Co to jest?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

michal_elblag
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt maja 29, 2009 08:41
Lokalizacja: Elbląg

Co to jest?

Post autor: michal_elblag » pt maja 29, 2009 09:01

Na wstępie chciałbym się z Wami przywitać i podkreślić że jestem zielony w temacie mechaniki auta :hmm:
Zwracam się do Was z problemem kupiłem nie downo golfika 1.8GT i mam tam przewody , w których coś raczej powinno iść i gdzieś powinny być podłączone , lecz są zaślepione . Mam fotke mojego silniczka i prosiłbym co kumatych o powiedzenie od czego są te przewody i gdzie powinny być podłączone. Z góry dziękuje za pomoc . Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt maja 29, 2009 09:59

To na pierwszym zdjęciu zostaw w spokoju, ale drugie zdjęcie jest lipa. To co masz zaślepione powinno iść do sterowania regulatorem ciśnienia paliwa.



michal_elblag
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt maja 29, 2009 08:41
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michal_elblag » pt maja 29, 2009 11:12

Odnośnie 1-ego zdjęcia mówisz że zostawić , ale do czego jest ten przewód .On idzie do środka auta i na końcu zaślepiony jest plastikiem czyli idzie do nikąd. A co do drugiego zdjęcia to mówisz że kiszka ? Ale nie mam jakiejś części do której to powinno być podłączone czy poprostu trzeba je gdzieś poprowadzić?? Aha co do drugiego zdjęcia to może się zgadzać bo na benzynce jak go odpalam to musze mu trzymać obroty bo inaczej gaśnie na gazie jest oki.



Awatar użytkownika
Radek_ER19
GRUBE LOLO
GRUBE LOLO
Posty: 60
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 12:30
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: Radek_ER19 » pt maja 29, 2009 12:34

Na tym pierwszym zdjęciu jest przewód podciśnienia od Servo......

[ Dodano: 29 Maj 2009 12:37 ]
A co do drugiego zdjecia to w zupełności zgadzam się z kolegą , który wcześniej Ci napisał - :)


...::: Bóg stworzył VAG bo wie co to jest piękno - inne samochody stworzył dla śmiechu :::...


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=237865

michal_elblag
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt maja 29, 2009 08:41
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michal_elblag » pt maja 29, 2009 13:15

A czy ktoś mógłby mi napisać gdzie i jak to podłaczyć ?? Od czego jest to servo ??



esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: esio10 » pt maja 29, 2009 15:30

michal_elblag pisze:A czy ktoś mógłby mi napisać gdzie i jak to podłaczyć ?? Od czego jest to servo ??
jesli nie masz golfika z klimatyzacja - to ten wolny przewodzik na tym trojniku nigdzie nie podepniesz . A jest on stosowany ( wykorzystany ) tylko w golfikach/ jettach do sterowania nawiewem , czyli w wersjach z klimatyzacja sterowanie przeslonami nawiewu ( czyli na nogi , szybe , na wnetrze ) odbywa sie ( steruje ) podcisnienie a nie jak to w wersjach bez klimy odbywa sie za pomoca stalowej linki . Chlopaki maja racje ze z serwa on idzie ten przewod ( wle ten gruby czarny ) ta zielona wtyczka jest do klimy , wiec jak jej nie masz to sie nie ma czym stresowac ze cos nie tak jest
odpowiedz dotyczy zdjecia nr 1

a servo jest od hamulcow - to jest ten beben czarny do ktorego jest podlaczony zbiorniczek z plynem hamulcowym , servo jest po to abys nie musial tak mocno naciskac na pedal hamulca aby one zadzialaly skutecznie :) jest wlasnie wykorzystane podcisnienie
Ostatnio zmieniony pt maja 29, 2009 15:32 przez esio10, łącznie zmieniany 1 raz.



michal_elblag
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt maja 29, 2009 08:41
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michal_elblag » pt maja 29, 2009 15:47

