Drganie nadwozia podczas jazdy VW Sharan 2002 BLAGAM O POMOC
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
co do tej podpory to na allegro znalazlem cos takiego:
http://www.allegro.pl/item573147117_loz ... alaxy.html
wiec wyglada na to ze jest jak cos to tez sie wymieni.
http://www.allegro.pl/item573147117_loz ... alaxy.html
wiec wyglada na to ze jest jak cos to tez sie wymieni.
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
to jest podpora od 1996 do 2000r. Musisz sprawdzic dokładnie czy u ciebie wystepuje.
Jak masz dobrego mechanika podjedz, jak rozbierze to sprawdzi podpore i półoś.
Czytam już dłuższy czas twój temat i wiem że masz problem już długo, Bo to już nie pierwszy z tym związany.
Mam nadzieje że już nie długo sie z tym uporasz
Jak masz dobrego mechanika podjedz, jak rozbierze to sprawdzi podpore i półoś.
Czytam już dłuższy czas twój temat i wiem że masz problem już długo, Bo to już nie pierwszy z tym związany.
Mam nadzieje że już nie długo sie z tym uporasz
no i chyba czas wrocic do tematu. wlasnie wrocilem od polskiego warsztatu, sprawdzili amorki i przednie nie sa idealne ale jeszcze dobre. przejechalem sie z jednym z mechanikow i poczul, ze rzeczywiscie cos drga jak sie jedzie po delikatnie nierownej drodze. pytalem o poloske i powiedzial, ze jak sie podniesie auto z jednej strony, odpali i wrzuci bieg to bedzie drgac. tak wiec wykluczyli poloske. jedyne co poradzili to zebym zmienil kola. duzo bym dal zeby ktos wreszcie stwierdzil co mu dolega. jade zaraz na zbieznosc, moze cos pokaze. ale powiedzcie mi czy jezeli sa to kola to czy te drgania sa caly czas odczuwalne czy bardziej jak sie po dolkach jezdzi?
[ Dodano: 02 Cze 2009 17:54 ]
bylem na geometrii i okazalo sie ze tylne lewe kolo nie miesci sie w przepisowych odchylkach. Czemu??? Ktos moze za*ebal zdrowy dzwon. Powiedziano mi ze nie ma zadnych srub co to reguluja ale popuscili sruby wahacza i lyzka do opon zaparli i zakrecili. Pomoglo, juz miesci sie w normie. Jest teraz znacznie ciszej ale drgania jak byly tak dalej sa.
[ Dodano: 02 Cze 2009 17:54 ]
bylem na geometrii i okazalo sie ze tylne lewe kolo nie miesci sie w przepisowych odchylkach. Czemu??? Ktos moze za*ebal zdrowy dzwon. Powiedziano mi ze nie ma zadnych srub co to reguluja ale popuscili sruby wahacza i lyzka do opon zaparli i zakrecili. Pomoglo, juz miesci sie w normie. Jest teraz znacznie ciszej ale drgania jak byly tak dalej sa.
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
jeśli by to były koła to by było to cały czas, nie tylko na dołkach, dołki nie maja nic do kół.
Może jednak wina leży po stronie jakiegoś właśnie dzwonu
A opon nie ząbkuje ani nie tnie?
Ja bym stawiał na te półosie, najlepiej sprawdzić je na rolkach, np. hamowni i wtedy zobaczyć co sie z nimi dzieje.
To wszystko są koszty których nikt nie chce. Ale cóż dojść kiedyś trzeba
Może jednak wina leży po stronie jakiegoś właśnie dzwonu
A opon nie ząbkuje ani nie tnie?
Ja bym stawiał na te półosie, najlepiej sprawdzić je na rolkach, np. hamowni i wtedy zobaczyć co sie z nimi dzieje.
