Po wymianie uszczelki dalej wywala płyn.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Po wymianie uszczelki dalej wywala płyn.

Post autor: krzaś » pt maja 29, 2009 23:48

Witam. Jestem po wymianie uszczelki pod głowicą i termostatu. Wymieniałem te elementy ponieważ wywalał płyn zbiorniczkiem i robiły się strasznie twarde węże. Po wymianie uszczelki objawy te same. W zbiorniczku widać że woda wiruję.
Poproszę o jakieś pomysły co można sprawdzić!!!

Pozdro Krzaś


Zapraszamy http://cb-pomorze.pl/viewtopic.php?t=32#top

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » sob maja 30, 2009 00:17

Na początek to wymienić korek zbiorniczka. Jak nie pomoże to obawiam się o szczelność głowicy.



Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: krzaś » sob maja 30, 2009 07:21

Na początek to wymienić korek zbiorniczka
wymieniony i nic nie pomogło.


Zapraszamy http://cb-pomorze.pl/viewtopic.php?t=32#top

Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: LoLs » sob maja 30, 2009 09:21

a przewody dobre a jak z pompą wodną ??


[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]

Awatar użytkownika
tom17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 20:22
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: tom17 » sob maja 30, 2009 10:57

możliwe że głowica zwichrowała się. konieczne będzie wtedy jej planowanie.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20575][img]http://www.motostat.pl/user_images/20575/icon1.png[/img][/url]

bryka1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob maja 30, 2009 18:02
Lokalizacja: Będzin-Grodziec (śląskie)
Kontakt:

Post autor: bryka1982 » sob maja 30, 2009 21:04

Ja ostatnio miałem pęknięty cylinder, trzy razy zciągałem głowicę z silnika. Tak ogólnie to nie było tego widać ale jak sobie zalałem blok wodą oczywwiście przy zciągniętej głowicy i podgrzewałem cylindry palnikiem na propan-butan tom szydło z worka wyszło. Objaw był ten sam,ale i głowica terz może być pęknięta i też będą takie objawy.
Ostatnio zmieniony ndz maja 31, 2009 09:39 przez bryka1982, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » sob maja 30, 2009 21:12

po kazdym zdjeciu głowicy powinno sie ja planować.



Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: krzaś » ndz maja 31, 2009 10:22

Problem rozwiązany :bigok:

Uszczelka pod głowicą była wydmuchana, było to widać. A co do wywalania wody po wymianie uszczelki, to wina leżała po nie do końca dobrze odpowietrzonym układzie chłodzenia pomimo, że ogrzewanie było i wentylator się włączał. Postał całą noc i rano było już wszystko OK.

Pozdro Krzaś


Zapraszamy http://cb-pomorze.pl/viewtopic.php?t=32#top

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 211 gości