145 km/h i ani kilometra wiecej...;/

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lenczek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt sty 27, 2009 19:48
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

145 km/h i ani kilometra wiecej...;/

Post autor: lenczek » ndz maja 31, 2009 09:27

Witam.

Nie wiem czego to wina... ale moja Golfina z silnikiem AAZ (pin+turbo+KAT out) ciagnie tylko do 145km/h...potem to juz chyba musialoby byc z gorki zeby osiagnac wieksza predkosc ;D

dodam moze jeszcze, ze to 140 osiaga dosc szybko i przyjemnie... ale po osiagnieciu 140 km/h tak jakby sciana stala i koniec : D

to jakies odciecie jest czy co ?? bo nie wiem co z tym wogole zrobic...
a moze po prostu ten typ tak ma ?? :D i niczego wiecej nie wycisne..?
Ostatnio zmieniony ndz maja 31, 2009 09:29 przez lenczek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
KanedA
Grupa Śląsk
Grupa Śląsk
Posty: 687
Rejestracja: śr lip 09, 2008 12:13
Lokalizacja: RadzionkóVW
Kontakt:

Post autor: KanedA » ndz maja 31, 2009 10:05

dziwne... bez pin'a i innych modyfikacji... w dodatku na lekko (wtedy chyba) popękanej głowicy, a mogło jeszcze trochę bez problemu... :

Obrazek

Turbo zdrowe masz?

Pozdro,
Ostatnio zmieniony ndz maja 31, 2009 10:06 przez KanedA, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Audi A4 B9 CMYC - Daily drive
MK3 Variant ARL++ Daily Drive 23XKM4XXNm - był...
MK3 VR6 ABV Syncro US - był... ale już nie ma...

Stowarzyszenie Volkswagen Klub Polska #411

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » ndz maja 31, 2009 10:36

Jakie masz wtedy obroty? Do jakiej predkosci/obrotow idzie na nizszych biegach?



Awatar użytkownika
prezes0420
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: sob lis 01, 2008 23:49
Lokalizacja: Milicz
Kontakt:

Post autor: prezes0420 » ndz maja 31, 2009 11:22

Witam miałem dokładnie to samo tyle że w Golfie MK2 135 km dość szybko i momentalnie koniec-przy tym miałem nisko pedał gazu na wolnych obrotach tak gdzieś jakby był do połowy wciśnięty(po prostu wisiał). Okazało się że ktoś grzebał przy regulacji max wychylenia dźwigni gazu(zaznaczone na zdjęciu poniżej) jak się dobrze przyjrzałem to było widać na niej gdzie się opierała kiedyś na śrubie a gdzie po przestawieniu. (przy 145 masz już pedał w podłodze?)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



lenczek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt sty 27, 2009 19:48
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

Post autor: lenczek » ndz maja 31, 2009 13:34

przy 145 masz już pedał w podłodze?
tak mam w podlodze...
Do jakiej predkosci/obrotow idzie na nizszych biegach?

obroty przy 140 ponad 4k..ciezko powiedziec dokladnie, ale nie bylem w stanie patrzyc na obrotomierz i na droge....

na 4-ce smialo do 120 go rozbujam...
Turbo zdrowe masz?
hmm ...wskaznik mam to niby labuje 1.1-1.2 bara tak jak ustawialem....oleju silnik nie lyka czyli i turbina chyba tez nie.... no ale fakt.., ze slysze SWIST jak sie zalacza turbina :D kumpel sie smial jakby policja siedziala pod maska :D

a tak to nie wiem co moge wam wiecej opisac...

czarny dym pojawia sie tylko do czasu dmuchniecia turbiny......przy jezdzie "umiarkowanej" w ogóle nie ma dymu....
Ostatnio zmieniony ndz maja 31, 2009 13:49 przez lenczek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
KanedA
Grupa Śląsk
Grupa Śląsk
Posty: 687
Rejestracja: śr lip 09, 2008 12:13
Lokalizacja: RadzionkóVW
Kontakt:

Post autor: KanedA » ndz maja 31, 2009 14:16

lenczek pisze:obroty przy 140 ponad 4k..
:-k może sprzęgło zaczyna się delikatnie ślizgać? u mnie takie objawy były przy 160 km/h... przy tej prędkości kończyły się obroty, a jak widać na zdjęciu trochę wyżej - gdy było zdrowe sprzęgło - to można jeszcze troszkę

Pozdro,


Obrazek
Audi A4 B9 CMYC - Daily drive
MK3 Variant ARL++ Daily Drive 23XKM4XXNm - był...
MK3 VR6 ABV Syncro US - był... ale już nie ma...

Stowarzyszenie Volkswagen Klub Polska #411

Awatar użytkownika
DJ_Mouse
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: wt lut 22, 2005 20:33
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: DJ_Mouse » ndz maja 31, 2009 14:27

hmm...KanedA, a jaka skrzynia jest spięta z Twoim silnikiem?

Kurde, na mam 4T i przy 180 km/h jest dokładnie tyle co na fotce u Ciebie...


VW GOLF mk1 81' 1.8T AGU ++
SEAT TOLEDO 1M 01' 1.9 TDI ARL 150KM

Awatar użytkownika
KanedA
Grupa Śląsk
Grupa Śląsk
Posty: 687
Rejestracja: śr lip 09, 2008 12:13
Lokalizacja: RadzionkóVW
Kontakt:

Post autor: KanedA » ndz maja 31, 2009 14:50

DJ_Mouse, hmmm... ori z AAZ dla MK3... nie pamiętam oznaczeń, teraz sobie leży w warsztacie, podskoczę to spiszę numery :)

Pozdro,


Obrazek
Audi A4 B9 CMYC - Daily drive
MK3 Variant ARL++ Daily Drive 23XKM4XXNm - był...
MK3 VR6 ABV Syncro US - był... ale już nie ma...

Stowarzyszenie Volkswagen Klub Polska #411

Awatar użytkownika
prezes0420
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: sob lis 01, 2008 23:49
Lokalizacja: Milicz
Kontakt:

Post autor: prezes0420 » ndz maja 31, 2009 15:24

Jeżeli 145 km jest pedał w podłodze (kopci przy tej prędkości czy nie?) jeżeli nie kopci to sprawdź naciągniecie linki gazu i czy nikt nie grzebał przy regulacji od max wychylenia cięgna gazu.



lenczek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt sty 27, 2009 19:48
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

Post autor: lenczek » ndz maja 31, 2009 17:09

wlasnie nie kopci.....a pedal w podlodze..czyli ktos mogl cos grzebac...lookne potem : d



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz maja 31, 2009 17:59

przyjrzyj sie jeszcze regulacji w miejscu oparcia pancerza linki na łapie pomy.


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

lenczek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt sty 27, 2009 19:48
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

Post autor: lenczek » ndz maja 31, 2009 19:04

DSC00237.JPG
o tym mowisz ?



Awatar użytkownika
prezes0420
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: sob lis 01, 2008 23:49
Lokalizacja: Milicz
Kontakt:

Post autor: prezes0420 » ndz maja 31, 2009 19:08

to znaczy o śrubę do regulacji ze zdjęcia mi chodzi



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz maja 31, 2009 20:30

sparwdz czy przy wcisnięciu pedału gazu w podłoge dzwignia gazu opiera się na śrubie max obrotów.


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 65 gości