Ok dzięki śliczne za wyczerpująca odpowiedz co do zdjęcia nr1 . Teraz czekam co z tym regulatorem paliwka. Ale chyba nikt nie wie czy czegoś mi tam brakuje czy porostu trzeba to gdzieś podłączyć . A i jeszcze czy te servo lepiej podłączyć czy może być tak jak jest .Jeśli lepiej żeby było podłączone to gdzie to podłączyć ?
Ostatnio zmieniony pt maja 29, 2009 15:49 przez michal_elblag, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt maja 29, 2009 16:06

michal_elblag, ale Ty serwo masz już podłączone - gdybyś miał odłączone na pewno byś to poczuł na pedale hamulca i byś o tym na bank wiedział, że coś jest nie tak - nawet jak nie znasz się na mechanice. Ten zielony króciec jest połączony z przewodem idacym do serwa - i jest on wykorzystywany do podłaczenia instalacji klimatyzacji - a ty jej nie masz, więc króciec nigdzie nie jest podłączony.



michal_elblag
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt maja 29, 2009 08:41
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michal_elblag » pt maja 29, 2009 17:16

Chodzi Wam o to zielone ze zdjęcia 1 ?? Jeżeli tak to to jest taśma izolacyjna , a przewód który idzie zaraz obok nie jest nigdzie podłączony bo mam go pod deską rozdzielczą i jest zapchany kawałkiem plastiku jakby z kąś odłamany. Sorry że zadaje takie prostackie pytania ale naprawde jestem zielony to moje pierwsze autko a nie mam żadnego znajomego mechanika który zdiagnozował mi wszystko bez dania kasy :goof:



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt maja 29, 2009 18:40

A no to powinno być tak - ta zielona taśma izolacyjna - to tam oryginalnie powinna tam być taka zaślepka - taki kapturek zakładany na ten króciec. Natomiast jeżelki chodz o ten drugi wezyk - to powinno iść do licznika - tam z tyłu masz czujnik podciśniena (w liczniku) - na jego podstawie wskaźnik w liczniku oblicza spalanie (powinieneś mieć w liczniku zegarek elektroniczny z ikonkami dookoła, a na manetce od wycieraczek powinien być przycisk MFA i przęłącznik 1-2).



esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: esio10 » pt maja 29, 2009 18:42

michal_elblag pisze:Chodzi Wam o to zielone ze zdjęcia 1 ?? Jeżeli tak to to jest taśma izolacyjna , a przewód który idzie zaraz obok nie jest nigdzie podłączony bo mam go pod deską rozdzielczą i jest zapchany kawałkiem plastiku jakby z kąś odłamany. Sorry że zadaje takie prostackie pytania ale naprawde jestem zielony to moje pierwsze autko a nie mam żadnego znajomego mechanika który zdiagnozował mi wszystko bez dania kasy :goof:
tak o tym zielonym z foto nr 1 mimo ze masz to tasmo oklejone to i tak to jest podejscie do podcisnienia gdy sie ma klime



michal_elblag
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt maja 29, 2009 08:41
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michal_elblag » pt maja 29, 2009 19:21

Lipek81 wszystko się już zgadza ze zdjęcia 1. Mam rzeczywiście w liczniku miejsce na ten wężyk. kłopot z tym że manetki chyba były wymienione bo nie mam nic oprócz wycieraczek i kierunków ,ale pal licho z tym :) Dziękówa jeszcze raz wszystkim za rozwiązanie zdjęcia 1 :pub: Zostaje mi zdjęcie nr.2 i widze , że nikt chyba nie kuma co tam mam nagrzebane ,albo czego nie mam :kac:



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt maja 29, 2009 21:07

Ogólnie polecam Tobie zatkać te króćce, lub podłączyć to wszystko pod licnzik, tak, jak ma być - nieszczelnośc w układzie podciśnienia może być przyczyną np. gorszych hamulców, czy falowania obrotów silnika itp.



michal_elblag
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt maja 29, 2009 08:41
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michal_elblag » pt maja 29, 2009 21:11

Kurde co to są te króćce. Falowanie obrotów mam i to grube ale tylko na benzynie
Ostatnio zmieniony pt maja 29, 2009 21:12 przez michal_elblag, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 239 gości