Dalej problem tkwi w silniku ? czy problem twki we mnie ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » czw maja 28, 2009 21:56

jawirax, mówisz ze "buczy"chodzi Ci o odcięcie??załużmy dasz na 2 gaz do końca przy jakich obrotach zaczyna sie "buczenie"bądz odcięcie??

[ Dodano: 28 Maj 2009 21:59 ]
teraz doczytałem ze w filtrze maź jakas czarna miales...wyciagnij pompe paliwową i zobacz co tam w baku siedzi może syf jak cholera...


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » czw maja 28, 2009 22:08

Balugass pisze:jawirax, mówisz ze "buczy"chodzi Ci o odcięcie??załużmy dasz na 2 gaz do końca przy jakich obrotach zaczyna sie "buczenie"bądz odcięcie??

[ Dodano: 28 Maj 2009 21:59 ]
teraz doczytałem ze w filtrze maź jakas czarna miales...wyciagnij pompe paliwową i zobacz co tam w baku siedzi może syf jak cholera...
Nie obserwowałem przy ilu obrotach zaczyna się buczenie, ale wiem ze jak wrzucę na 2 bieg to jak juz jest 50 km/h zaczyna już ostro buczeć

Pompę jutro wyciągnę i zobaczę co tam w baku i na pompie jest, ale czy jest sprawna do końca nie będę wiedział bo chyba bym musiał Suliradzic cisnienie paliwa w układzie ogólnie.



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » czw maja 28, 2009 22:12

hmm na 2 i 50 km/h to z 4 tys obrotów pewnie wiec za mało na odciecie...bo 1.8 gdzies kolo 6 tys ma...


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » pt maja 29, 2009 11:08

Pojechałem rano do kumpla wyciągnął pompę , na wierzch i nic tam syfu nie było , bak tez czyściutki , potem udałem się do warsztatu na sprawdzenie zapłonu lampom stroboskopową , gość stwierdził ze zapłon jest przestawiony o 3 stopnie i go nastawił,wynikiem tego silnik przestał drgać i trzęś się, pojechać się przejechać i lipa mocy brak całkowicie i przyśpieszenia , na dodatek zaczęło coś tarabanić w silniku taki stukot i taki dziwne tarcie przy dawaniu gazu jak by piasek tarł, wróciłem do niego i mu mowie a on mi na to ze inaczej się nie da i ze może mi ustawić tak jak było z powrotem i h...j tak mi zostawił skasował 20 zł i tylko mnie podk..... tym .Teraz to już naprawdę jestem załamany , chce spróbować jeszcze pojechać do kumpla po południu i mi sprawdzi ciśnienie paliwa w układzie.Jechałem do domu postanowiłem pojechać dłuższą drogą i zobaczyć może coś dało i nic 2 big 60,3 bieg 90,4 bieg góra 120-130 , 5 big już była padaka i prawie nic nie przyspieszał.



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » pt maja 29, 2009 11:24

Nie wiem, czy to możliwe ale tak myśle, że może wina leży w ECU? Może nie przyspiesza on zapłonu? Stąd buczenie. Co myślicie o tym?



Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » pt maja 29, 2009 18:58

Problem rozwiązany, pojechałem na warsztat w celu ustawienia rozrządu , w tym czasie auto zgasło i nie chciało odpalić zmierzył mechanik ciśnienie paliwa, - a było one zerowe prawie ze.
Wymontował pompę a pompa tylu buuu ledwo co traciła moc i padła,wymieniłem nową pompę.Tyle ze nic to nie poprawiło mojego problemu,auto dalej jeździ jak jeździło. Żallllllll :(



Awatar użytkownika
venomek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 09:53
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: venomek » sob maja 30, 2009 10:29

Przeczytałem cały temat i nie doczytałem się czy sprawdzałeś ciśnienie sprężania. Więc ?


Kto się frajerem urodził kanarkiem nie zdechnie - niestety.

Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Mavrick » sob maja 30, 2009 10:49

jawirax, jak ci brakuje mocy i predkosci to kup sobie albo wersje gti albo vr6 nie wymagaj jakis cudow od silniczka aam bo to nie na wyscigi tylko do normalnej jazdy. Silnik silnikowi nie rowny i zawsze bedzie tak ze poszczegolne silniki o tym samym oznaczeniu beda sie od siebie roznic. Nie wiadomo jak poprzedni wlasciciel dbal o niego. Popadles juz w mala paranoje;). Wez przejdz sie na ryby wypij browarka i juz:). To tylko aam. Dane z instrukcji: 55kW 1.8 Vmax 164km/h
Ostatnio zmieniony sob maja 30, 2009 10:53 przez Mavrick, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
venomek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 09:53
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: venomek » sob maja 30, 2009 11:02

jawirax, jak ci brakuje mocy i predkosci to kup sobie albo wersje gti albo vr6 nie wymagaj jakis cudow od silniczka aam bo to nie na wyscigi tylko do normalnej jazdy. Silnik silnikowi nie rowny i zawsze bedzie tak ze poszczegolne silniki o tym samym oznaczeniu beda sie od siebie roznic. Nie wiadomo jak poprzedni wlasciciel dbal o niego. Popadles juz w mala paranoje;). Wez przejdz sie na ryby wypij browarka i juz:). To tylko aam. Dane z instrukcji: 55kW 1.8 Vmax 164km/h
Tak najłatwiej powiedzieć, na pewno jest jakiś problem, ja mam ABU 1,6 75KM i aam w cabrio jest troszkę szybszy od mojego. A prędkości i dolegliwości które podał jawirax wskazują, że jednak jest coś nie tak. Skoro jest nie tak to czemu by nie poprawić??

Mój jeździł kiedyś podobnie, po remoncie i porządnym ustawieniu zapłonu niektóre abs mają problemy. :bajer:


Kto się frajerem urodził kanarkiem nie zdechnie - niestety.

Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » ndz maja 31, 2009 01:07

Dziś testowałem auto :

1-50KM :bigok:
2-85KM :bigok:
3-130KM :bigok:
4-160KM dalej nie ciągałem bo droga się skończyła :bigok:
5- nie zdążyłem wbić :bigok:

Tak że pompa paliwa była winna i wyszła przypadkowo (padła podczas ustawiania zapłonu)

Teraz już nikt mi nie powiem ze MOTOR 1.8 AAM nie pójdzie 160 km z palcem w tyłku :bigok:

Dziękuje wszystkim forumowiczom za porady które naprowadzały mnie na usterkę,długo tu na forum może nie jestem , ale zauważyłem ze użytkownicy tego forum są spoko chłopaki pełna kultura itp, naprawdę forum zasługuje na zajeb...... pochwalę. :pub: :okej:



Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » pn cze 01, 2009 16:18

TY tu nie czaruj tylko goń po piwo dla każdego...
:kac:
Pozdrawiam


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 388 gości