problemy po wymianie sprzęgła....
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Ciekawe, że mam od wymiany sprzęgła dokładnie taki sam problem.
Co więcej, teraz po przejechaniu 30 000 km zaczęło sie sprzęgło ślizgać! Nie za wcześnie?
Zastanawiam się, czy to nie ma jakiegos związku?
Jeżeli się okaże, że nie da się już nic zrobić to jakie sprzęgło kupić? Dodam, że mam nieco wzmocnionego AAZeta.
Może takie(ma 215mm) będzie lepsze niż seryjne 210 mm?
http://moto.allegro.pl/item648650172_sp ... _9_td.html
Lub takie:
http://moto.allegro.pl/item635444076_vw ... _9_td.html
Tylko co to za firma bo tanie jakieś?
Co więcej, teraz po przejechaniu 30 000 km zaczęło sie sprzęgło ślizgać! Nie za wcześnie?
Zastanawiam się, czy to nie ma jakiegos związku?
Jeżeli się okaże, że nie da się już nic zrobić to jakie sprzęgło kupić? Dodam, że mam nieco wzmocnionego AAZeta.
Może takie(ma 215mm) będzie lepsze niż seryjne 210 mm?
http://moto.allegro.pl/item648650172_sp ... _9_td.html
Lub takie:
http://moto.allegro.pl/item635444076_vw ... _9_td.html
Tylko co to za firma bo tanie jakieś?
Michnik, na twoim miejscu odrazy bym sobie odpuścił LUK'a bo to wieli złom jest.
ono ledwo co przy seryjnuym motorze sobie rdzi a nie mówiąc już o wzmocnionym.
ja przez LUK'a musiałem jeszcze skrzynie zmienić bo jak się tarcza rozleciała to rozwaliło skrzynię od strony sprzęgła i na tym próba oszczędzania się skończyła.
ewentualnie udaj się jeszcze na http://www.sprzegla.com/
ono ledwo co przy seryjnuym motorze sobie rdzi a nie mówiąc już o wzmocnionym.
ja przez LUK'a musiałem jeszcze skrzynie zmienić bo jak się tarcza rozleciała to rozwaliło skrzynię od strony sprzęgła i na tym próba oszczędzania się skończyła.
ewentualnie udaj się jeszcze na http://www.sprzegla.com/
no nie mówcie że w AAZ seria sprzęgło nie wydala, chyba zę topisz kapcia non stop.
jak by to był złom to by do twojego golfa nie zakładali w fabryce, pamiętaj ile twoja golfina latała od nowości na tej firmie.arwam pisze:Michnik, na twoim miejscu odrazy bym sobie odpuścił LUK'a bo to wieli złom jest.
Hej wszystkim, troszkę temacik odświeżę. Obecnie jeżdżę vw lupo 1.4 16V 75KM (silnik AKQ), i byłem zmuszony do wymiany sprzęgła. Mechanik stwierdził, że ciężko działające sprzęgło jest dziełem zużytego docisku zatem wymieniłem kompletne sprzęgło (o ile dobrze pamiętam to VALEO) i tu zaczął się mój nowy problem.
Otóż przy starym sprzęgle jak puszczałem pedał podczas ruszania nawet dość energicznym ruchem to samochód automatycznie podnosił obroty i ruszał, obecnie gdy nie dodam gazu nawet podczas bardzo powolnego puszczania gazu to samochód strasznie przygasa i często gaśnie. Jestem zmuszony ciągle mieć nogę na gazie i utrzymywać mu obroty powyżej 1000 przy starcie. Jeśli ktoś coś wie na ten temat proszę o jakąś podpowiedź. Ps. Mechanik twierdzi, że tak ma być. :/
Otóż przy starym sprzęgle jak puszczałem pedał podczas ruszania nawet dość energicznym ruchem to samochód automatycznie podnosił obroty i ruszał, obecnie gdy nie dodam gazu nawet podczas bardzo powolnego puszczania gazu to samochód strasznie przygasa i często gaśnie. Jestem zmuszony ciągle mieć nogę na gazie i utrzymywać mu obroty powyżej 1000 przy starcie. Jeśli ktoś coś wie na ten temat proszę o jakąś podpowiedź. Ps. Mechanik twierdzi, że tak ma być. :/
Ostatnio zmieniony czw wrz 24, 2009 10:30 przez numer1, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 172 gości