Silnik nie równo chodzi na Pb95, na Pb98 jest ok
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
Silnik nie równo chodzi na Pb95, na Pb98 jest ok
Jak w temacie silnik szrpie na wolnych obrotach na bezynie Pb95, pisałem juz wczesniej o moich problemach w tym temacie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=238451
lecz nikt nie mół mi pomuc. Wiec wczoraj tankowałem samochód do pełna i pomyślałem sobie że zatankuje Pb98. Noi po kilku kilometrach samochód zaczoł lepiej chodzić. Po zrobieniu 40km wolne obroty praktycznie nie faluja. Dlaczego tak jest?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=238451
lecz nikt nie mół mi pomuc. Wiec wczoraj tankowałem samochód do pełna i pomyślałem sobie że zatankuje Pb98. Noi po kilku kilometrach samochód zaczoł lepiej chodzić. Po zrobieniu 40km wolne obroty praktycznie nie faluja. Dlaczego tak jest?
Ostatnio zmieniony ndz maja 31, 2009 09:15 przez chmurapawel, łącznie zmieniany 1 raz.
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
chmurapawel, dopisz jeszcze parę szczegółów, bo w wykazie silników GX może być na k-jetronicu lub ke- jetronicu. Więc czy ma sondę lambda? A co do otworu o którym piszesz w porzednim temacie to może fotka, albo jakiś rysunek o co chodzi. Może zanim znajdziesz rozwiązanie wlej jakiegoś płynu do paliwa do czyszczenia układu wtryskowego, typu STP czarny
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
mam sonde, którą już wymieniłem. Poprawy nie było.
Środek właśnie zamówiłem STP czarny
Otwór o który mi chodzi to regulacja CO tak pisze przynajmniej w INFO-TECH
Środek właśnie zamówiłem STP czarny
Otwór o który mi chodzi to regulacja CO tak pisze przynajmniej w INFO-TECH
Ostatnio zmieniony ndz maja 31, 2009 19:41 przez chmurapawel, łącznie zmieniany 2 razy.
chmurapawel, wyższa liczba oktanowa sprawia że spalanie mieszanki nie odbywa się w sposób stukowy, co jest pozytywne dla silnika i to może dlatego silnik pracuje lepiej
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
chmurapawel, jak nie szkoda Ci kasy to tankuj
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 372 gości