teraz będę musiał znów zapłacić mechanikowi jak za wymianę amortyzatorów

przy zakładaniu odbojów. Nie chciałem inwestować w samochód ale widzę, że trzeba będzie

Zastanawiam się czy może przy okazji i sprężyn nie wymienić. Mają już swoje 10 lat i pewnie też nie długo polecą a widziałem takie na allegro po 71 zł/sztuka. Co o tym sądzicie ??