AAZ - problem z odpalaniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

andrew_as
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 14:51
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

AAZ - problem z odpalaniem

Post autor: andrew_as » ndz maja 24, 2009 22:44

Witam, ostatnio pojawił mi się problem z uruchamianiem mojego golfika, podejrzewam ze może to być spowodowane padniętą kostką w stacyjce (nie jestem pewien). wygląda to tak że po przekręceniu kluczyka gdy włącza się zapłon wyłącza mi się radio, kontrolki zapalają się prawidłowo, a gdy chce go zapalić ładnie kręci tylko nie załapuje i w tym momencie ponownie włącza mi się radio, gdy przestane kręcić znowu mi wyłączy radio. metodą wielu prób doszedłem do wniosku że aby zapalić muszę mocniej wdusić kluczyk, gdy tak zrobię to pali ładnie bez żadnych problemów. dodam jeszcze że od jakiegoś czasu gdy jeszcze nie miałem takiego problemu przy zapalaniu kasowały mi się zegary. Jeśli ktoś miał taki problem i wie czy to wina tej kostki to prosiłbym bo jakieś info co z tym zrobić, i jeśli jest to na tyle proste aby to zrobić samemu to prosiłbym o jakieś wskazówki jak się za to zabrać. czekam na odpowiedź i z góry dzięki.



arwam

Post autor: arwam » ndz maja 24, 2009 23:41

andrew_as, co do palenia to sama kostka lub stacyjka.
A co od zegarów to może być kiepska masa choć tu jeszcze pewności niemam bo nie mam doświadczenia z takim autem ale już jakieś na swoim MK2 zdobywam bo już uruchomiłem zegary od MK3 i nie długo lądują u mnie w golfiku



Awatar użytkownika
Marioprestiz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: czw mar 27, 2008 13:42
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marioprestiz » ndz maja 24, 2009 23:49

u mnie w mk4 wlasnie tez bylo cos takiego ze mi nie chcial palic, pulsowaly mi wtedy wszystkie kontrolki na desce, zmienilem stacyjke i po klopocie



andrew_as
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 14:51
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Post autor: andrew_as » czw maja 28, 2009 12:59

arwam pisze:A co od zegarów to może być kiepska masa
jak sprawdzić tę masę?? czy jest dobra, dodam że jakieś trzy tygodnie temu wstawiłem nowy akumulator ale nie wiem czy nie jest on za duży jak na mój model bo ma 80Ah(Centra Futura),poprzedni właściciel przed transakcją zamontował jeszcze 100 i od samego początku jak mam ten samochód pojawiały mi się problemy z zegarami, a co do akumulatora to słyszałem ze idzie tu 65



arwam

Post autor: arwam » czw maja 28, 2009 22:45

andrew_as,

wielkość akumulatora nie ma nic do rzeczy.
lepiej żeby większy był niż za mały



goryl3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: wt sty 13, 2009 21:57
Lokalizacja: KRK
Kontakt:

Post autor: goryl3 » czw maja 28, 2009 23:55

Akumulator do silnik a 1.9TD to 72Ah pojemnosci.

Pzdr :bigok:
Ostatnio zmieniony czw maja 28, 2009 23:56 przez goryl3, łącznie zmieniany 1 raz.



andrew_as
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 14:51
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Post autor: andrew_as » sob maja 30, 2009 10:39

ja właśnie słyszałem że wielkość akumulatora ma znaczenie, oczywiście nie może być za mały bo nie będzie dawał rady zasilić rozrusznik, który w dieselu pobiera dużo mocy, a nie może też być za duży bo po rozruchu będzie za bardzo obciążał alternator, nie pamiętam z jakich źródła to słyszałem ale wydaje mi to sie sensowne,
a co do tego jaki akumulator idzie do silnika 1,9TD to w sklepie powiedzieli mi że wystarczyłby 62Ah, ale to wydawało mi się już za mało



arwam

Post autor: arwam » sob maja 30, 2009 11:09

andrew_as pisze:ja właśnie słyszałem że wielkość akumulatora ma znaczenie, oczywiście nie może być za mały bo nie będzie dawał rady zasilić rozrusznik, który w dieselu pobiera dużo mocy
jak nabardziej tu masz rację
andrew_as pisze:a nie może też być za duży bo po rozruchu będzie za bardzo obciążał alternator,
a to już można między bajki włorzyć.


a piszac że nie ma nic do rzeczy pisałem w kontekście problemu z zegarami i kostką stacyjki



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 152 gości