Swap z 1.3 na 1.8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn maja 04, 2009 11:35

posty nie dotyczące tematu będą usuwane z konsekwencją (wg regulaminu) dla piszącego



Lampo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: wt lut 03, 2009 20:49
Lokalizacja: WE
Kontakt:

Post autor: Lampo » pn maja 04, 2009 22:35

Ok
Zrozumiałem

Ma ktoś może PF-a?
Jeśli tak to zrobił by fotki jak wygląda pod maską
lub od spodu
nie powiem mogło by to pomóc

[ Dodano: 05 Maj 2009 12:10 ]
Mam jeszcze jedno pytanie
Czy w PF-ah był montowany katalizator i sonda lambda?

[ Dodano: 05 Maj 2009 14:37 ]
I kolejne pytanie
przy swapie chcę założyć hamulce tarczowe na tył
Czy w takim razie muszę zmienić też pompę hamulcową wraz z serwem?
I czy te elementy można jakoś zregenerować?

Nie chciał bym mieć sytuacji że coś mi siądzie podczas hamowania :grin:

[ Dodano: 05 Maj 2009 19:30 ]
Hmmmm

nikt mi nie pomoże?


Mój Golf na co dzień
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2899442#2899442

Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: C4NC3R » pt maja 15, 2009 11:46

Lampo, heble podejdą bez zmiany serwa, kiedyś mozna było regenerować dziś sie to nie opłaca.

PF mają sondę kat nie musi być :bigok:

a jak idzie przekładka?


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

Awatar użytkownika
Zapah
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt sie 21, 2007 10:41
Lokalizacja: Łomianki

Post autor: Zapah » pt maja 15, 2009 16:53

Lampo,
Gdzie robisz ten swap?

Sam mam PF'a i ewentualnie mógłbym ci jakoś pomóc, przykręcić kilka śrubek, podstawić auto do porównania szczegółów, o ile jeszcze nie skończyłeś...



ArthiD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr kwie 15, 2009 22:36
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ArthiD » pt maja 15, 2009 20:15

Panowie dla mnie najgorszą rzeczą w przedkładce na 1.8 to podłączenie tłumnika do kolektora bez odpowiednich narzedzi prze...



Lampo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: wt lut 03, 2009 20:49
Lokalizacja: WE
Kontakt:

Post autor: Lampo » ndz maja 17, 2009 11:03

Wyciągnięcie 1,3 i zamontowane 1,8 zajęło mi, bratu i wujkowi 1,5 dnia
Niestety musieliśmy gołymi rękoma wyciągać NZ-kę i tak samo wkładać PF-a
W poniedziałek przyjeżdża laweta i golfik
jedzie do elektryka aby podpiął cała instalacje go odpalił

Nowa jednostka dostała już nowiutkie poduchy pod sinik i skrzynie :hmm:
Nówki sztuki filterki paliwa, oleju i powietrza nowa linka sprzęgła i gazu :grin:
Nową bańkę oleju 15w 40 mineralnego :chytry:
nową chłodnicę i wentylator :cool:
We wtorek odbieram tarcze i klocki na przód i tył :smoke:
Zakpiłem jeszcze od gobo90 kompletny gwint do swojego golfiszcza
aby osadzić go na glebę :) z tym że tak jak mi przekazał gobo tylny amorek się wylał
ale z pomocą przyszedł mi 2 brat cioteczny i za 100-ke :hehe: kupiłem komplecik amorków
na tył

Myślałem że pojadę na na MajóVWkę w ten weekend co teraz będzie
ale niestety te mendy w szkole przełozyli mi egzaminy z dziś na 23 i 24 maja :panna:

No cóż poczekam na kolejny zlot

Jest jeszcze troszkę pracy ale ile satysfakcji mam z tego że mge sam pogrzebać przy moim golfie

A samochód jest robiony w okolicach Żelazowej Woli (Okolice Sochaczewa)


A i mam pytanie ma ktoś elementy układu wydechowego do 1,8?
Bo ja mam tylko kolektor z portkami i tłumik końcowy :crazy:

[ Dodano: 17 Maj 2009 11:04 ]
JZapah, jeśli będziesz chętny przejechać się w tamte okolice to będę Ci bardzo wdzięczny za pomoc
Ostatnio zmieniony pn maja 18, 2009 09:28 przez Lampo, łącznie zmieniany 2 razy.


Mój Golf na co dzień
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2899442#2899442

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » ndz maja 17, 2009 14:43

Lampo, zainwestuj w nowe dobre tłumiki firmy BOSAL - z tego co pamiętam to jeden kosztuje 250zł, ale są bardzo ciche. Ostatecznie mogę polecić polskie tłumiki firmy POLMO OSTRÓW. Aż dziwne, że w PL robi się coś tak dobrego. Jestem dumny z firmy POLOM OSTRÓW i z firmy ZELMER :)


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Lampo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: wt lut 03, 2009 20:49
Lokalizacja: WE
Kontakt:

Post autor: Lampo » ndz maja 17, 2009 15:05

Dzięki :)
Rozejrzę się za tymi firmami

Jeszcze rozrząd muszę zakupić.


Mój Golf na co dzień
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2899442#2899442

Awatar użytkownika
Zapah
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt sie 21, 2007 10:41
Lokalizacja: Łomianki

Post autor: Zapah » pn maja 18, 2009 09:49

Lampo, w ciągu tygodnia raczej się nie dam rady. Co do weekendu - do ustalenia

PZDR.



Lampo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: wt lut 03, 2009 20:49
Lokalizacja: WE
Kontakt:

Post autor: Lampo » ndz maja 31, 2009 12:26

Kurcze już prawie koniec przekładki :)
Jeszcze tylko wydech został

[ Dodano: 15 Cze 2009 11:10 ]
SWAP skończony autko jeździ :) !!!!!!! :grin: poskładane teraz już tylko kosmetyka i drobiazgi pozostały do zrobienia


Mój Golf na co dzień
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2899442#2899442

krzyz84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr lut 14, 2007 14:26
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krzyz84 » pn sie 10, 2009 12:21

witam.mam pytanie.jestem w trakcie robienia swapa tez na pf.wczesniej silnik byl pn na gazniku.silnik wlozony,wiazki przelozone itd.kabelki posprawdzane ze schamatami.silnik nie chce zagadac.szukam pomocy z warszawy i okolic.samochod stoi u kolegi michaosa nad zegrzem. :crazy:
Ostatnio zmieniony pn sie 10, 2009 12:22 przez krzyz84, łącznie zmieniany 1 raz.


Gold 85

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 343 gości