To wszystko są koszty których nikt nie chce. Ale cóż dojść kiedyś trzeba
Ostatnio zmieniony czw cze 04, 2009 17:18 przez chmurapawel, łącznie zmieniany 1 raz.
no powiedzmy, ze sa to polosie, to jaki one maja wplyw na to, ze po dolkach wszystko sie trzesie? wczoraj bylem (jeszcze raz) na wywazaniu kol, i tylne prawe bylo najbardziej niedowazone, mialo niedowage 15g i 25g. reszta kol miala 10g. powiedzialem im jaki mam problem, to zaczeli szukac co to. szukali i zaraz mnie zawolali zebym popatrzyl na plytki, na ktorych lezy belka i tuleja. prawa plyta wydawala sie jakby troszke krzywa co bylo widac golym okiem. w porownaniu do lewej to miala znacznie wieksza szpare pomiedzy plyta, a tuleja. jak cos to mam fotki obu plyt i tuleji, tylko, ze na prawej nie widac idealnie gdyz nie bylo jak wsadzic tam aparatu. napiszcie gdzie moge te zdjecia wstawic.
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
zanim wrzuce foty dodam jeszcze ze w poniedzialek jade na hamownie, tak wiec jezeli bedzie trzepac to bede wiedzial ze to przod a jak nie to ze tyl:)przy okazji zobaczymy ile kucykow mi jeszcze zostalo:)
[ Dodano: 06 Cze 2009 16:29 ]
to jest lewa strona - tu jest wszystko dobrze
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bce ... ac435.html
a to jest prawa - ta czarna plytka chyba nie jest ustawiona tak jak lewa
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2c2 ... 28e90.html
[ Dodano: 08 Cze 2009 18:33 ]
bylem na hamowni i troche telepalo, opona z lewej strony chodzi na boki, wymienie ja i zobaczymy co dalej. przy okazji pomiar mocy jest super, ze 115 KM zostalo 102 KM przy 3500 obr./min:-)
[ Dodano: 12 Cze 2009 17:11 ]
no i niestety w dalszym ciagu to samo. zalozylem zimowki na chwile na tyl no i teraz juz sie tyl nie tlucze ale drgania pozostaly i teraz skoro nie czuc nic z tylu to czuje to z przodu. moze faktycznie to polos albo przeguby? sprawdzalem czy nie ma duzych luzow ale nie bardzo wiem jakie sa dopuszczalne wiec zaciagnalem reczny wrzucilem 1 bieg i puszczalem sprzeglo, slychac ewidentnie stuk. jeszcze raz na 1 bieg i cisza. potem wsteczny, puszczam sprzeglo i stuk, jeszcze raz i stuk. to tak wyglada jakby przegub sie ukladal albo cos.
[ Dodano: 06 Cze 2009 16:29 ]
to jest lewa strona - tu jest wszystko dobrze
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bce ... ac435.html
a to jest prawa - ta czarna plytka chyba nie jest ustawiona tak jak lewa
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2c2 ... 28e90.html
[ Dodano: 08 Cze 2009 18:33 ]
bylem na hamowni i troche telepalo, opona z lewej strony chodzi na boki, wymienie ja i zobaczymy co dalej. przy okazji pomiar mocy jest super, ze 115 KM zostalo 102 KM przy 3500 obr./min:-)
[ Dodano: 12 Cze 2009 17:11 ]
no i niestety w dalszym ciagu to samo. zalozylem zimowki na chwile na tyl no i teraz juz sie tyl nie tlucze ale drgania pozostaly i teraz skoro nie czuc nic z tylu to czuje to z przodu. moze faktycznie to polos albo przeguby? sprawdzalem czy nie ma duzych luzow ale nie bardzo wiem jakie sa dopuszczalne wiec zaciagnalem reczny wrzucilem 1 bieg i puszczalem sprzeglo, slychac ewidentnie stuk. jeszcze raz na 1 bieg i cisza. potem wsteczny, puszczam sprzeglo i stuk, jeszcze raz i stuk. to tak wyglada jakby przegub sie ukladal albo cos.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 351 gości